Re: No Man's Sky

79
Nice, niet super lang wachten meer dus. :)

Echt super benieuwd naar deze titel, volgens mij wordt dit een topper als alles goed is uitgewerkt en de planeten divers genoeg zijn voor urenlang exploratieplezier.
Image

Re: No Man's Sky

84
itsjustme wrote:Ik twijfel nog steeds heel erg of de game wel lang genoeg leuk blijft. Ben bang dat het na 10 uur misschien wel gaat vervelen en dat het toch een beetje teveel hetzelfde lijkt.
Dit.

Want ik heb ook het idee van, wat moet ik in hemelsnaam gaan doen op die planeten.
ik denk dat ik het filmische verhalende element teveel gaat missen en dat ik me kapot ga vervelen om op heel veel planeten te gaan rondbanjeren die allemaal op zekere zin op elkaar gaan lijken.
Image

Re: No Man's Sky

85
Colossus wrote:
itsjustme wrote:Ik twijfel nog steeds heel erg of de game wel lang genoeg leuk blijft. Ben bang dat het na 10 uur misschien wel gaat vervelen en dat het toch een beetje teveel hetzelfde lijkt.
Dit.

Want ik heb ook het idee van, wat moet ik in hemelsnaam gaan doen op die planeten.
ik denk dat ik het filmische verhalende element teveel gaat missen en dat ik me kapot ga vervelen om op heel veel planeten te gaan rondbanjeren die allemaal op zekere zin op elkaar gaan lijken.
Klopt. Net als met the forest is het heel even een leuk spel maar na 1 update had ik er al geen zin meer in. En het spel rust is wel iets leuker met vrienden maar na elke server wipe heb ik echt geen zin om gelijk weer te spelen.

Re: No Man's Sky

86
Colossus wrote:
itsjustme wrote:Ik twijfel nog steeds heel erg of de game wel lang genoeg leuk blijft. Ben bang dat het na 10 uur misschien wel gaat vervelen en dat het toch een beetje teveel hetzelfde lijkt.
Dit.

Want ik heb ook het idee van, wat moet ik in hemelsnaam gaan doen op die planeten.
ik denk dat ik het filmische verhalende element teveel gaat missen en dat ik me kapot ga vervelen om op heel veel planeten te gaan rondbanjeren die allemaal op zekere zin op elkaar gaan lijken.
Wat je gaat doen? Materiaal verzamelen om er weg te kunnen en steeds verder te kunnen travellen.
Je uitrusting veranderen, nieuw schip aanschaffen, etc.

Er is info genoeg over wat je allemaal moet/mag doen. Bekijk het in dat opzicht beetje als Minecraft.

Of het aanslaat of niet zullen we wel zien, maar het concept alleen vind ik zeer interessant.
Nu nog zien dat er inderdaad genoeg variatie bestaat in zo'n grote gamewereld ...
PSN tichke
Image

Re: No Man's Sky

87
itsjustme wrote:Ik twijfel nog steeds heel erg of de game wel lang genoeg leuk blijft. Ben bang dat het na 10 uur misschien wel gaat vervelen en dat het toch een beetje teveel hetzelfde lijkt.
je kan misschien met een maat een weddenschap sluiten voor je 2 uur gaat gamen, je kan dan wedden op hoeveel euh vallende sterren je gaat euh tegenkomen....

kan toch niet ?

Re: No Man's Sky

90
Colossus wrote:
itsjustme wrote:Ik twijfel nog steeds heel erg of de game wel lang genoeg leuk blijft. Ben bang dat het na 10 uur misschien wel gaat vervelen en dat het toch een beetje teveel hetzelfde lijkt.
Dit.

Want ik heb ook het idee van, wat moet ik in hemelsnaam gaan doen op die planeten.
ik denk dat ik het filmische verhalende element teveel gaat missen en dat ik me kapot ga vervelen om op heel veel planeten te gaan rondbanjeren die allemaal op zekere zin op elkaar gaan lijken.
Meh, ik reken als je nu al begint over het filmische element dat je deze game echt moet laten liggen. De game draait om ontdekken en steeds verder te komen in het universum. De rode is het bereiken van het middelpunt van het universum en voor de rest is er weinig verhaal van wat ik heb begrepen. Ikzelf heb ontzettend veel zin in deze game omdat het iets doet wat de meeste andere games niet doen. Het geeft je de volledige vrijheid om je koers te bepalen en je bent in die zin ook echt de ontdekken en avonturier. En van wat ik nu heb gezien is er zat variatie tussen de werelden. Ik reken er ook op dat de ontwikkelaars zich er goed bewust van zijn dat de variatie groot genoeg moet zijn om het interessant te houden. Ook nu bekend is er dat er npc zijn is mijn enthousiasme over de game nog groter geworden.

Over de prijs van de game gaan ook verschillende verhalen, maar ik heb begrepen dat het 60 euro zou zijn. Ik snap de kritiek op die prijs ook niet echt. Er zijn zat games die ontzettend kort zijn die rustig 60 euro kosten en waar eigenlijk geen kritiek is en nu wordt deze game als het goed is 60 euro en er is kritiek. Ja, het is door een kleine ontwikkelaar gemaakt, maar als je er potentieel honderden uren gameplezier van hebt is die 60 euro een schijntje. Vergeet ook niet dat deze game al echt behoorlijk lang in ontwikkeling is om het maar mogelijk te maken dat wij ervan kunnen genieten. Ik reken ook dat deze game al veel heeft gekost om te maken op dit moment en dat zal ook op één of andere manier moeten worden terug verdiend.
Image
cron