Re: PS Vita

271
Zo lang het downloadbare PSP spellen zijn (en je hebt ze ooit voor je PSP of PSP Go digitaal gekocht) wel ja.

Visual novels: Zero Escape vond ikzelf echt fantastisch. Danganronpa heb ik al gekocht, maar zelf nog niet uitgeprobeerd.
Image

Re: PS Vita

272
paveman wrote:Zo lang het downloadbare PSP spellen zijn (en je hebt ze ooit voor je PSP of PSP Go digitaal gekocht) wel ja.

Visual novels: Zero Escape vond ikzelf echt fantastisch. Danganronpa heb ik al gekocht, maar zelf nog niet uitgeprobeerd.
kan ik die nu nog digitaal kopen via men vita?
tis men eerste handheld ooit :p
Image

Re: PS Vita

273
Velocity 2X vind ik een van de beste vita games, ook al is die ook uit op PS4, hij past veel beter op Vita. PixelJunk Shooter Ultimate is ook de moeite, en cross-buy/cross-save. En guacamelee is ook een geweldige game op Vita. Shovel Knight is ook cross-buy en cross save. Hotline Miami 1 & 2 van hetzelfde. Dat zijn zo wat mijn favoriete Vita games. :)
Image

Re: PS Vita

276
gak dan es allemaal opschrijven. tx voor de tips en lexi allemaal japans is nie erg :)
persona 4 ga ik binnenkort es lenen en gravity rush heb ik al plat op ps4 dus diene gak nie op vita kopen
nogmaals dank iedereen :D
Image

Re: PS Vita

277
Elexus wrote:De games die ik leuk vond op de Vita:

- Gravity Rush
- Dangan Ronpa
- Virtue's Last Reward
- Persona 4: Golden
- Steins Gate

Allemaal Japans, oops. ^^
niet erg, Swa kan Japans met zijn ogen dicht is het niet ? :idea:

Re: PS Vita

279
Sterchele: voor Daxter ga je eens moeten kijken. Normaal gezien kan de Vita ook de PSP spellen afspelen, maar geen idee als Daxter digitaal te vinden is. Daxter was destijds één van mijn favoriete spellen op PSP.
Image

Re: PS Vita

280
NTGSruler wrote:Sterchele: voor Daxter ga je eens moeten kijken. Normaal gezien kan de Vita ook de PSP spellen afspelen, maar geen idee als Daxter digitaal te vinden is. Daxter was destijds één van mijn favoriete spellen op PSP.
ik geloof dat Daxter erin staat, niet zeker.... werd destijds door wijlen OPM als de beste game op PSP genoemd....

Re: PS Vita

281
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Sterchele: voor Daxter ga je eens moeten kijken. Normaal gezien kan de Vita ook de PSP spellen afspelen, maar geen idee als Daxter digitaal te vinden is. Daxter was destijds één van mijn favoriete spellen op PSP.
ik geloof dat Daxter erin staat, niet zeker.... werd destijds door wijlen OPM als de beste game op PSP genoemd....
Daxter staat er idd in voor 7/8 euro woohoo kga da binnenkort wel es kopen met psn centjes van mijn belkrediet :-) :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PS Vita

282
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
ik geloof dat Daxter erin staat, niet zeker.... werd destijds door wijlen OPM als de beste game op PSP genoemd....
Daxter staat er idd in voor 7/8 euro woohoo kga da binnenkort wel es kopen met psn centjes van mijn belkrediet :-) :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Voila bij deze :smug:
Image

Re: PS Vita

283
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
ik geloof dat Daxter erin staat, niet zeker.... werd destijds door wijlen OPM als de beste game op PSP genoemd....
Daxter staat er idd in voor 7/8 euro woohoo kga da binnenkort wel es kopen met psn centjes van mijn belkrediet :-) :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Voila bij deze :smug:
waarvoor dank Sooiski...