Re: Life Is Strange

92
Gamefreak wrote:@divi, het 2e seizoen zou, ik zeg wel zou, andere personages gaan bevatten. Maar het is nog koffiedik kijken opt moment :idea:
Hopelijk krijgen we snel wat info en misschien een trailer :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

93
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:@divi, het 2e seizoen zou, ik zeg wel zou, andere personages gaan bevatten. Maar het is nog koffiedik kijken opt moment :idea:
Hopelijk krijgen we snel wat info en misschien een trailer :)
Ze hebben ook gezegd dat ALS er een nieuw seizoen gaat komen, dat het dan ergens anders over gaat. ;)
Image

Re: Life Is Strange

96
minermb wrote:
Toon8 wrote:Zag gisteren nog dit op 4gamers:
http://www.4gamers.be/nieuws/52901/1/Fa ... -Strange-2
Dat project is nu ook alweer gecanceld. Ik vind het ook maar een beetje een raar idee om daar een kickstarter te maken :?
Inderdaad, klinkt me allemaal nogal louche... Dat je dan een petitie ofzo begint hè...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

98
ShAmPi wrote:Of dat je dontnod gewoon beetje ademruimte geeft?
LiS is nog maar zo goed als juist uit en nu al beginnen zagen achter vervolg?
tis hoe je het bekijkt. De laatste aflevering is van eind oktober, bijna een half jaar dus, de eerste van januari vorig jaar dus zo onrealistisch is het niet dat ze er al over speculeren :P

Re: Life Is Strange

99
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Of dat je dontnod gewoon beetje ademruimte geeft?
LiS is nog maar zo goed als juist uit en nu al beginnen zagen achter vervolg?
tis hoe je het bekijkt. De laatste aflevering is van eind oktober, bijna een half jaar dus, de eerste van januari vorig jaar dus zo onrealistisch is het niet dat ze er al over speculeren :P
Mijn reactie is niet op het speculeren.
Maar petities starten en wat nog allemaal voor een nieuwe LiS vinnek er nu wel wat over :silly:
Image

Re: Life Is Strange

101
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Of dat je dontnod gewoon beetje ademruimte geeft?
LiS is nog maar zo goed als juist uit en nu al beginnen zagen achter vervolg?
tis hoe je het bekijkt. De laatste aflevering is van eind oktober, bijna een half jaar dus, de eerste van januari vorig jaar dus zo onrealistisch is het niet dat ze er al over speculeren :P
Mijn reactie is niet op het speculeren.
Maar petities starten en wat nog allemaal voor een nieuwe LiS vinnek er nu wel wat over :silly:
heb jij de game al afgehaspeld Scampi ?

(te lui om vorige reacties te zien :D)

Re: Life Is Strange

103
ShAmPi wrote:Nee
Ik wil laatste episode niet verder spelen anders haal ik een platinum :D
Je kunt ook gewoon een paar foto's niet maken
Image
Ik weet dat er een paar foto's tussen zitten in de laatste episode die moeilijk te doen zijn. ;)
Image

Re: Life Is Strange

105
Mijn einde:
[+] einde
Ik heb de stad opgeofferd... Stiekem zag ik een leuk stelletje in die twee en gunde ik ze nog een (hopelijk) lang leven samen :love:
Een tweede seizoen met zelfde personages zou mij mogelijk minder aanspreken. Je kent iedereen en iedereen zit in bepaalde situatie. Denk dat ze zich serieus in bochten zouden moeten wringen om dat goed te krijgen of dat het meer van hetzelfde wordt als in "ik rewind toch nog een keer in de hoop dat het nu wel goed gaat". Ook al...
[+] ook al
was het rewinden de oorzaak van de problemen en gekke weersomstandigheden
Image