Re: PSP

16
Ik speel eigenlijk niet meer op mijn PSP, vooral op PS4 op dit moment. Soms haal ik hem nog eens uit om Star Wars Battlefront 2 te spelen (ik heb geen PS2), wat ik met de hype voor de nieuwe game nog wel meer zal doen :)

Re: PSP

17
Tamara wrote:Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.
als je veel op de vita speelt went dat wel Tammy en ik heb al een jaar of 3 geleden mijn psp van de hand gedaan met de komst van de vita ;)

Re: PSP

18
Gamefreak wrote:
Tamara wrote:Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.
als je veel op de vita speelt went dat wel Tammy en ik heb al een jaar of 3 geleden mijn psp van de hand gedaan met de komst van de vita ;)
Ik speel ongeveer net zoveel op de Vita als op mijn 3DS en PSP, dus daar zal het niet aan liggen :)

En hé, zelfs na weet-ik-veel hoeveel jaar heb ik soms nog moeite met bijvoorbeeld de (doorgaans fantastische) Xbox 360-controller. Bij Brothers: A Tale of Two Sons kwam ik erachter dat mijn vingers net niet lang genoeg zijn om de analogesticks en schouderknoppen tegelijk te gebruiken. Had steeds na een half uurtje kramp in m'n handen. Het is maar goed dat die game zo kort is XD

Re: PSP

19
Tamara wrote:
Gamefreak wrote:
Tamara wrote:Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.
als je veel op de vita speelt went dat wel Tammy en ik heb al een jaar of 3 geleden mijn psp van de hand gedaan met de komst van de vita ;)
Ik speel ongeveer net zoveel op de Vita als op mijn 3DS en PSP, dus daar zal het niet aan liggen :)

En hé, zelfs na weet-ik-veel hoeveel jaar heb ik soms nog moeite met bijvoorbeeld de (doorgaans fantastische) Xbox 360-controller. Bij Brothers: A Tale of Two Sons kwam ik erachter dat mijn vingers net niet lang genoeg zijn om de analogesticks en schouderknoppen tegelijk te gebruiken. Had steeds na een half uurtje kramp in m'n handen. Het is maar goed dat die game zo kort is XD


stel je voor dat ze een nieuwe game maken waar je met 3 zussen moet spelen :O

Re: PSP

20
Tamara wrote:Bij Brothers: A Tale of Two Sons kwam ik erachter dat mijn vingers net niet lang genoeg zijn om de analogesticks en schouderknoppen tegelijk te gebruiken.
Dan moet je de controller anders vasthouden zodat je vingers hoger/dichter bij de schouderknoppen liggen. ;)

Re: PSP

21
BozeGozerXrd wrote:
Tamara wrote:Bij Brothers: A Tale of Two Sons kwam ik erachter dat mijn vingers net niet lang genoeg zijn om de analogesticks en schouderknoppen tegelijk te gebruiken.
Dan moet je de controller anders vasthouden zodat je vingers hoger/dichter bij de schouderknoppen liggen. ;)
of met je voeten spelen eventueel ? :L:

Re: PSP

22
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Tamara wrote:Bij Brothers: A Tale of Two Sons kwam ik erachter dat mijn vingers net niet lang genoeg zijn om de analogesticks en schouderknoppen tegelijk te gebruiken.
Dan moet je de controller anders vasthouden zodat je vingers hoger/dichter bij de schouderknoppen liggen. ;)
of met je voeten spelen eventueel ? :L:
Met je tenen op de analoge sticks en je vingers op de schouderknoppen is misschien wel de ideale game positie.

Re: PSP

24
BozeGozerXrd wrote:
Tamara wrote:Bij Brothers: A Tale of Two Sons kwam ik erachter dat mijn vingers net niet lang genoeg zijn om de analogesticks en schouderknoppen tegelijk te gebruiken.
Dan moet je de controller anders vasthouden zodat je vingers hoger/dichter bij de schouderknoppen liggen. ;)
Nah, werkt niet. Ik houd de meeste van mijn controllers sowieso al hoog vast (handgrepen? Pft! Doen we niet aan!) om overal bij te kunnen. Daar komen juist die verkrampte handen van :)

Re: PSP

26
Gamefreak wrote:vraagje, ik ga opnieuw een PSP aanschaffen, maar voor het geheugen, is daar echt een memory stick van Sony nodig zie afbeelding, of zijn er andere alternatieven ?
Image
Ik had denk ik iets van een goedkoper merk. SanDisk ofzo, kan dit?
Image

Re: PSP

27
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:vraagje, ik ga opnieuw een PSP aanschaffen, maar voor het geheugen, is daar echt een memory stick van Sony nodig zie afbeelding, of zijn er andere alternatieven ?
Image
Ik had denk ik iets van een goedkoper merk. SanDisk ofzo, kan dit?
Ja, ik heb voor mijn PSP ook een SanDisk-kaartje ;)

Re: PSP

29
gewoon veel games die ik wil herbeleven of die ik nog niet onder handen heb genomen vroeger,sinds een paar jaar heb ik mijn game-horizon nog verlegd met veel meer te willen proberen, ik heb onlangs een ps2 opnieuw gekocht :smug:

Re: PSP

30
Gamefreak wrote:gewoon veel games die ik wil herbeleven of die ik nog niet onder handen heb genomen vroeger,sinds een paar jaar heb ik mijn game-horizon nog verlegd met veel meer te willen proberen, ik heb onlangs een ps2 opnieuw gekocht :smug:
PS2 snap ik nog, maar zijn er niet heel wat PSP games beschikbaar op de Vita?
Image
cron