Children of Morta

1
Image
Ontwikkelaar: Dead Mage Inc.
Uitgever: 11 Bit Studios
Genre: Action-RPG, Hack and Slash, Rogue-like
Release Date: Verkrijgbaar
Prijs: €21,99
Platform:PS4
Trailers:





Screenshots:
Image

Image

Image

Image


Verhaal
Children of Mortal is het verhaal over een ver land, maar gaat over thema's die dichter bij ons dagelijks leven liggen dan je zou verwachten. Het is een verhaal van eenvoudige emoties die we allemaal kennen en meer waarderen dan soms we durven toegeven: liefde en hoop, verlangen en onzekerheid, verlies en het offer dat we willen brengen om hen te redden om wie we het meest geven.

Stort je in het avontuur van een bijzondere familie van helden. Met een door corruptie verscheurd land moeten de beschermers van de Berg Morta weerstand bieden tegen eeuwenoud kwaad. Maar... het is niet een verhaal over het redden van het universum. Het is een verhaal over een dappere familie die pal staat, terwijl de wereld om hen heen wordt verslonden door de duisternis.

---------------------------------------------------
Bron: Sen Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Children of Morta

4
Ik vind de game zeer vermakelijk. Maar ik vind zulk soort games ook top om te spelen. Als je tegen de graphics kan zal ik de game zeker een keer uitproberen. Wel even wachten op een sale want €21,99 is misschien iets te duur. De game heeft maar een paar dungeons. Maar je hebt 6 speelbare personages die je moet afwisselen want als je te lang met 1 personage speelt krijgt ie "corruption sickness". Hji/zij moet dan rusten. Doe je dat niet dan krijg je steeds een hogere penalty op je max hp.

Ik zit nu bijna op het eind en moet nog paar items vinden maar aangezien de dungeons telkens random zijn is het niet zeker of je dat item tegen komt. Maar ik moet toch nog alle personages levelen dus hopelijk tegen die tijd heb ik ze gevonden
Image

Re: Children of Morta

5
Ik zag inderdaad dat mensen de platinum haalden op iets meer dan een dag... Dan voelt die 21,99 wat veel voor een digitale game...
Op trailers en screenshots moet ik ook een beetje aan Diablo denken, is de gameplay vergelijkbaar of niet?
Denk dat ik hem aan mijn wishlist toevoeg tegen een sale :p
Image
cron