Re: Life Is Strange

121
Colossus wrote:
dividedx11 wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:dingen ? bedoel je de foto's ?
Ik bedoelde eigenlijk bierflesjes. :bier:
Die zijn toch niet zo moeilijk te vinden :silly: :1bier:
Ik keek er steeds eentje over het hoofd, en maar zoeken jongens...
Ineens had ik hem :jip:
Volgens mij was ik daar ook even mee bezig :-" Het stukje dat je na die bierflesjes had, vond ik dan weer hilarisch
Image
Image

Re: Life Is Strange

124
Ik heb hem uitgespeeld en wat was dit een prachtig verhaal en geheel. Tis net of ik door een boek of film ben gegaan en het heeft dus veel indruk op me gemaakt, dus dat betekent dat de makers het goed in elkaar heb geregisseerd.

Wel vond ik de gameplay soms wat loom, soms werd ik wat moe van de game en wou ik skippen maar dat ging niet, en daarbij heb ik nog als enige nadeel dat het soms iets teveel van hetzelfde werd tegen het einde waardoor ik zoiets had van, jaja nu weet ik het wel en pfff gaan we weer.
[+] Mijn einde
ik heb Chloe opgeofferd omdat ze het eigenlijk wat aandrong. Ik kan drama queen wel waarderen dus ging ik maar daarvoor, en daarbij 1 leven of een hele stad, dan word de keuze ook wel makkelijk en het eind filmpje van deze keuze was mooier uitgewerkt en langer vond ik.

En ik had nooit verwacht dat Jefferson de dader was! Een gigantische wtf moment was dit... HEERLIJK!
En dan is het nu tijd om achterom te leunen, oordoppen in en relax de soundtrack gaan luisteren om heerlijk in deze sfeer te blijven nu ik hem net heb uitgespeeld.
Ja dit is de reden waarom ik game, om dit gevoel.
Image

Re: Life Is Strange

126
Gamefreak wrote:blij dat de game je bevalt, ik kam me eigenlijk niet inbeelden dat iemand niet van deze game houdt :think:
Ik heb me wel door de eerste 2 episodes moeten sleuren, gelukkig werd het daarna veel beter. Maar ik vind deze game toch niet het beste van dit genre, vond TWD dan beter. Niet dat ik al zoveel spellen van dit genre heb gespeeld, er zijn er ook nog niet zoveel.
Image

Re: Life Is Strange

127
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:blij dat de game je bevalt, ik kam me eigenlijk niet inbeelden dat iemand niet van deze game houdt :think:
Ik heb me wel door de eerste 2 episodes moeten sleuren, gelukkig werd het daarna veel beter. Maar ik vind deze game toch niet het beste van dit genre, vond TWD dan beter. Niet dat ik al zoveel spellen van dit genre heb gespeeld, er zijn er ook nog niet zoveel.
ieder zijn mening Toonski. Ik heb al alle games van TellTale afgehapseld, ik vind deze rakker de beste van de hoop ;)

Re: Life Is Strange

130
Gamefreak wrote:ieder zijn mening Toonski. Ik heb al alle games van TellTale afgehapseld, ik vind deze rakker de beste van de hoop ;)
Psst, deze game is niet van Telltale maar van Dontnod entertainment en uitgegeven door Square Enix ;)

Het is wel hetzelfde genre. Achteraf ben ik er nog altijd niet uit welke ik het beste vond... Als je TWD gaat herspelen dan vallen er plots ook veel meer dingen in elkaar dan als je er de eerste keer door gaat.
Image

Re: Life Is Strange

131
Kolm wrote:
Gamefreak wrote:ieder zijn mening Toonski. Ik heb al alle games van TellTale afgehapseld, ik vind deze rakker de beste van de hoop ;)
Psst, deze game is niet van Telltale maar van Dontnod entertainment en uitgegeven door Square Enix ;)

Het is wel hetzelfde genre. Achteraf ben ik er nog altijd niet uit welke ik het beste vond... Als je TWD gaat herspelen dan vallen er plots ook veel meer dingen in elkaar dan als je er de eerste keer door gaat.
weet ik, ik bedoel de beste van dat genre :idea:

Re: Life Is Strange

132
Ik vond deze ook wel leuker dan TWD. Ik had hier toch meer het gevoel dat je keuzes echt iets uitmaakten. Welke keuzes hadden jullie eigenlijk allemaal gemaakt?
[+] keuzes en andere spoilers
Ik had bijvoorbeeld dat geld niet gepikt in E3 dat je in E4 aan Frank kon geven. Met als gevolg dat ik dat gesprek iets van 15 keer had gerewinded, want ik koos elke keer de verkeerde interactie en Frank ging elke keer dood of hij raakte gewond en ik wilde hem levend houden. :P
Ook koos ik in E3 voor Chloë i.p.v voor David en toen hij het huis verliet vond ik het toch wel jammer dat ik die keuze had gemaakt.
En ik kon Kate jammer genoeg niet redden :eek:
Image

Re: Life Is Strange

133
minermb wrote:Ik vond deze ook wel leuker dan TWD. Ik had hier toch meer het gevoel dat je keuzes echt iets uitmaakten. Welke keuzes hadden jullie eigenlijk allemaal gemaakt?
[+] keuzes en andere spoilers
Ik had bijvoorbeeld dat geld niet gepikt in E3 dat je in E4 aan Frank kon geven. Met als gevolg dat ik dat gesprek iets van 15 keer had gerewinded, want ik koos elke keer de verkeerde interactie en Frank ging elke keer dood of hij raakte gewond en ik wilde hem levend houden. :P
Ook koos ik in E3 voor Chloë i.p.v voor David en toen hij het huis verliet vond ik het toch wel jammer dat ik die keuze had gemaakt.
En ik kon Kate jammer genoeg niet redden :eek:
ik had grotendeels hetzelfde :idea: