Re: Sackboy: A Big Adventure

33
Ik vond dat verzamelen net zo leuk, om meerdere keren door levels te gaan. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)
Ik zit nu een stukje in de derde wereld en het blijft al bij al relatief makkelijk. Soms moet ik een level een aantal keer opnieuw spelen voor de Ace en 100%, maar tot nu toe nog niks onoverkomelijk. Ik ben wel benieuwd naar de Knitted Knight Trials, of die moeilijker zouden worden. Nu 5/15 goud gehaald, vaak met maar een aantal keer proberen. Ik vermoed dat daar de grootste uitdaging zal zitten :goaway:

Re: Sackboy: A Big Adventure

34
De laatste is geloof ik een trial die je onder de 10 minuten moet halen. Oftewel: een erg lang level om geconcentreerd te blijven/niet dood te gaan.
Ik vraag me af of het wel nodig zal zijn om alle levels te acen gezien de trophies. Het voornaamste dat nu blijft liggen zijn de levels die met minimaal 2 moeten ;). Gister wel 2 gedaan met zoon (7), alleen niet zonder dood te gaan... opvoeding moet nog wat worden bijgeschaafd, zo blijkt :lol:

De laatste levels van de eerste 2 werelden (zit nu ook net in de derde) heb ik wel een aantal keer vaker moeten doen. Toch al gauw een klein dom foutje gemaakt bij beide. Niet dat het vervolgens langer dan een minuut of 10 duurt om alsnog te halen, maar toch ;)
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

35
Ik vermoed dat ik toch ook eens jullie hulp zal moeten inroepen voor sommige co-op levels. Hopelijk werkt het snel :)

Vanavond ga ik nog wat verder spelen, zit nu aan het einde van de derde wereld. Bij het zien van de eerste trailers van deze game had ik gedacht dat het een heel korte game zou zijn met veel levels die op elkaar lijken, maar ik ben er echt van onder de indruk dat er zoveel te doen is en zoveel variatie in de game zit :lach:

Re: Sackboy: A Big Adventure

40
Paveman, proficiat met de platinum :smile:
Hebt ge de laatste trial veel moeten herspelen? Allemaal apart zijn ze nog best te doen om met een aantal keer proberen goud te halen, maar allemaal achter elkaar zonder doodgaan lijkt mij iets anders... :O

Ik ben nu bezig aan de levels in de laatste wereld. Tot nu toe alles kunnen acen en 100% halen behalve 2 co-op levels nog niet kunnen acen.

Re: Sackboy: A Big Adventure

41
Thnx! :lach:

Ik heb er best een aantal keer over moeten doen ja... ik had alle anderen daarvoor allemaal op goud (is niet per se nodig), de meeste binnen een aantal keer proberen. Die laatste heb ik een paar dagen op moeten oefenen, haha! Deels omdat ik aan het begin nog bezig was een snelle tijd neer te zetten (wat me achteraf wel weer heeft geholpen, zodat ik het later rustig aan kon doen), deels omdat ik even wat meer moeite heb om me te concentreren.

Achteraf had ik erg veel ruimte over om het nóg rustiger aan te doen op het einde, maar ik was blij met mijn tijd van rond de 9 minuten.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

42
Ik speel de game tussendoor.
Normaal speel ik spel per spel uit, maar er zijn tussendoorgames ook.
Zoals fifa bvb. Voor mij valt deze daar ook tussen.

Anyway. Ik heb onlangs het uptown funk level gespeeld. En die is awesome. Zijn er zo nog in het spel?
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

44
paveman wrote:Ja, wel een paar soortgelijke levels. Ik vond die juist erg irritant, omdat het spel telkens op de juiste beat 'wacht' voordat je door kunt... laat me gewoon gelijk doorspelen! :P
Dat is wel waar. Maar dan speel je 2e keer het level eens op de beat ipv eigen tempo. Het wachten op de juiste beat is trouwens knap gedaan.
Image

Re: Sackboy: A Big Adventure

45
Klopt ShAmPi: is ergens ook alleen maar goed. Zeker met de snelle laadtijden van de PS5 is het misschien goed om wat vaker even stil te staan in plaats van altijd maar door te willen denderen... ;)
Ik vond dat eerste level wel ook het knapst gemaakt van de levels die op maat van de muziek zijn gemaakt.
Image