Crash Bandicoot 4

1
Ik ben hier gisteren (met de kinderen) aan begonnen en wist dat deze pittig zou zijn om voor platinum te gaan, al kon ik me niet voorstellen dat het nog pittiger dan de Crash 1 DLC kon... Wie weet komen er na wat oefening weer wat skills terug van 'vroegah', maar jeetje: ik vind de levels halen soms al pittig, laat staan als je alles in 1 run op snelheid goed moet doen... Maar ja: Crash 1 DLC was ook behoorlijk pittig, dus misschien dat dit me ook uiteindelijk wel lukt... ;)
Al zal ik dan de kids niet bij me moeten hebben...: na 1x opnieuw proberen beginnen die al te 'zeuren' wanneer ik nou met het volgende level verder ga :lol: . Laat staan als ik minimaal 10 pogingen doe om iets eindelijk 'goed' te halen, haha!
Image

Re: Crash Bandicoot 4

3
Iemand die hier deze platinum heeft? Moet zeggen dat het mij wel een serieuze uitdaging lijkt om deze te halen. Daarnet wat ingelezen en het lijkt mij tenenkrullend moeilijk. Al zie ik hier en daar dat mensen met volharding die platinum toch halen... Dus geen idee. Verder van dat is dit een iconische reeks dat ik ook destijds links heb laten liggen voor één of andere reden. Zijn hier games van uitgekomen op de PS2? Want dan heb ik die keihard genegeerd denk ik :lol:
Image

Re: Crash Bandicoot 4

4
Toen ik mijn PS2 kocht zat daar Crash Bandicoot de wraak van Cortex bij. Maar volgens mij was dat ook zowat de laatste game uit de reeks omdat de reeks verder op PS1 was. De remaster trilogy waren de eerste 3 games en die waren op Playstation 1. De wraak van cortex wordt doorgaans ook nergens genoemd als het over Crash Bandicoot gaat, denk dat die dus wat minder goed was eigenlijk :P
Image

Re: Crash Bandicoot 4

5
Die herinner ik me zelfs niet. 😅 Dacht dat 1-2-3 op PS1 de enige waren.

Heb die ooit wel gespeeld en Crash 4 lijkt me wel leuk en stond ergens onderaan op mijn backlog. Nog eens iets luchtig, (dacht ik eerst) maar als die echt zo moeilijk is… 😖
Image

Re: Crash Bandicoot 4

6
De game is zeker leuk, maar met de eerste keer doorspelen al aartsmoeilijk. Het zal met héél veel oefening en/of bizarre skills vast goed te doen zijn, maar denk dan aan DLC van de eerste Crash niveau van oefening/skills maar dan in plaats van 1 level best veel levels in dat moeilijkheidsniveau.
Ik moet zeggen dat ik het een beetje tussendoor heb gespeeld en samen met de kids, dus dat ik niet giga moeite er in heb gestoken, maar toch...
Image

Re: Crash Bandicoot 4

7
@Zenmaster: onze gedachten lopen soms wel syncroon. "Als" we Crash Bandicoot 4 krijgen met Plus deze maand, dacht ik ook: oh leuk, chille game nog eens. :P

@Paveman: oké... Dat klinkt niet echt ontspannend als de eerste playthrough al zo moeilijk lijkt (op easy dan ofzo?) De game "leek" mij chill om eens door te spelen, maar blijkbaar dus niet.
Als we over platinum halen spreken lees ik tijden van 50 tot +200u wat mensen erin steken om dus elk level van buiten te kennen en die N Sane relics te doen.

Andere vraag: is de Trilogie dan goed te doen kwa platinums? De eerste is de moeilijkste dacht ik?
Image

Re: Crash Bandicoot 4

8
De eerste is de moeilijkste, maar goed te doen als je een klein beetje gevoel bij platformgames hebt. De DLC is flink pittig, dus 100% zal wel iets lastiger worden. Deel 2 en 3 zijn de moeite van het noemen niet eens waard. Eerder vergelijkbaar met de Spyro games: ontspannen platinums
Image

Re: Crash Bandicoot 4

9
paveman wrote: 27 Jun 2022 13:34 De eerste is de moeilijkste, maar goed te doen als je een klein beetje gevoel bij platformgames hebt. De DLC is flink pittig, dus 100% zal wel iets lastiger worden. Deel 2 en 3 zijn de moeite van het noemen niet eens waard. Eerder vergelijkbaar met de Spyro games: ontspannen platinums
goed te doen als je een klein beetje gevoel bij platformgames hebt.

Laat maar :q:

:lol: Misschien maar de Trilogy eens in mijn wenslijst zetten. Dacht dat die onlangs wel eens in sale zijn geweest, maar komt wel nog eens terug hopelijk.
Image

Re: Crash Bandicoot 4

10
NTGSruler wrote: 27 Jun 2022 12:07 @Zenmaster: onze gedachten lopen soms wel syncroon. "Als" we Crash Bandicoot 4 krijgen met Plus deze maand, dacht ik ook: oh leuk, chille game nog eens. :P
Sowieso. Als ik die Level 60 in Tomb Raider haal ga ik het ook wel nodig hebben. 😅🤣

Ik hou wel van platformgames, als het goed ineen zit en eens iets anders is. De Oddworld PS4 game wil ik ooit proberen, maar Crash staat voorlopig toch ook nog op mijn backlog.
Image

Re: Crash Bandicoot 4

12
NTGSruler wrote: 27 Jun 2022 17:37
paveman wrote: 27 Jun 2022 13:34 De eerste is de moeilijkste, maar goed te doen als je een klein beetje gevoel bij platformgames hebt. De DLC is flink pittig, dus 100% zal wel iets lastiger worden. Deel 2 en 3 zijn de moeite van het noemen niet eens waard. Eerder vergelijkbaar met de Spyro games: ontspannen platinums
goed te doen als je een klein beetje gevoel bij platformgames hebt.

Laat maar :q:

:lol: Misschien maar de Trilogy eens in mijn wenslijst zetten. Dacht dat die onlangs wel eens in sale zijn geweest, maar komt wel nog eens terug hopelijk.
Klein beetje hè..., klein beetje... :P
Image

Re: Crash Bandicoot 4

14
paveman wrote: 27 Jun 2022 13:34 De eerste is de moeilijkste, maar goed te doen als je een klein beetje gevoel bij platformgames hebt. De DLC is flink pittig, dus 100% zal wel iets lastiger worden. Deel 2 en 3 zijn de moeite van het noemen niet eens waard. Eerder vergelijkbaar met de Spyro games: ontspannen platinums
Hoe zou je all Crash games vergelijken met Rayman Legends? Even los van de online diamond cup op de vita versie dan :P
Image

Re: Crash Bandicoot 4

15
De Rayman games heeft pittige stukjes, maar is over het algemeen erg toegankelijk. De meeste Crash games ook. Crash 1 heeft een paar levels waarvan het echt freaking lastig is om diamanten te halen (denk aan een aantal keer onder tijdsdruk op een kabel van een brug landen om level snel genoeg te kunnen halen) en daarmee de moeilijkste van de oorspronkelijke trilogie. Het DLC level doet daar nog een paar schepjes bovenop, al voelde die wel een stuk 'eerlijker'.
Crash 4 zit daar nog een stuk boven qua moeilijkheid.
Crash 2 en 3 zijn dus absoluut niet moeilijk te noemen en zijn leuke, toegankelijke platformers.
Image
cron