Re: Life Is Strange

76
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote: Ik geraak er niet aan toe.
Ik heb geen zin om het verder te spelen.
Niet dat het een slechte game is, verra van. Maar de goesting mankeerd om 1 of andere reden...
komaan Scampi, afmaken waar je aan begint :nerd:
Ja maarja.
Stel je voor dat ik platinum haal dan is mijn hele trophycard met 0 plats omzeep.
Want tot zover ik zit heb ik wel degelijk alle foto's.
Zelfs twd heb ik niet uitgespeeld...

Nontheless LIS is een fantastische game!
Wees gerust veel collectables trophies xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Last edited by Kolm on 05 Mar 2016 22:53, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Image

Re: Life Is Strange

78
minermb wrote:Eigenlijk vind ik TWD en LIS beide goed, maar mijn keuze gaat toch meer uit naar LIS. Ik had bij Life is strange veel meer het gevoel dat je keuzes iets uitmaakten dan bij the walking dead. Ik vond het ook leuk bij LIS dat je de meeste keuzes terug kon draaien en nog even zien hoe het bij de andere keuze gaat. Ik vond beide eindes van de games toch wel even goed, althans degene die ik heb gekozen. Misschien komt het ook een beetje doordat ik TWD een paar jaren geleden heb gespeeld en daardoor er niet meer alles van weet...

Maar allebei de games hebben ook weer andere themas, de een gaat over een zombieapocalyps en de ander gaat over een meisje die ontdekt dat ze de tijd kan terugdraaien. Het ligt er ook gewoon aan waar je van houdt :P
De keuzes zijn toch eigenlijk maar een illusie, zowel in TWD als LIS. Ze zijn er vooral om te vergelijken met de rest van de spelers welke keuzes je maakt maar hebben op het algemene verhaal amper invloed omdat die vast ligt. Uiteindelijk had LIS 2 eindes die je dan op dat moment kon kiezen, en TWD s2 had er 5 ofzo die wel vast lagen aan keuzes die gemaakt werden.
Voor mij is het niet zo belangenrijk dat ik met mijn keuzes een volledig eigen toer op ga qua verhaal, maar het is wel leuk om je eigen gedachtegang te vergelijken met anderen. Daarin zijn deze spellen allebei zeer goed in.
Dat ik TWD wat beter vind is door het verhaal die een wat grotere impact op me had, en misschien ook wel omdat dit mijn 1e aanraking was met dit genre waardoor dit beter bij blijft.
Image

Re: Life Is Strange

80
RoyVdW wrote:Op de store kan je deze kopen voor €20. Ga dat binnenkort doen denk. €40 wil ik retail niet betalen alhoewel ik hem dan wel kan doorverkopen erna.
In NL is ie maar €30 nieuw (€25 LE voor PC). Als je bedenkt dat je m dan alsnog door kan verkopen scheelt dat uiteindelijk wel.

Re: Life Is Strange

81
itsjustme wrote:
RoyVdW wrote:Op de store kan je deze kopen voor €20. Ga dat binnenkort doen denk. €40 wil ik retail niet betalen alhoewel ik hem dan wel kan doorverkopen erna.
In NL is ie maar €30 nieuw (€25 LE voor PC). Als je bedenkt dat je m dan alsnog door kan verkopen scheelt dat uiteindelijk wel.
Is er in Baarle Nassau of in de buurt en gamewinkel? Anders fiets ik wel even de grens over.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Life Is Strange

85
Gamefreak wrote:ik heb voor de llimited versie hier in de game mania 40 ballen neergepoot :P
35 euro in de SE store ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

87
ik heb de game daarstraks al uitgepluisd, zeer goede game :nerd:

dit zet ik effe in spoilermans:
[+] over einde
ik dacht wel al vrij rap dat Jefferson de gladde kwal was, geen idee waarom maar ik verdacht hem al snel.... de laatste keuze zag ik uiteraard niet aankomen.... wie van jullie gozers heeft gekozen om Chloe te laten leven, ik koos om haar op te offeren.... volgens de statistieken koos 54% ook hiervoor. Tot slot had Max eigenlijk ook haar kunnen redden, toen ze terug in het toilet was kon ze rap naar buiten rennen en Chloe tegen houden, Nathan was daar toch al even binnen dus dat kon in praktijk wel...
Last edited by Kolm on 03 Apr 2016 22:52, edited 1 time in total.
Reason: Fixed spoiler-tag

Re: Life Is Strange

88
Gamefreak wrote:ik heb de game daarstraks al uitgepluisd, zeer goede game :nerd:

dit zet ik effe in spoilermans:
[+] over einde
ik dacht wel al vrij rap dat Jefferson de gladde kwal was, geen idee waarom maar ik verdacht hem al snel.... de laatste keuze zag ik uiteraard niet aankomen.... wie van jullie gozers heeft gekozen om Chloe te laten leven, ik koos om haar op te offeren.... volgens de statistieken koos 54% ook hiervoor. Tot slot had Max eigenlijk ook haar kunnen redden, toen ze terug in het toilet was kon ze rap naar buiten rennen en Chloe tegen houden, Nathan was daar toch al even binnen dus dat kon in praktijk wel...
Ik zit op mijn mobiel, dus kan geen spoiler neerzetten. Dus die degene die verder leest: Spoilers!
[+] Tjing Tjang
Ik had precies dezelfde gedachte bij het einde. Ik dacht alleen dat ze er misschien voor kan springen en ze zelf dood gaat en Chloe nog kan leven. Dat leek me wel een interessante keuze.
Veel mensen zagen het einde aankomen en hadden er ook veel over gespeculeerd. Ik zag het wel een beetje aankomen, maar ik vond dat ze dat einde heel mooi hebben verwerkt.
Image

Re: Life Is Strange

89
Mijn einde:
[+] Spoilerino
Ik heb ook Chloe opgeofferd. Uiteindelijk ging ze toch wel sterven als het 'lot' haar achterna zat. Kijk maar naar al die keren dat Max haar moest redden. It was just meant to be. Overigens wou ik ook niet plots een hele stad opofferen. Ik zou de dood van Pompidou niet op m'n geweten willen hebben. D:
Image

Re: Life Is Strange

90
Elexus wrote:Mijn einde:
[+] Spoilerino
Ik heb ook Chloe opgeofferd. Uiteindelijk ging ze toch wel sterven als het 'lot' haar achterna zat. Kijk maar naar al die keren dat Max haar moest redden. It was just meant to be. Overigens wou ik ook niet plots een hele stad opofferen. Ik zou de dood van Pompidou niet op m'n geweten willen hebben. D:
[+] mijn einde
Ik heb de andere optie genomen... Benieuwd hoe ze het 2de hoofdstuk gaan laten verdergaan...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron