Re: No Man's Sky

212
Colossus wrote:Billy het is vandaag zover!!!
Dit is Billy in dat filmpje ^^

Kom maar op met je review , ik wacht op de jouwe om mijn keus te maken :D
Pretty much me yes, maar mijn exemplaar komt over een paar uur. De review verwacht ik zondag klaar te hebben, maar het kan ook iets later worden.

Edit: Ik heb net mijn exemplaar binnen. Vaarwel wrede wereld, het was fijn je gekend te hebben. :lol:
Image

214
Heb zonet ff gespeeld en kan voorlopig zeggen dat het erg leuk is. Qua controls is het ff wennen en je moet zelf alles uitzoeken, maar voor de rest wil het prima. Of het allemaal ook leuk blijft kom ik wel achter als ik eenmaal de ruimte in ga.
Image

216
Bij mij staat de game in het Nederlands. Toch wel moeilijke start gehad, er word echt niets uitgelegd. Zag op een site dat er tutorials waren maar die heb ik nog niet gevonden :P
Ben ondertussen wel al naar een nieuw zonnestelsel kunnen reizen met de hyper drive. En ook al eens gedood :|
Image

219
Marty wrote:Mocht je ooit in een gebied komen genaamt "Stargazer" + random nummer (zit nu op 4, geen planeten maar stelsels) dat ben ik :p

Blijkbaar kun je elkaar (voor nu) toch niet tegenkomen in No Man's Sky
Ik denk niet dat we elkaars creaties gaan tegenkomen hier op het forum, daarvoor is de game te groot. :lol:
Image

220
Marty wrote:Mocht je ooit in een gebied komen genaamt "Stargazer" + random nummer (zit nu op 4, geen planeten maar stelsels) dat ben ik :p

Lol, ik noem de mijne ook via zo'n systeem. Eerst begon ik wel met random namen te verzinnen maar vanaf het 2e zonnestelsel noem ik ze: Solar System Toon1, en de planeten Toon1-1, Toon1-2, ...
Inspiratie was op :P
Image

221
Ik heb echt maar 1 planeet een eigen naam gegeven en toen was ik er al flauw van. Teveel werk als je zoveel planeten tegen komt. Moet zeggen dat de besturing van de ruimteschepen niet echt heel prettig is bij tijden. Wat ik eigenlijk bij het vliegen had gezien was een third-person optie want ik ben het overzicht vaak wat kwijt.
Image

222
Toon8 wrote:

Lol, ik noem de mijne ook via zo'n systeem. Eerst begon ik wel met random namen te verzinnen maar vanaf het 2e zonnestelsel noem ik ze: Solar System Toon1, en de planeten Toon1-1, Toon1-2, ...
De planeten benoem ik niet, teveel.
Sommige beesten geef ik wel een naam, zoals:
Lizard Thingy
T-Mouse (lijkt op T-Rex maar met muizen kop)
Sabretooth Pig

:lol: :lol:
billie91 wrote:Ik heb echt maar 1 planeet een eigen naam gegeven en toen was ik er al flauw van. Teveel werk als je zoveel planeten tegen komt. Moet zeggen dat de besturing van de ruimteschepen niet echt heel prettig is bij tijden. Wat ik eigenlijk bij het vliegen had gezien was een third-person optie want ik ben het overzicht vaak wat kwijt.
Vooral als je tegen andere schepen aan het vechten bent. Niet echt een succes.
Weet je wat ook geen succes is?... Een Space station aan vallen :bomb:

En wat ik ook jammer vind is dat sprinten onder R3 zit en scan onder L3, had dat liever andersom gehad.

Handige manier om sneller te voet te zijn:
Sprint(R3) --> Melee (R1) -->Jetpack (X) Wel redelijk snel achter elkaar in drukken
Probeer het... maar ga niet te hoog met je jetpack (fall damage)
Image

224
Marty wrote:
Toon8 wrote:

De planeten benoem ik niet, teveel.
Sommige beesten geef ik wel een naam, zoals:
Lizard Thingy
T-Mouse (lijkt op T-Rex maar met muizen kop)
Sabretooth Pig

:lol: :lol:
billie91 wrote:Ik heb echt maar 1 planeet een eigen naam gegeven en toen was ik er al flauw van. Teveel werk als je zoveel planeten tegen komt. Moet zeggen dat de besturing van de ruimteschepen niet echt heel prettig is bij tijden. Wat ik eigenlijk bij het vliegen had gezien was een third-person optie want ik ben het overzicht vaak wat kwijt.
Vooral als je tegen andere schepen aan het vechten bent. Niet echt een succes.
Weet je wat ook geen succes is?... Een Space station aan vallen :bomb:

En wat ik ook jammer vind is dat sprinten onder R3 zit en scan onder L3, had dat liever andersom gehad.

Handige manier om sneller te voet te zijn:
Sprint(R3) --> Melee (R1) -->Jetpack (X) Wel redelijk snel achter elkaar in drukken
Probeer het... maar ga niet te hoog met je jetpack (fall damage)
Je haalt me de woorden uit de mond. Die hadden gewoon andersom gemoeten.
Image