Hades

1
Image
PS4 - PS5


Speel als de onsterfelijke Prins van de Onderwereld en gebruik de krachten en mythische wapens van de Olympische goden om te ontsnappen aan de god van de dood. Iedere ontsnappingspoging maakt je sterker en vertelt je meer over het verhaal.

Last edited by Kolm on 05 Mar 2022 14:45, edited 1 time in total.
Reason: Youtube tags
Image

Re: Hades

2
Ik heb er nu enkele uren opzitten. De game kan me wel entertainen. 🙂 Ik had nog nooit een game met het concept roguelike gespeeld en dacht eerst misschien saai en repetitief, maar dat is het eigenlijk nooit.
De goden bijvoorbeeld hebben altijd iets nieuw te vertellen, iedere keer dat je na je dood terugkeert in het Huis van Hades.
De platinum halen lijkt mij voor mijzelf niet realistisch. Toch zeker niet op enkele weken of maanden, want hier kruipen een kleine 100 uren in volgens mij.
Ik ga eerst al eens proberen te ontsnappen. 😅
Image

Re: Hades

3
zenmaster wrote: 05 Mar 2022 14:12 Ik heb er nu enkele uren opzitten. De game kan me wel entertainen. 🙂 Ik had nog nooit een game met het concept roguelike gespeeld en dacht eerst misschien saai en repetitief, maar dat is het eigenlijk nooit.
De goden bijvoorbeeld hebben altijd iets nieuw te vertellen, iedere keer dat je na je dood terugkeert in het Huis van Hades.
De platinum halen lijkt mij voor mijzelf niet realistisch. Toch zeker niet op enkele weken of maanden, want hier kruipen een kleine 100 uren in volgens mij.
Ik ga eerst al eens proberen te ontsnappen. 😅
Dat is juist het zalige aan een rogue like. Elke keer wat verder geraken, je skills zien groeien en sterker worden :D

De beste Roque like voor mij persoonlijk was bijvoorbeeld everspace of returnal.

Ik kijk er naar uit om ook met Hades aan de slag te gaan. Maar eerst elden ring verder spelen :p
Image

Re: Hades

4
Ik had na ongeveer 90 uur spelen alle achievements gehaald op steam. Ik vond het echt een fantastisch spel. Alle wapens voelen verschillend en het verhaal en de grappen zijn ook erg leuk.
Image

Re: Hades

6
Je had de hele link staan en voor de tags moet je enkel de gibberish achter de / hebben bij de korte/mobiele link die jij gebruikte.

Bij de lange youtube link moet je het stukje tussen 'v=' en '&' nemen, de '&' staat er niet altijd.
Image

Re: Hades

7
Oww. 😅

Ik was gisteren “on a roll”, bijna een eerste keer ontsnapt, maar dan met nog een heel klein stukje lifebar van de eindbaas te gaan kwam men vrouw mij eraan herinneren dat ik over 10min de bestelling in de frituur moest afhalen. 🤣😭 Even uit momentum en ☠️
Image

Re: Hades

8
zenmaster wrote: 07 Mar 2022 09:26 Oww. 😅

Ik was gisteren “on a roll”, bijna een eerste keer ontsnapt, maar dan met nog een heel klein stukje lifebar van de eindbaas te gaan kwam men vrouw mij eraan herinneren dat ik over 10min de bestelling in de frituur moest afhalen. 🤣😭 Even uit momentum en ☠️
Dat laatste is zoo herkenbaar :lol: Wanneer ik in Elden ring eindelijk een bepaalde baas aan het verslaan ben, moet ze ineens 20 keer voorbij de tv wandelen. En zeker als je dan ook nog eens niet kan pauzeren... Haha
Image

Re: Hades

13
FGras wrote: 13 Dec 2022 14:56 Ik moet deel 1 nog spelen. Ik overweeg m voor de MacBook te kopen. Gezien je runs moet doen lijkt het mij een prima game voor even tussendoor.
Dat is altijd het leuke aan rogue likes :)

Ik speel tussendoor regelmatig Isaac op ps vita.
Image

Re: Hades

14
FGras wrote: 13 Dec 2022 14:56 Ik moet deel 1 nog spelen. Ik overweeg m voor de MacBook te kopen. Gezien je runs moet doen lijkt het mij een prima game voor even tussendoor.
Met die reden heb ik hem indertijd ook een kans gegeven. Ik kende de game niet, maar zocht iets om chill tussendoor te gamen. De platinum leek onmogelijk, onbegonnen werk. Maar het is nu toch één van mijn favoriete games geworden.
Image