Re: PS Vita

241
NTGSruler wrote:Vita is ondertussen ook alweer eventjes geleden. Maar tis nu niet dat ik de één na de andere game op PS4 uitspeel ofzo. Ook op PS3 heb ik eigenlijk nog veel games die ik ooit wil spelen. Met de tijd zeker?
te veel games bij mij....

Re: PS Vita

244
Sowieso dat ik in de zomer wel weer meer op mijn Vita zal spelen, om mijn consoles wat te ontzien van de hitte hier op de zolder (ik kan zelf nog altijd niet geloven hoe hard die kunnen blazen dan!). Persona 4 Golden zal mijn zomergame worden, want daar ben ik nooit echt ver in geraakt eerder.

Re: PS Vita

245
met0t0 wrote:Sowieso dat ik in de zomer wel weer meer op mijn Vita zal spelen, om mijn consoles wat te ontzien van de hitte hier op de zolder (ik kan zelf nog altijd niet geloven hoe hard die kunnen blazen dan!). Persona 4 Golden zal mijn zomergame worden, want daar ben ik nooit echt ver in geraakt eerder.
je kan er mss een ei op proberen te bakken ? :idea:

Re: PS Vita

246
Ik was paar dagen terug nog even aan het kijken naar de vita games en vooral aan het zoeken naar Persona 4 Golden... Ik kwam tot de vaststelling dat ik die nergens meer kon vinden :O Uiteindelijk op Amazon.co.uk nog gevonden en dan ineens nog maar een paar andere vita-games gekocht waar ik de aanschaf al een tijdje van aant uitstellen was: Steins;gate, Danganronpa 2: Goodbye despair en YS: Memories of Celceta. Als het goed is komen ze woensdag aan :D
Image

Re: PS Vita

247
Kolm wrote:Ik was paar dagen terug nog even aan het kijken naar de vita games en vooral aan het zoeken naar Persona 4 Golden... Ik kwam tot de vaststelling dat ik die nergens meer kon vinden :O Uiteindelijk op Amazon.co.uk nog gevonden en dan ineens nog maar een paar andere vita-games gekocht waar ik de aanschaf al een tijdje van aant uitstellen was: Steins;gate, Danganronpa 2: Goodbye despair en YS: Memories of Celceta. Als het goed is komen ze woensdag aan :D
En kelderen de vita prijzen eigenlijk al? Want veel nieuwe titels komen er niet uit spijtig genoeg.

Ik ga zeker tegen dat ik op vakantie vertrek één of meerdere games kopen.
Image

Re: PS Vita

248
Deze games waren rond de 20 pond. Enkel crap-games worden nog een stuk goedkoper dan dat of je moet toevallig geluk hebben. Probleem nu is dat sommige iets oudere games een beetje hard to find worden...
Image

Re: PS Vita

249
Ik zou dringend nog eens op mijn Vita moeten spelen :O :O Maar ik heb bijna geen 'ideale' momenten om er mee te spelen. Als ik thuis ben, game ik liever op mijn PlayStation 3, PlayStation 4 of op de PC.
Image

Re: PS Vita

250
daviduvel wrote:Ik zou dringend nog eens op mijn Vita moeten spelen :O :O Maar ik heb bijna geen 'ideale' momenten om er mee te spelen. Als ik thuis ben, game ik liever op mijn PlayStation 3, PlayStation 4 of op de PC.
als je hem niet meteen terugvindt in je huis, kijk voor stoffige plaatsen met eventueel spinnenwebben :idea:

Re: PS Vita

251
Ik heb ook nog veel te veel te doen op de Vita, vooral games van Japanse makelij. Wordt ook iets waarmee ik me in de zomer ga bezighouden als het te warm wordt en de andere consoles liggen te kermen van de hitte. :p
Image

Re: PS Vita

252
daviduvel wrote:Ik zou dringend nog eens op mijn Vita moeten spelen :O :O Maar ik heb bijna geen 'ideale' momenten om er mee te spelen. Als ik thuis ben, game ik liever op mijn PlayStation 3, PlayStation 4 of op de PC.
Is wel waar... Ik speel tegenwoordig ook alleen nog op PS3 en PS4.... :-"
Image

Re: PS Vita

253
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote:Ik zou dringend nog eens op mijn Vita moeten spelen :O :O Maar ik heb bijna geen 'ideale' momenten om er mee te spelen. Als ik thuis ben, game ik liever op mijn PlayStation 3, PlayStation 4 of op de PC.
Is wel waar... Ik speel tegenwoordig ook alleen nog op PS3 en PS4.... :-"
je kan hem misschien nog dienst laten doen als onderzet van een of andere krakende kast op zolder ? :P

Re: PS Vita

254
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote:Ik zou dringend nog eens op mijn Vita moeten spelen :O :O Maar ik heb bijna geen 'ideale' momenten om er mee te spelen. Als ik thuis ben, game ik liever op mijn PlayStation 3, PlayStation 4 of op de PC.
Is wel waar... Ik speel tegenwoordig ook alleen nog op PS3 en PS4.... :-"
je kan hem misschien nog dienst laten doen als onderzet van een of andere krakende kast op zolder ? :P
Dure onderzet in dat geval :O
Image