Re: SOMA

3
met0t0 wrote:Ziet er interessant uit :)
Al lang geleden dat ik nog eens een goede horrorgame gespeeld heb, laten we hopen dat hij goed zal zijn.
ik peins dat dat in orde komt :smug:

Re: SOMA

4
met0t0 wrote:Ziet er interessant uit :)
Al lang geleden dat ik nog eens een goede horrorgame gespeeld heb, laten we hopen dat hij goed zal zijn.
²

Ik vind wel dat de camera nogal "vlotjes" zwiept. Hopelijk ligt dat gewoon aan wie er in die beelden aan het spelen is.
De graphics zien er wel niet zo veel soeps uit, in vergelijking met andere games. Dat vind ik toch wel altijd spijtig in horrorgames. Ik heb altijd het idee dat zij grafisch zo wat achterop hinken ten opzichte van de rest.
Image

Re: SOMA

5
Sanity penguin wrote:De graphics zien er wel niet zo veel soeps uit, in vergelijking met andere games. Dat vind ik toch wel altijd spijtig in horrorgames. Ik heb altijd het idee dat zij grafisch zo wat achterop hinken ten opzichte van de rest.
Ik vind dat dat doorgaans wel meevalt en stoor er mij niet al te veel aan. Een horrorgame moet het vooral van de sfeer hebben :)
In de nieuwe Silent Hills zal het met de graphics wel goed zitten :D

Re: SOMA

6
met0t0 wrote:
Sanity penguin wrote:De graphics zien er wel niet zo veel soeps uit, in vergelijking met andere games. Dat vind ik toch wel altijd spijtig in horrorgames. Ik heb altijd het idee dat zij grafisch zo wat achterop hinken ten opzichte van de rest.
Ik vind dat dat doorgaans wel meevalt en stoor er mij niet al te veel aan. Een horrorgame moet het vooral van de sfeer hebben :)
In de nieuwe Silent Hills zal het met de graphics wel goed zitten :D
ben ik ook mee eens, ivm graphics, is mss niet zo een slechte zaak als je zou weten wat voor schorriemorrie in voorkomt :P

Re: SOMA

8
met0t0 wrote:In de nieuwe Silent Hills zal het met de graphics wel goed zitten :D
Komt er dan toch een nieuwe Silent Hills? Ik dacht dat dit niet doorging? :idea:

Anyway...ik heb nog Alien: Isolation, Resident Evil en een Dead Space of 2 te gaan. Dus op het eerste zich ga ik hier niet te veel aandacht aan schenken, kzou graag meer willen zien voor ik mijn beslissing maak, op dit moment ben ik er (nog) niet voor te vinden...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: SOMA

9
Captain Witwicky wrote:Komt er dan toch een nieuwe Silent Hills? Ik dacht dat dit niet doorging? :idea:
Wel ja, de game is ondertussen wel geannuleerd jammer genoeg :|

Gameplay van deze ziet er redelijk goed uit :)

Re: SOMA

10
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Komt er dan toch een nieuwe Silent Hills? Ik dacht dat dit niet doorging? :idea:
Wel ja, de game is ondertussen wel geannuleerd jammer genoeg :|

Gameplay van deze ziet er redelijk goed uit :)
Ik twijfelde eventjes met dat gerucht over Microsoft die het overnam, maar dat was dan ook een hoax weer.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron