Re: Sackboy: A Big Adventure

106
Je hoeft niet heel veel stress over het online gedeelte te hebben. Als je niemand kan vinden dan kan je alles in local coop met 2 controllers doen. Enkel een tweede dummy account nodig voor die tweede controller, maar hoeft geen PSN ID aan gekoppeld te zijn.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

107
Kolm wrote: 11 Jun 2023 14:15 Je hoeft niet heel veel stress over het online gedeelte te hebben. Als je niemand kan vinden dan kan je alles in local coop met 2 controllers doen. Enkel een tweede dummy account nodig voor die tweede controller, maar hoeft geen PSN ID aan gekoppeld te zijn.
Ow nice. Bedankt. 🙂
Ja, ik maak me tegenwoordig ivm online trophies meer zorgen over die sluitingen van servers en lange grinds. Voor deze game zal dat nu niet het geval zijn, dus cava.
Maar goed dat dit op 1 PS4 kan met 2 controllers.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

109
zenmaster wrote: 28 Dec 2023 21:19 Terug met deze begonnen, maar blijft zo vaak hangen dit spel... Geen zin meer om verder te doen eerlijk gezegd.

Zou het beter zijn met een discversie of heeft dat er niks mee te maken? En heeft iemand anders er ooit last van gehad?
Hmm, ik heb altijd de digitale versie gespeeld, nooit problemen mee gehad.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

110
Sanity penguin wrote: 28 Dec 2023 21:36
zenmaster wrote: 28 Dec 2023 21:19 Terug met deze begonnen, maar blijft zo vaak hangen dit spel... Geen zin meer om verder te doen eerlijk gezegd.

Zou het beter zijn met een discversie of heeft dat er niks mee te maken? En heeft iemand anders er ooit last van gehad?
Hmm, ik heb altijd de digitale versie gespeeld, nooit problemen mee gehad.
Hmm. 🤔 Oke. Ik ga hem er eens afzwieren en terug installeren. Heb hem tijdens het installeren een paar keer gepauzeerd en dan de volgende dag pas verder geïnstalleerd. Zou in principe niet mogen fouten geven, maar ja. Who knows.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

111
En zorg ook dat je altijd wat ruimte over hebt op de schijf. Zelf probeer ik 10% vrij te houden. Op PS3 ooit had ik minder dan 1GB vrij en had ik de hele tijd freezes in een bepaalde game, met 10GB (vd 500) vrij had ik dat niet meer. Het is ook gewoon beter voor je SSD :)
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

112
Zeker, goede tip. 👍
Opnieuw installeren heeft niet geholpen... En heb nu ook op de PS4 een report kunnen sturen.
Ik heb nog een theorie :p waarschijnlijk onzin, maar het gebeurde bijna alleen in levels die ik al had gespeeld in multiplayer voor ik fatsoenlijk met de singleplayer was gestart. Ik had dus ook al voor alle andere trophies een trophy voor het uitspelen van de 4e wereld (online met iemand). Misschien kan de savefile hier niet zo goed tegen? 🤔 Geen idee, maar heb nu wel de 5e wereld kunnen uitspelen. En eens ik daar voorbij was ook geen problemen meer... Raar. Was al even bang dat het aan mijn nieuwe PS4 lag. 😢
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

116
Mooi doel om te halen Kolm. 👍 Ik vind het jammer dat ik bij LBP niet opnieuw 100% kan halen.
Sackboy ben ik ook op PS4 aan het doen.

@met0t0: ja, heb het niet meer meegemaakt. :) Moet voor de platinum nog wel wat doen, maar ben even andere games begonnen. Nu had ik wel weer gelijkaardige problemen met Dead Nation deze week... Beide digitale games. Digitale brol :angry:
Image