Re: Resident Evil 7

16
Gamefreak wrote:ja euh, maar op eigen risico :L:
Tis niet zoals The Ring dat ze uit de tv komen hé :P
met0t0 wrote:Ik vind het wel interessant in een first-person perspectief :)
Zolang de totaalervaring maar goed is, lijkt het standpunt mij niet zoveel uit te maken.
hmm...ze maken het wel persoonlijker op die manier, waardoor een invloed van de karakteristieke personages zoals in de vorige games minder sterk wordt naar mijn gevoel toch.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

18
Gamefreak wrote:@Cap, misschien dat niet de hele game moet afgehaspeld worden in first person perspectief.... je weet nooit hé :P
Het is toch denk ik vrij zeker dat ze al hun chips zetten op first person view...En een mix tussen 1st en 3rd wordt het ook niet zoals Deus Ex.

19
Healing items via Ambassador Program, m.a.w. green herbs ;)
Image
Er ligt ook een munt bij, maar dat is nog momenteel een vraagteken.

En een paar momenten van VR met mensen die schrikken. Ik weet niet wat er daar cool aan is, aan mensen zien schrikken.

20
Captain Witwicky wrote:Healing items via Ambassador Program, m.a.w. green herbs ;)
Image
Er ligt ook een munt bij, maar dat is nog momenteel een vraagteken.

En een paar momenten van VR met mensen die schrikken. Ik weet niet wat er daar cool aan is, aan mensen zien schrikken.

misschien verschieten ze omdat ze net merken dat iemand van de crew vlak naast hen, de dag ervoor overdreven veel look gegeten heeft en zijn/haar tanden nog niet gepoetst heeft ? :smug:

21
Gamefreak wrote:misschien verschieten ze omdat ze net merken dat iemand van de crew vlak naast hen, de dag ervoor overdreven veel look gegeten heeft en zijn/haar tanden nog niet gepoetst heeft ? :smug:
Smell-o-vision zit in South Park ;)

Info van op Gamescom:
https://blog.eu.playstation.com/2016/08 ... haracters/

22
Volgens de ESRB rating zou de protagonist Ethan noemen, en zou er toch veel geweld en vuiligheid in komen. Ethan is op zoek naar zijn vrouw in een verlaten huis, en kan gebruik maken van geweren, shotguns, vlammenwerpers, explosieven, een chainsaw en een schop om mutanten te verslaan.

Dat klinkt al goed, al heb ik nu het gevoel dat ze daar eigenlijk mee hadden moeten beginnen i.p.v. ons die mini-teaser te laten zien.
Ook vraag ik me af hoe ze het goed gaan overbrengen naar 1st person, want in de vorige REs was het toch leuker om je personages te zien vechten tussenin de zombies, en gebeten zien worden of de kop eraf met een chainsaw.

https://www.polygon.com/2016/8/26/12658 ... tails-esrb

23
Captain Witwicky wrote:Ook vraag ik me af hoe ze het goed gaan overbrengen naar 1st person, want in de vorige REs was het toch leuker om je personages te zien vechten tussenin de zombies, en gebeten zien worden of de kop eraf met een chainsaw.
Het zal wel veel spannender in beeld gebracht kunnen worden omdat ge meer in de game lijkt te zitten ;)

24
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ook vraag ik me af hoe ze het goed gaan overbrengen naar 1st person, want in de vorige REs was het toch leuker om je personages te zien vechten tussenin de zombies, en gebeten zien worden of de kop eraf met een chainsaw.
Het zal wel veel spannender in beeld gebracht kunnen worden omdat ge meer in de game lijkt te zitten ;)

Het zal wel zijn voor- en nadelen hebben zeker ;)

25
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:

Het zal wel zijn voor- en nadelen hebben zeker ;)
ik denk dat Motmans een punt heeft daar, Kapitein Pipo :idea:

27
ShAmPi wrote:En toch is het geen RE meer.
Ze hadden het beter een andere naam gegeven.

Not So Resident Evil Anymore But We keep The Name To Sell More Units 1
Daar heb ik ook al aan gedacht...

29
En als dit een andere naam had gekregen en mensen gaan het spelen dan loopt iedereen te zeiken dat het zoveel op RE lijkt en snappen ze niet waarom het gewoon RE word genoemd.

Ze kunnen het dan gewoon beter zo noemen:

" P.T., A Resident Evil story by Bilbo Baggins "

Met VR lijkt deze me echt scary ja!
Image