Spirit of the North

1


"Spirit of the North is a single player, 3rd-person adventure game coming first to Playstation 4. Play as an ordinary red fox who’s story becomes entwined with the guardian of the Northern Lights, a female spirit fox. As you journey over the mountains and under red stained skies you’ll discover more about your companion and a land left in ruin."

In deze game ben je een vos die door de landschappen van IJsland een mysterie moet oplossen samen met een vrouwelijke vossengeest. Ademt Okami en prachtige verkenning uit.

Komt op de PS4, maar release is nog onbekend.

Meer info kan je vinden op hun website:
https://playspiritofthenorth.com/
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Spirit of the North

2
Captain Witwicky wrote:

"Spirit of the North is a single player, 3rd-person adventure game coming first to Playstation 4. Play as an ordinary red fox who’s story becomes entwined with the guardian of the Northern Lights, a female spirit fox. As you journey over the mountains and under red stained skies you’ll discover more about your companion and a land left in ruin."

In deze game ben je een vos die door de landschappen van IJsland een mysterie moet oplossen samen met een vrouwelijke vossengeest. Ademt Okami en prachtige verkenning uit.

Komt op de PS4, maar release is nog onbekend.

Meer info kan je vinden op hun website:
https://playspiritofthenorth.com/
nog niet van gehoord, maar lijkt me wel iets, waarvoor dank, Kapitein Pipo !

Re: Spirit of the North

3
Gamefreak wrote:nog niet van gehoord, maar lijkt me wel iets, waarvoor dank, Kapitein Pipo !
No problemo!
Maar ik had 10minuten voor ik dit postte er ook nog nooit van gehoord, het is spliksplinternieuw ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Spirit of the North

5
De trailer ziet er al prachtig uit :)
Ik kreeg direct zo'n Journey-gevoel, een reis naar de berg in de verte, maar door andere omgevingen en met een ander personage. 't Zal wel meer zijn dan dat, maar zo'n rustgevende game als deze, vind ik altijd leuk :)

Re: Spirit of the North

6
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:nog niet van gehoord, maar lijkt me wel iets, waarvoor dank, Kapitein Pipo !
No problemo!
Maar ik had 10minuten voor ik dit postte er ook nog nooit van gehoord, het is spliksplinternieuw ;)
misschien zo nieuw dat je het postte 10 minuten voor je het bericht zelf zag :silly:

Re: Spirit of the North

7
Kolm wrote:Doet me beetje denken aan Never Alone
met0t0 wrote:De trailer ziet er al prachtig uit :)
Ik kreeg direct zo'n Journey-gevoel, een reis naar de berg in de verte, maar door andere omgevingen en met een ander personage. 't Zal wel meer zijn dan dat, maar zo'n rustgevende game als deze, vind ik altijd leuk :)
Ja, ik denk dat er van vanalles een beetje in terug te vinden is.
Gamefreak wrote:misschien zo nieuw dat je het postte 10 minuten voor je het bericht zelf zag
Ja, ik was de eerste ter wereld die er van wist, nog voor ze het begonnen te ontwikkelen, kheb lang moeten wachten totdat ik 10min voor de officiële aankondiging alles kon beginnen posten :silly:
Kwas trouwens de eerste op Twitter die iets schreef naar hun :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Spirit of the North

8
Captain Witwicky wrote:
Kolm wrote:Doet me beetje denken aan Never Alone
met0t0 wrote:De trailer ziet er al prachtig uit :)
Ik kreeg direct zo'n Journey-gevoel, een reis naar de berg in de verte, maar door andere omgevingen en met een ander personage. 't Zal wel meer zijn dan dat, maar zo'n rustgevende game als deze, vind ik altijd leuk :)
Ja, ik denk dat er van vanalles een beetje in terug te vinden is.
Gamefreak wrote:misschien zo nieuw dat je het postte 10 minuten voor je het bericht zelf zag
Ja, ik was de eerste ter wereld die er van wist, nog voor ze het begonnen te ontwikkelen, kheb lang moeten wachten totdat ik 10min voor de officiële aankondiging alles kon beginnen posten :silly:
Kwas trouwens de eerste op Twitter die iets schreef naar hun :)



ik wist het, dat je een bot waart....
cron