PSP

1
Ik heb gezien dat we nog geen PSP topic hadden, dus heb ik dat maar even aangemaakt :)
M'n vraag is, welke games zouden jullie me aanraden voor te spelen op m'n PSP. Heb net Killzone Liberation, Resistance Retribution en Daxter ontvangen, en ben ook nog aan het twijfelen welke ik eerst ga spelen, welke is de beste?

Misschien kunnen we ook soms wel eens, net zoals ik het (en met0t0 blijkbaar ook) idee had om RETRO games te reviewen, ook wel eens PSP games te herspelen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PSP

2
dividedx11 wrote:Ik heb gezien dat we nog geen PSP topic hadden, dus heb ik dat maar even aangemaakt :)
M'n vraag is, welke games zouden jullie me aanraden voor te spelen op m'n PSP. Heb net Killzone Liberation, Resistance Retribution en Daxter ontvangen, en ben ook nog aan het twijfelen welke ik eerst ga spelen, welke is de beste?

Misschien kunnen we ook soms wel eens, net zoals ik het (en met0t0 blijkbaar ook) idee had om RETRO games te reviewen, ook wel eens PSP games te herspelen.
Je hebt toch wel goede games gekregen. Ik zou beginnen met Killzone Liberation, maar Daxter heb ik destijds ook enorm van genoten! :lol:
Image

Re: PSP

3
Zeker Syphon Filter: Dark Mirror en Syphon Filter: Logan's Shadow eens spelen ;)
Als ge de God of War-games nog niet in HD-versie op PS3 gespeeld hebt, dan zijn die ook zeker de moeite om nog eens te spelen.

Re: PSP

4
met0t0 wrote:Zeker Syphon Filter: Dark Mirror en Syphon Filter: Logan's Shadow eens spelen ;)
Als ge de God of War-games nog niet in HD-versie op PS3 gespeeld hebt, dan zijn die ook zeker de moeite om nog eens te spelen.
Maar dan kun je ze beter op PS3 spelen (en kopen). :p

Re: PSP

6
Gamefreak wrote:ik heb men psp al effe verkocht maar ik herkoop sommige digitaal via de Vita :smug:
Zoals welke? :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PSP

7
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:ik heb men psp al effe verkocht maar ik herkoop sommige digitaal via de Vita :smug:
Zoals welke? :)
voorlopig enkel Soul Calibur, Tekken, Gran Turismo en Knokemans...

en als je niet weet wie dat is moet je maar es rondkijken op mijn profiel :P

Re: PSP

8
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:ik heb men psp al effe verkocht maar ik herkoop sommige digitaal via de Vita :smug:
Zoals welke? :)
voorlopig enkel Soul Calibur, Tekken, Gran Turismo en Knokemans...

en als je niet weet wie dat is moet je maar es rondkijken op mijn profiel :P
Zolang ze geen trophies hebben kan ik dat niet zien hè ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PSP

11
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Hij bedoeld MediEvil (zijn avatar)
Oh man wil ik daar een HD remake van! Fantastisch game :)
Dat was toen een van mijn eerste PSP games denk ik :) Inderdaad zeer goed.
Nooit gespeeld, moet ik misschien ook eens proberen :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PSP

12
ShAmPi wrote:Hij bedoeld MediEvil (zijn avatar)
Oh man wil ik daar een HD remake van! Fantastisch game :)
Ik wil wel gelijk de gehele collectie. Dus MediEvil 1 & 2 HD. :p
Sony heeft ook de rechten(itt Spyro en Crash), de studio bestaat nog(al is het nu onder een andere naam), dus ze hebben eigenlijk geen reden om niet met die HD collectie en een nieuwe game te komen.

Re: PSP

13
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:Hij bedoeld MediEvil (zijn avatar)
Oh man wil ik daar een HD remake van! Fantastisch game :)
Ik wil wel gelijk de gehele collectie. Dus MediEvil 1 & 2 HD. :p
Sony heeft ook de rechten(itt Spyro en Crash), de studio bestaat nog(al is het nu onder een andere naam), dus ze hebben eigenlijk geen reden om niet met die HD collectie en een nieuwe game te komen.
ik hoop nog steeds om Sir Daniel ooit weer in levende lijve te zien en euh, ahum, laat maar zijn....

ik hoop dus dat er een deel 3 ooit komt, maar ik vrees ervoor :smug:

Re: PSP

14
Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.

Re: PSP

15
Tamara wrote:Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.
Ik heb het gevoel dat ie wat te klein en te licht is :p Verschilt idd van persoon tot persoon. M'n PSP staat nu gwn in m'n kast, en ben niet van plan om hem nog vaak te gebruiken, speel zowieso al niet vaak games waar geen trophies inzitten. Maar tis niet dat ik enkel games speel voor de trophs, als'k er in totaal 1 bronzen in krijg ist al goed ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image