Re: PSP

31
Nou... bepaalde games zijn helaas niet digitaal beschikbaar, maar alleen op UMD. Dus dat snap ik ergens wel. Zo zou ik best graag Metal Gear Acid (2) opnieuw willen spelen, maar die is alleen maar op UMD beschikbaar en kan ik nu dus niet op m'n Vita spelen...
Image

Re: PSP

32
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:gewoon veel games die ik wil herbeleven of die ik nog niet onder handen heb genomen vroeger,sinds een paar jaar heb ik mijn game-horizon nog verlegd met veel meer te willen proberen, ik heb onlangs een ps2 opnieuw gekocht :smug:
PS2 snap ik nog, maar zijn er niet heel wat PSP games beschikbaar op de Vita?
Ja, maar die PSP games kosten fysiek heel wat minder en je kan een PSP dan ook zeer makkelijk jailbreaken als je wil :idea:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PSP

34
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:gewoon veel games die ik wil herbeleven of die ik nog niet onder handen heb genomen vroeger,sinds een paar jaar heb ik mijn game-horizon nog verlegd met veel meer te willen proberen, ik heb onlangs een ps2 opnieuw gekocht :smug:
PS2 snap ik nog, maar zijn er niet heel wat PSP games beschikbaar op de Vita?
Ja, maar die PSP games kosten fysiek heel wat minder en je kan een PSP dan ook zeer makkelijk jailbreaken als je wil :idea:
Jailbreaken wordt hier niet over gepraat of gepromoot aub. Ik ben ervan overtuigd dat dit absoluut niet je intensie is en je het dus duidelijk in een andere context bedoeld. Maar gelieve posts over jailbreaken en dergelijke bij deze dus achterwege te laten.
Image
cron