Re: PS Vita

288
Jammer dat hij nu volledig gehackt is. Zeker aangezien ge de goede games ondertussen overal goedkoop kunt krijgen. Langs de andere kant: veel deed Sony er niet meer mee, behalve in Japan. Dus het is nog maar de vraag hoe hard ze het zullen voelen...

Re: PS Vita

289
met0t0 wrote:Jammer dat hij nu volledig gehackt is. Zeker aangezien ge de goede games ondertussen overal goedkoop kunt krijgen. Langs de andere kant: veel deed Sony er niet meer mee, behalve in Japan. Dus het is nog maar de vraag hoe hard ze het zullen voelen...


ik wist het, jij bent ook zo een hacker !! hoe durf je !! :idea:

Re: PS Vita

290
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Jammer dat hij nu volledig gehackt is. Zeker aangezien ge de goede games ondertussen overal goedkoop kunt krijgen. Langs de andere kant: veel deed Sony er niet meer mee, behalve in Japan. Dus het is nog maar de vraag hoe hard ze het zullen voelen...


ik wist het, jij bent ook zo een hacker !! hoe durf je !! :idea:
Ik ben in geen geval van plan om mijn Vita te hacken ;)
Ik denk niet dat iemand die al veel games heeft voor Vita nog grote interesse heeft om hem te hacken. Daarom net dat ik mij afvraag of Sony er nog zoveel van zal voelen. Maar ik heb het wel altijd jammer gevonden als mensen pas een toestel kopen wanneer het gehackt is om er dan zo alle games op te kunnen spelen. Zo kende ik nog veel mensen die dat deden met de PSP, met hun vaste argument: "Ach, ik ben maar één iemand die hem hackt. Zoveel last zullen ze er wel niet van hebben". Wat een kortzichtigheid :|

Re: PS Vita

291
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Jammer dat hij nu volledig gehackt is. Zeker aangezien ge de goede games ondertussen overal goedkoop kunt krijgen. Langs de andere kant: veel deed Sony er niet meer mee, behalve in Japan. Dus het is nog maar de vraag hoe hard ze het zullen voelen...


ik wist het, jij bent ook zo een hacker !! hoe durf je !! :idea:
Ik ben in geen geval van plan om mijn Vita te hacken ;)
Ik denk niet dat iemand die al veel games heeft voor Vita nog grote interesse heeft om hem te hacken. Daarom net dat ik mij afvraag of Sony er nog zoveel van zal voelen. Maar ik heb het wel altijd jammer gevonden als mensen pas een toestel kopen wanneer het gehackt is om er dan zo alle games op te kunnen spelen. Zo kende ik nog veel mensen die dat deden met de PSP, met hun vaste argument: "Ach, ik ben maar één iemand die hem hackt. Zoveel last zullen ze er wel niet van hebben". Wat een kortzichtigheid :|
das waar.
btw ik ben het nie van plan om te doen ookal hebk mijn vita nog maar pas. kvind dat er genoeg deals zijn in de store om goedkoop an vita games te graken.
kben gistern begonnen met persona 4 die ik mag lenen van nen maat om te zien als ik et leuk vind ofnie, zoja koop ik da spel zelf nog :)
Image

Re: PS Vita

292
Ieder moet t voor zich weten, maar ik begrijp er idd ook maar weinig van. Ik koop uit principe al niet eens tweedehands games, omdat ik de developers wil steunen, dus is een gehackte machine er wel heel wat stappen over wat mij betreft...
Image

Re: PS Vita

293
paveman wrote:Ieder moet t voor zich weten, maar ik begrijp er idd ook maar weinig van. Ik koop uit principe al niet eens tweedehands games, omdat ik de developers wil steunen, dus is een gehackte machine er wel heel wat stappen over wat mij betreft...
eerlijkheid duurt het langst ! :idea:

Re: PS Vita

294
Ik wil misschien rayman legends kopen voor mijn vita in de easter sale. Ik heb rayman origins al uitgespeeld, maar ik vroeg mij af of legends echt een volledig andere game is. Niet één of andere uitbreiding of herwerking ofzo :)

Iemand al ervaring met deze games?
Image

Re: PS Vita

295
Ik vond ze beide geweldig!
Legends op Vita vond ik overigens wel de minste versie van Legend, maar dat komt vooral door de moeilijke :Tp:

Het is enerzijds meer van hetzelfde, maar anderzijds toch echt meer divers en simpelweg een nog betere game dan Origins. Ik denk dat je geen moment spijt van de aankoop zult hebben, maar zou toch eerder voor de PS3/PS4 versie gaan.
Image

Re: PS Vita

296
paveman wrote:Ik vond ze beide geweldig!
Legends op Vita vond ik overigens wel de minste versie van Legend, maar dat komt vooral door de moeilijke :Tp:

Het is enerzijds meer van hetzelfde, maar anderzijds toch echt meer divers en simpelweg een nog betere game dan Origins. Ik denk dat je geen moment spijt van de aankoop zult hebben, maar zou toch eerder voor de PS3/PS4 versie gaan.
Thank you :)

Ik wou het op de vita kopen om deze ook nog eens te gebruiken :p Kwestie van mijzelf wat te verplichten. Ik zal eens wat gameplay opzoeken.
Image

Re: PS Vita

298
Haha! Dat snap ik. Het nadeel van de Vita versie (vanuit :Tp: perspectief) is dat je in een dagelijkse/wekelijkse challenge een platinum (beste 10-20) trophy moet halen. Aangezien er krankzinnig geoefende spelers (volgens mij nu nog!) dagelijks die challenges doen, valt dat bijna niet te doen. Voor mij tenminste niet, terwijl ik vind dat ik best goed in de game ben. Punt is dat ik een tijdje terug de game nog eens opstartte en nog steeds dezelfde namen in de top voorbij zag komen die ik 3/4 jaar geleden ook al tegenkwam: die lui hebben sinds de release de game dus dagelijks gespeeld!!!
Om je een idee te geven: daar waar ik op 4.000m in een challenge kwam, kwamen die lui (een groepje van 20/30 man/vrouw) zo op 20.000m, terwijl het gros van de spelers niet eens voorbij de 1.000m komt.

Overigens vind ik de gameplay op de PS3/PS4 ook iets beter tot z'n recht komen: de touchcontrols in bepaalde levels leiden wat mij betreft iets teveel van de snelle gameplay af.
Image

Re: PS Vita

300
NTGSruler wrote:Heb Black Ops Declassified gekocht in de sale. En ook Montezuma 4. Zo haal ik mijn Vita ook nog eens uit. Vind het wel jammer want het is gewoon een top apparaat!!
Ik speel er eigenlijk nog regelmatig op :)
Image
cron