Fall Guys: Ultimate Knockout

1
Image
Ontwikkelaar: Mediatonic
Uitgever: Devolver Digital
Genre: Platform Battle Royale
Release Date: Verkrijgbaar
Prijs: €19,99[ (gratis met ps+ de maand augustus)
Platform:PS4
Trailers:




Screenshots:
Image

Image

Image

Image


Verhaal
Fall Guys is een 'massively multiplayer online party game' waarin maximaal 60 spelers zich op ongeorganiseerde wijze door de ene na de andere chaotische ronde knokken tot er één winnaar overblijft!

Fall Guys: Ultimate Knockout gooit hordes deelnemers online bij elkaar in een stormloop door de ene na de andere chaotische ronde tot er één winnaar overblijft! Overwin bizarre obstakels, elleboog je tussen ongemanierde tegenstanders door en versla de onbuigzame wetten der natuur terwijl je struikelt naar grootsheid. Zet je waardigheid maar opzij en bereid je voor op hilarische blunders tijdens je strijd om de kroon!

Massale chaos online: duik in een reeks belachelijke uitdagingen en wilde hindernisbanen met massa's andere spelers online, die allemaal hopen verder te komen naar de volgende ronde van deze puinhoop.

Tegen elkaar en met elkaar: wissel af tussen competitief ieder voor zich en coöperatieve uitdagingen waarbij het verliezende team in zijn geheel word geëlimineerd!

Komisch fysiek: lach om je medespelers die struikelen, stoten en stuiteren op weg naar hilarische fysieke flaters!

Heerlijk aanpasbaar: faal in stijl met een ruime keuze aan outfits, van modieuze ananascouture tot de nieuwste konijnenhoedjes, om je look in Fall Guys persoonlijk te maken.

---------------------------------------------------
Bron: Sen Store
---------------------------------------------------

Grappige game om te spelen. Spelen mensen hier deze game ook?
Hier 2 wins van mij:

Image

Re: Fall Guys: Ultimate Knockout

5
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:Wat een zenuwe spel! :O
Dat valt toch reuze mee :lol:
Het lijkt jou inderdaad wel mee te vallen. Ik zou in die drukte luid gillend het pand verlaten. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Fall Guys: Ultimate Knockout

9
Ik speel het regelmatig met vrienden op pc en vind het echt fantastisch. Soms hebben we wel dat we elkaar tegenwerken in plaats van samenwerken. Een keer in rollout probeerden we elkaar in de slime te gooien en eentje had ons allemaal erin gegooid. :silly:

Het is blijkbaar ook de meest gedownloade ps+ game van aller tijden en het is 7 miljoen keer gekocht op steam.

Ik ben erg benieuwd wat ze op gamescom gaan laten zien over seizoen 2 :D
Image

Re: Fall Guys: Ultimate Knockout

11
Marty wrote:Hoe zit het met hackers op de pc? Al een stuk minder?
En heb je al een win te pakken?
Eens in de 20 games kom ik een hacker tegen, dus het valt mee in mijn mening.

Ik heb volgens mij al iets van 10 wins. Ik deed vandaag nog paar potjes en de laatste game was hex-a-gon en op een gegeven moment zaten er echt 4/5 of het laatste platform en iedereen viel zo'n beetje tegelijkertijd en ik dacht dat ik verloren had, maar tot mijn verrassing had ik gewonnen.
Image
Image

Re: Fall Guys: Ultimate Knockout

12
ik was tot vandaag niet verder dan ronde 3 geraakt, opeens tot aan de finale geraakt. De opzet was dat de platformen verdwijnen en je als laatste moet overblijven. Ik maakte een erg slechte start en viel meteen 3 plateaus omlaag. Ik herpakte me maar werd zeer nipt 2e... de koter die won heeft het amper een seconde of 2 langer uitgehouden...

Re: Fall Guys: Ultimate Knockout

15
minermb wrote:Ik speel het regelmatig met vrienden op pc en vind het echt fantastisch. Soms hebben we wel dat we elkaar tegenwerken in plaats van samenwerken. Een keer in rollout probeerden we elkaar in de slime te gooien en eentje had ons allemaal erin gegooid. :silly:

Het is blijkbaar ook de meest gedownloade ps+ game van aller tijden en het is 7 miljoen keer gekocht op steam.

Ik ben erg benieuwd wat ze op gamescom gaan laten zien over seizoen 2 :D
Zoiets:


Vandaag mijn 20ste win te pakken. Die 5 op een rij dat ga ik niet voor spelen
Image