Re: PS Vita

346
Kolm wrote:Bart Smit en Mediamarkt hebben er al lang geen meer.
Nedgame is inderdaad wel een goeie die ik vergeten was, daar heb ik er recent nog een paar gekocht.
Ik ga er meteen kijken :D

Yourgamezone verkoopt er ook nog enkelen heb ik net gezien. Call of Duty voor 21 euro valt dan nog mee daar (zeker als je weet dat er vandaag 7,5% korting is op alle games).
Image

Re: PS Vita

347
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Bart Smit en Mediamarkt hebben er al lang geen meer.
Nedgame is inderdaad wel een goeie die ik vergeten was, daar heb ik er recent nog een paar gekocht.
Ik ga er meteen kijken :D

Yourgamezone verkoopt er ook nog enkelen heb ik net gezien. Call of Duty voor 21 euro valt dan nog mee daar (zeker als je weet dat er vandaag 7,5% korting is op alle games).
Volgens mij ben jij de enige die nog Vita games koopt in Nederland. :lol:
Image

Re: PS Vita

348
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Bart Smit en Mediamarkt hebben er al lang geen meer.
Nedgame is inderdaad wel een goeie die ik vergeten was, daar heb ik er recent nog een paar gekocht.
Ik ga er meteen kijken :D

Yourgamezone verkoopt er ook nog enkelen heb ik net gezien. Call of Duty voor 21 euro valt dan nog mee daar (zeker als je weet dat er vandaag 7,5% korting is op alle games).
Volgens mij ben jij de enige die nog Vita games koopt in Nederland. :lol:
Het was dan ook 2 jaar geleden ofso dat ik er nog gekocht had :p
Image

Re: PS Vita

352
met0t0 wrote:Call of Duty voor de Vita was naar het schijnt wel echt niet goed, dus bij deze zijt ge gewaarschuwd ;)
Ja dat heb ik ook gelezen. Ik dacht het een kans te geven omdat ik andere fps zoals Killzone en unit 13 zo leuk vond om op de vita te spelen. Maar na videos te zin begin ik zwaar te twijfelen of ik die slechte COD wel wil.
Image

Re: PS Vita

353
Ik heb ook lang getwijfeld over die CoD voor de Vita. Uiteindelijk heb ik hem in een Sale gekocht. Hij is niet het niveau van een Killzone of Unit 13. Maar als je volop van de CoD game wilt genieten moet je proberen alles op Veteran te doen. Kwa moeilijkheid is de game een serieuze uitdaging. Er zit ergens een trophy in om 4 dubbele kills na elkaar te halen en daar moet je wat geluk mee hebben. Declassified is een ultra rare platinum.
Eerlijkheidshalve had ik in het begin meer moeite met Unit 13 toen ik die game begon. Uiteindelijk is het ook maar een aaneensluiting van missies met verschillende objectives.
Call of Duty op de Vita was voor dat de release er was eigenlijk al afgeschoten. Niet vergeten dat het hier om een handheld game gaat en niet om een game zoals op de console.
Image

Re: PS Vita

355
Gamefreak wrote:ik weet de bron niet meer maar ik heb ergens gelezen dat de Vita nu ook in Japan niet meer geproduceerd wordt, maw, het einde is nu echt wel nabij... :L:
Ja ik heb het ook gelezen. En Sony heeft laten weten dat ze zeker niet bezig zijn met een opvolger.
Image

Re: PS Vita

356
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:ik weet de bron niet meer maar ik heb ergens gelezen dat de Vita nu ook in Japan niet meer geproduceerd wordt, maw, het einde is nu echt wel nabij... :L:
Ja ik heb het ook gelezen. En Sony heeft laten weten dat ze zeker niet bezig zijn met een opvolger.
....tenzij de PS5 het Switch model zal volgen. Oftewel: niet direct een opvolger, maar wellicht hybride model. Ik verwacht het niet, maar sluit het ook zeker niet uit.
Image

Re: PS Vita

357
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:ik weet de bron niet meer maar ik heb ergens gelezen dat de Vita nu ook in Japan niet meer geproduceerd wordt, maw, het einde is nu echt wel nabij... :L:
Ja ik heb het ook gelezen. En Sony heeft laten weten dat ze zeker niet bezig zijn met een opvolger.
....tenzij de PS5 het Switch model zal volgen. Oftewel: niet direct een opvolger, maar wellicht hybride model. Ik verwacht het niet, maar sluit het ook zeker niet uit.
Grappig dat je dit zegt. Ik zei exact hetzelfde tegen een vriend vorige week :p
Image

Re: PS Vita

358
De Vita heeft het nog goed gedaan. Het moment van de release was net goed om nog iets of wat relevant te zijn, aangezien er kort daarna toch ook wel krachtigere smartphones begonnen uit te komen.
Ikzelf game echter helemaal nooit op mijn smartphone, ik blijf het onhandige controls vinden voor de iets of wat leuke games en de andere vind ik meestal de tijd niet waard. Toch heel jammer dat met het einde van de Vita een einde van de Sony handhelds komt.

Zeker qua games valt het ook op. Ik was vandaag nog eens in Game Mania en moest er echt naar op zoek gaan, heel toevallig kwam ik er nog een klein rijtje van tegen bij de tweedehandsgames :O

Re: PS Vita

359
met0t0 wrote:De Vita heeft het nog goed gedaan. Het moment van de release was net goed om nog iets of wat relevant te zijn, aangezien er kort daarna toch ook wel krachtigere smartphones begonnen uit te komen.
Ikzelf game echter helemaal nooit op mijn smartphone, ik blijf het onhandige controls vinden voor de iets of wat leuke games en de andere vind ik meestal de tijd niet waard. Toch heel jammer dat met het einde van de Vita een einde van de Sony handhelds komt.

Zeker qua games valt het ook op. Ik was vandaag nog eens in Game Mania en moest er echt naar op zoek gaan, heel toevallig kwam ik er nog een klein rijtje van tegen bij de tweedehandsgames :O
erg sneu...

Re: PS Vita

360
Batterij van mijn Vita is dood denk ik. :cry: :cry:

Ik kreeg al lang constant de low battery melding, maar nu valt hij gewoon iedere keer uit. Kan maximum 5 minuten het toestel aan hebben.

Ga proberen de batterij te vervangen met een nieuwe. Bijkomend juiste schroevendraaier en tooltje om de casing los te wrikken besteld. Tooltjes zijn wel maar uiterlijk woensdag in huis dus wordt een volgend weekend projectje. Hopelijk kan ik het oplossen.

Ter info het gaat over de originele "fat" PS Vita.
En ik moet dus nog maar 6 events doen in Motorstorm rc voor 100% te halen. :|
Image
cron