Re: PS Vita

437
Blijkbaar zouden die cartridges ook niet zo goed tegen magneten kunnen. Vergelijk het met de oude diskettes die je niet op je PC bak mocht leggen omdat ze dan kapot gingen door het beetje magnetische straling van elektrische componenten...
Image

Re: PS Vita

443
Phew, ik dacht even dat het iets ander was... Maar ik zat net een topic te lezen over mensen die problemen hebben om PSPlus content op hun PS3 en PSVita te downloaden :q:

En ik denk dat ze misschien beseffen dat ze met de portal voor velen toch de plank hebben mis geslagen. Zeker nu zoveel andere handhelds komen en enkelen daarvan wel een succes zijn.
Maar we gaan het zien... voorlopig games genoeg nog xD
Image

Re: PS Vita

444
Voorlopig geen slecht nieuws dat Sony downloads voor de Vita offline heeft gehaald :lol:

En ik hoop idd dat Sony dit in ziet. Een handheld dat PS4/5 games speelt was wat ze eigenlijk hadden moeten maken.
Image

Re: PS Vita

445
Ik ben echt benieuwd of ze ooit nog een opvolger van de PS Vita zouden durven maken. Smartphones zijn al zo ongelofelijk krachtig dat het enkel voor de vlottere controls en exclusieve games zou moeten zijn. Als het gewoon is om PS4/5 games op te spelen, dan hebben we de Portal toch al.

Re: PS Vita

446
met0t0 wrote: 03 Feb 2024 18:14 Ik ben echt benieuwd of ze ooit nog een opvolger van de PS Vita zouden durven maken. Smartphones zijn al zo ongelofelijk krachtig dat het enkel voor de vlottere controls en exclusieve games zou moeten zijn. Als het gewoon is om PS4/5 games op te spelen, dan hebben we de Portal toch al.
En ik kan bevestigen dat ik sinds de launch meer via de ps portal speel dan via tv. Wat een fantastisch apparaat.

Ik had het nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar voorlopig mis ik geen vita 2 meer.
Image

Re: PS Vita

447
Ik begrijp wat jullie zeggen. Maar kijk maar eens naar het succes van een Switch, Rog Ally en zelfs de Steam Deck.

De Portal zal fantastisch zijn voor wat het doet maar waarom bracht Sony geen apparaat uit waarbij je kan streamen en desnoods enkel digitaal, maar dat je games kan meedragen ergens. Ik hoop echt dat er ooit nog een handheld van Sony komt, als ze het dan eens deftig ondersteunen (lees games ervoor uitbrengen) dan wordt dat gewoon een mega hit.
Image

Re: PS Vita

448
Ik ben ondertussen bijgedraaid over de Portal, maar puur alleen voor thuis te gebruiken eventueel. Zoals al dikwijls aangehaald: je moet digitale games kopen en je moet wifi hebben (?) om buitenshuis te gamen, of enkel de game spelen die erin steekt. En ik zie mij zo´n lomp ding sowieso al nergens mee naartoe nemen. Met deze vormgeving, tablet tussen gespleten Dual Sense, zie ik dit ook niet in mijn rugzak of werktas terechtkomen.
Image

Re: PS Vita

449
Ja dat klopt zeker. Ik was ook niet aan het veralgemenen , maar vooral naar mijzelf aan het kijken. In mijn leven past de portal perfect.

Wanneer je zonder wifi in kleiner format wil gamen zou een vita 2 veel beter zijn.
Image

Re: PS Vita

450
Voor thuis te gamen als de rest tv kijkt is het gewoon een geweldige aanwinst.
En het is niet zo dat ik per see terug op een klein scherm zou willen gamen, maar ik ben kwa spullen die ik overal meeneem heel minimalistisch. En kan me voorstellen dat als er een case voor de Portal komt dat die relatief groot zal zijn. Net door de controller handles.

Ze kunnen moeilijk doodleuk de Switch gaan kopiëren. Maar een Vita2 voor Playstation fans kan toch nog altijd vind ik. Het is al 20-30 jaar zo en de enige grote speler die nu geen handheld meer heeft is Playstation. Maar als ze vinden dat er te weinig mee te verdienen valt zal het er ook niet komen, want daar draait toch alles om.
Image