Re: No Man's Sky

196
Marty wrote:Mocht je de game al eerder hebben, raden ze toch aan om de game pas te spelen als de patch er is. Zonder patch zou de game ook werken maar dan mis je de nieuwe dingen.

Kan hier de patch notes wel neerzetten maar daar kunnen spoilers in zitten. Voor wie toch nieuwsgierig is: No Man's Sky patch notes
En voor de happy few die de game al aan het spelen waren, al hun stats worden gereset op 9 augustus. :lol:
Image

197
billie91 wrote:
Marty wrote:Mocht je de game al eerder hebben, raden ze toch aan om de game pas te spelen als de patch er is. Zonder patch zou de game ook werken maar dan mis je de nieuwe dingen.

Kan hier de patch notes wel neerzetten maar daar kunnen spoilers in zitten. Voor wie toch nieuwsgierig is: No Man's Sky patch notes
En voor de happy few die de game al aan het spelen waren, al hun stats worden gereset op 9 augustus. :lol:
Blijkbaar hoeven ze hun saves niet te resetten. Natuurlijk missen ze dan al de content die wordt toegevoegd met de day-one patch, maar ik vind het een mooie middenweg voor die zageventen die zo'n drama maakten over de progress-reset.

Die patch-notes maken me trouwens erg nieuwsgierig naar de game. Mijn twijfels worden steeds kleiner en ik krijg meer en meer zin om NMS ook te kopen na m'n examens. :)
Image

199
Toon8 wrote:Blijkbaar zouden er meerdere eindes zijn, dacht niet dat dit spel kon eindigen :P Zit er dan toch ook een soort story mode in ofzo?
Het middelpunt van het universum bereiken is de rode draad van het verhaal. Ik reken dat de eindes te maken hebben in hoe je bent omgegaan met de verschillende rassen en of je een good guy of bad guy bent geweest.

Edit: Update 1.03 van NMS is nu al online.
Image

202
billie91 wrote:

de barbaren :O

209
ShAmPi wrote:game krijgt voorlopig maar mixed reviews.
Natuurlijk rekening gehouden met de 10/10 en 0/10 mensen ook :D
Die reviews neem ik met een korreltje zout. Hoe kun je in vredesnaam nu al een review uitbrengen? De game is net een dag uit en er zijn van te voren geen reviewcopies uitgegeven. Deze "reviewers" hebben een paar uur gespeeld en hebben daar een volledige review over gemaakt en die kant noch wal raakt. Ik heb op Metacritic ff snel wat doorgelezen en dat is werkelijk om te janken. Allemaal van users en bizar uiteenlopend. Meeste grote websites hebben nu nog niets en werken aan de review, daar kun je beter vanuit gaan dan die zogenaamde reviews van mensen die de game amper hebben aangeraakt.
Image