Re: Sackboy: A Big Adventure

76
Klopt, onderstaande doet het bijvoorbeeld in 8:22.34. Hij neemt in het begin bepaalde timers wel mee maar op het einde laat hij er heel veel voor wat het is.
Aan de dreamer orbs zag je wel dat het de eerste keer was dat hij het einde haalt maar eigenlijk had hij dus nog veel sneller kunnen zijn :O

Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

78
Klopt, een deel van wat hij meeneemt laat ik ook liggen maar er zijn er een paar die ik nu nog niet meeneem omdat ik net een andere route neem terwijl ze eigenlijk even snel zijn. Zeg maar linksom ipv rechtsom gaan bv.

Het viel me trouwens op dat je in multiplayer wel levens krijgt soms en als je een keer geraakt bent daarvoor, dan reset zo'n leven dat je een geraakt bent en kan je dus opnieuw geraakt worden. Volgens mij kan dat in singleplayer niet.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

80
Ik had het specifiek over deze challenge. De keren dat ik hem in singleplayer deed kreeg ik nooit levens en toen ik hem een paar keer in multiplayer deed (er zijn soms mensen die andere helpen met deze challenge) kreeg ik plots wel levens na het killen van vijanden. Maar in de challenge zorgen die niet voor echte levens maar gewoon dat je ene hit die je had, terug weg is.

In de gewone levels krijg je in singleplayer levens van vijanden en uit kisten.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

81
Kolm wrote:Wat een kutgame...
Ik ben de hele game doorgesparteld en 1-2 keer dat ik niet genoeg levens had voor een level door te komen desondanks dat ik overal naast zit te springen. Nu ben ik in het eerste level na de credits en ik kom er gewoon niet door. Ik zie het stomweg niet en de keren dat ik het dan wel zie dan heb ik ergens pech met de timing. Ondertussen al infinite lives aangezet en met wat geluk kom ik tot aan de ballonnen voor die laatste knitted knight trial collectable. Om dan naast de ballon te springen of op de eerste te springen, maar dan bij de tweede glijdt hij er een soort van af ipv dat ie popt. Tot nu toe 1 keer op de tweede ballon kunnen springen, toen was het de derde die niet popte.
Het stuk dat hier beschreven wordt, was de enige keer dat ik last had van het dieptezicht, daar kon ik ook echt niet goed aan. Voor de rest eigenlijk zelden last van gehad, maar het lijkt mij wel vervelend als de ervaring daardoor voor u verpest wordt :sad:
Zeker omdat het wel een heel leuke game is, maar dat wordt natuurlijk tenietgedaan als het niet vlot loopt :beaten:

Veel succes met de laatste uitdaging! :cool:

Re: Sackboy: A Big Adventure

82
Ondertussen nog een paar keer geprobeerd en ik ben nu al 2 keer tot aan de krabben geraakt... :q:

Is er toevallig iemand die me wil helpen met dit door het in co-op te doen? :P

Naar het schijnt hoeft maar 1 iemand uit de lobby het einde op tijd te halen voor de trophy en dat lijkt ook wel te kloppen als ik naar de tijden kijk van mensen die 'bij elkaar' horen => Die hebben allemaal exact dezelfde tijd.

Ik heb het idee dat het ook voor mij wel mogelijk is uiteindelijk maar dat dieptezicht probleem maakt dit echt 100 keer moeilijker dan het eigenlijk is.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

84
paveman wrote:Geen idee hoe snel het me weer zou lukken tot het einde te raken, maar ik wil je zeker wel helpen!
Kunnen het altijd is proberen! Stuur een bericht wanneer je eventueel kan.
Zelf blijf ik ook af en toe wat rondjes lopen in de hoop wat verder te komen... Het gaat wel steeds beter maar toch nog vaak momenten dat ik er net naast spring terwijl ik denk dat ik er mooi op spring :L:
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

85
Daarnet nog een paar rondjes gedaan en zowaar 1 keer voorbij de krabben geraakt! Om dan door het oprapen van de dreamer orb heel even niet goed het overzicht te hebben en net in ipv naast een gat te springen :L:

Daarnaast nog 3 keer tot ergens aan/in het krabbenstuk geraakt dus gemiddeld genomen kom ik wel steeds verder.
Nog maar 7 stukken + timers na wat ik nu gehaald heb :lol:
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

87
Kolm wrote:
paveman wrote:Geen idee hoe snel het me weer zou lukken tot het einde te raken, maar ik wil je zeker wel helpen!
Kunnen het altijd is proberen! Stuur een bericht wanneer je eventueel kan.
Zelf blijf ik ook af en toe wat rondjes lopen in de hoop wat verder te komen... Het gaat wel steeds beter maar toch nog vaak momenten dat ik er net naast spring terwijl ik denk dat ik er mooi op spring :L:
Excuses: heel dit berichtje gemist. Had dit weekend wel gekund... Ik ben doorgaans pas net voor de avondklok weer thuis. Als je me online ziet komen mag je ook altijd even berichtje op PSN doen om te horen.
En dan hopen dat ik er nog wat van kan... :smug:
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

88
1e poging: helaas nog niet gelukt... blijkt ook nog wel lastig te zijn met 2 spelers en het maakt ook nog es verschil wie de host is... Vervolgens de handigheid er weer wat in zien te krijgen. We zijn nu met 1 1/2 uur proberen niet verder gekomen dan bij de spikes. Wel een hoop van elkaars methodes geleerd... :D
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

90
In tussentijd kom ik al wat vaker voorbij de krabben en was ik ook al 2 keer ergens in de spikes aan mijn einde gekomen. Meestal van pure verbazing dat ik tot daar was gekomen. Gisteren had ik echt een supergoede run en kwam ik veel verder dan normaal om dan op onderstaande manier aan mijn einde te komen. Zelfs als ik het opnieuw bekijk vind ik nog steeds dat ik dat ding niet raak. Maar blijkbaar is de hitbox van het ding groter dan dat het ding eruit ziet :|

En de vrolijkheid van sackboy toen ik de game pauzeerde was nog meer olie op het vuur :angry:



Daarvoor had ik ook in de aparte Jelly challenge een tijd die 5 seconden sneller is dan de tweede in mijn vriendenlijst en sta ik globaal ergens in de 600. Alleen komt de timing nooit zo mooi uit als je het in de grote challenge doet. Ervaring leert dat die kleine paarse platformen ook wat glitchy zijn. Je moet er mee meelopen uiteraard want het is eigenlijk een vaste grond waarvan een stukje zichtbaar wordt. Alleen heb ik nu al verschillende keren gehad dat als ik naar de volgende spring (in het verlengde van hoe mijn platform beweegt), dat Sackboy niet springt maar een soort van struikelt en naar beneden dondert :L:
Image