Re: MediEvil

32
met0t0 wrote:Goed nieuws! :D
Na Spryo ook nog deze MediEvil, mooie herinneringen om nog eens opnieuw te beleven :)
en Crash. Maar het verschil is wel dat dit een remake is, bij Crash & Spyro waren het remasters !

Re: MediEvil

33
Ik ben ook nog altijd benieuwd. Ik heb deze nooit gespeeld aangezien men eerste console een ps2 was. Het zal wel niet op release zijn alleszins dat ik hem koop vanwege andere games die dan uitkomen die ik zeker direct wil spelen (ghost recon breakpoint)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: MediEvil

34
fsterchele23 wrote:Ik ben ook nog altijd benieuwd. Ik heb deze nooit gespeeld aangezien men eerste console een ps2 was. Het zal wel niet op release zijn alleszins dat ik hem koop vanwege andere games die dan uitkomen die ik zeker direct wil spelen (ghost recon breakpoint)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
schaam je !! euh alle begrip Swaski... de game is zeker niet perfect, de combat is het minpunt zonder twijfel. Maar de sfeer, de humor en de muziek... en het verhaal en slechterik Zarok zijn gewoon subliem. Halen dus !!

Re: MediEvil

35
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Goed nieuws! :D
Na Spryo ook nog deze MediEvil, mooie herinneringen om nog eens opnieuw te beleven :)
en Crash. Maar het verschil is wel dat dit een remake is, bij Crash & Spyro waren het remasters !
Bwoh
Ik noem Spyro en Crash toch ook wel een remake hoor.
Een remaster voor mij is dat de oude bestanden opgewaardeerd worden.

Bij Spyro en Crash is de engine en files herschreven. :D
Image

Re: MediEvil

36
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Goed nieuws! :D
Na Spryo ook nog deze MediEvil, mooie herinneringen om nog eens opnieuw te beleven :)
en Crash. Maar het verschil is wel dat dit een remake is, bij Crash & Spyro waren het remasters !
Bwoh
Ik noem Spyro en Crash toch ook wel een remake hoor.
Een remaster voor mij is dat de oude bestanden opgewaardeerd worden.

Bij Spyro en Crash is de engine en files herschreven. :D
jij je zin Shampoo :idea:

Re: MediEvil

44
Sora_Lizard wrote:Op de PSP vond ik hem wel leuk dus mss is dit ook wel wat voor mij :)
dat moet Ressurection geweest zijn Sora, een remake van deel 1. Maar is dit nu een remake of remaster vraag ik me af...

Edit Kolm: liever geen echte namen gebruiken op het publieke deel van het forum ;)