Re: Tekken 7

33
Ik zei eerder dat Marty snel was met zijn plat maar het lijkt niet verwonderlijk. Zelf paar uur mee bezig en ook al zo goed als alles... het lijkt haast te simpel op trophy gebied.

Nuja, mijn uitgebreide mening binnenkort in een review :)
Image

Re: Tekken 7

38
Sanity penguin wrote:Ranked lukt helemaal niet. Tournament raak ik binnen maar al 5x een soort sync fout gekregen. Internet op mijn ps4 is nochtans wired met uitstekende verbinding.
Ranked lukte mij ook alleen in Match list en dan dat ie naar een sessie aan het zoeken is en ik een invite krijg. Andersom kreeg ik steeds Connection lost
Image

Re: Tekken 7

39
wie is hier nog redelijk teleurgesteld ?? Ik heb jaren uitgekeken maar het heeft helaas niet mogen zijn. Een opsomming van mijn ergernissen:

-Veel te weinig modes, Waar the f*ck is survival ? waar is team battle ? waar is time attack ? Ook vanaf Soul Calibur 3 maakte Namco deze onbegrijpelijke keuze
-Arcade is gewoonweg een grap, slechts 5 stages waarvan de laatste 2 (meestal) dezelfde zijn, in Tekken 5 had je nog 9 of 10 stages
-Eindbaas lijkt veel te veel op Azazel qua moves en frustratie, oké niet zo erg als Azazel maar Namco trapt weer in die val (Azazel = eindbaas Tekken 6, ik vervloek de klootzak nog elke dag)
-Teveel vaste waarden ontbreken, denk maar aan Lei, Anna, Wang, Bruce.... in Soul Calibur 5 maakte ze ook deze fout maar vervingen ze die personages met die moves door anderen, hier niet
-De laadtijden... hier moet geen verder commentaar bij, niet zo erg als bij deel 6 maar toch
-Treasure mode valt nog mee maar de Ghost Battle mode was veel en veel beter
-Online heb ik nog niet getest maar hangt blijkbaar met haken en ogen samen
-Minder erg, maar waar zijn de replays naartoe ??

Het punt over personages kan nog wegvallen door middel van die Season Pass, die ikzelf heb, maar dat is dus extra betalen en dat vind ik gewoon niet kunnen. Ze gaan binnenkort de Bowl modus aanbieden....

.... voor 10 EURO !!! Namco in godsnaam.... zo zonde want de pure gameplay zit heel goed, zeer jammer, het is duidelijk dat Tekken 3 wat mij betreft samen met met de eerste Tekken Tag, de beste delen ooit blijven.

Re: Tekken 7

40
Ik speelde nooit time attack etc...
Maar idd de arcade is een lachertje.

AWESOME voor bowl
Jammer dat ie 10€ gaat kosten.
Maar mss is em wel geavanceerder als vroeger.

Ik mis eerlijk gezegd de tijd dat je een modus had ala Streets of Rage.
Dat waren tijden! :D
Image

Re: Tekken 7

41
Arcade is inderdaad behoorlijk bekrompen. Ik hield er vroeger van om met elk personage de arcade uit te spelen en zo een filmpje te unlocken en wat extra personages e.d. Heel mager nu en de poging dit op te vangen met de episodes in story mode vind ik allesbehalve geslaagd.
Image

Re: Tekken 7

44
Sanity penguin wrote:Arcade is inderdaad behoorlijk bekrompen. Ik hield er vroeger van om met elk personage de arcade uit te spelen en zo een filmpje te unlocken en wat extra personages e.d. Heel mager nu en de poging dit op te vangen met de episodes in story mode vind ik allesbehalve geslaagd.
als ik jou en anderen zo hoor is de story mode ook al niet bijster geweldig, als ook online blijft aanmodderen is Treasure mode nog het enige deftige.... jongens jongens, ik kan het niet geloven, ik ben echt pissed op Namco !
cron