Re: No Man's Sky

451
Ik heb er een verhaaltje bij geschreven. :)
https://www.pressxtorevive.com/zwerftoc ... e-sterren/

Graag jullie commentaar.

Een paar honderd jaar na dato is gamen geschiedenis en is virtual reality vervangen door reality. Jongelui willen meer dan thuis zitten onder het gezag van door de staat aangewezen opvoeders en zelf het gezag voeren over hun eigen spaceship. In het verhaal van Sora vertelt hij over zijn Zwerftocht tussen de sterren.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: No Man's Sky

453
Heb de game inmiddels gekocht voor 12 euro, ik dacht laat het me eindelijk eens proberen.

Heb er echt spijt van, heb nu 3 planeten bezocht en heb nu echt het idee, what tha ** doe ik hier!
Planeten lijken echt mega op elkaar , ik irriteer me dood dat ik steeds wil opstijgen en dat men plutonium op is *ZUCHT*

Zonde maar deze word het niet voor mij.
Had ik toch maar Kindomhearts moeten doen...
Image

Re: No Man's Sky

455
Spijtig genoeg heb ik het spel al opgegeven. Was zo'n teleurstelling dat ik na 2 weken deze al terug had weggelegd. Uiteindelijk na de nieuwste updates nog is 1 keer opgezet, maar kon er niet meer inkomen. Zeer jammer, want heb echt 2 jaar uitgekeken naar de game
Image

Re: No Man's Sky

456
Mr.Wolf wrote:Spijtig genoeg heb ik het spel al opgegeven. Was zo'n teleurstelling dat ik na 2 weken deze al terug had weggelegd. Uiteindelijk na de nieuwste updates nog is 1 keer opgezet, maar kon er niet meer inkomen. Zeer jammer, want heb echt 2 jaar uitgekeken naar de game
Ondanks dat de game nog steeds niet helemaal is zoals het hoort te zijn, vind ik het wel goed dat Hello Games de game blijft ondersteunen. Ik ben in elk geval benieuwd wat ze ons met de 1.5 update gaan geven.
Image

Re: No Man's Sky

457
Voor de mensen die denken dat No Man's Sky dood is, de game is nog springlevend. Deze zomer komt de NEXT update. Wat deze update bevat heeft Hello Games nog niet bekend gemaakt, maar er wordt gespeculeerd over o.a. VR support voor de PS4. De game komt tevens ook naar de Xbox One.
Image

Re: No Man's Sky

463
gamerke1992 wrote:Ik heb onlangs de game nog eens opgestart. Ik was het jammer genoeg al weer beu na 2 planeten. Wat doen jullie zoal om het boeiend te houden?
Oi, 2 planeten is bij lange na niet genoeg. Ik zit in die game dan van alles te doen zoals lekker alle diersoorten zoeken op planeten, nieuwe schepen met meer slots zoeken, mijn basis uitbouwen, planeten exploreren, met mijn buggy heen en weer rijden etc. Je kunt tegenwoordig zoveel meer in de game. Maar goed, het moet ook net je smaak zijn uiteraard.
Image

Re: No Man's Sky

464
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb onlangs de game nog eens opgestart. Ik was het jammer genoeg al weer beu na 2 planeten. Wat doen jullie zoal om het boeiend te houden?
Oi, 2 planeten is bij lange na niet genoeg. Ik zit in die game dan van alles te doen zoals lekker alle diersoorten zoeken op planeten, nieuwe schepen met meer slots zoeken, mijn basis uitbouwen, planeten exploreren, met mijn buggy heen en weer rijden etc. Je kunt tegenwoordig zoveel meer in de game. Maar goed, het moet ook net je smaak zijn uiteraard.
Ik heb er eerder wel een 20tal uur mee gespeeld. Maar toen was ik het beu. 2 weken geleden gaf ik het gewoon nog eens een kan. Misschien moet ik nog eens doorzetten. Want het concept spreekt mij echt aan.
Image
cron