Re: No Man's Sky

541
@Fgras: Zo een schip kan je kopen op een plaats waar veel schepen landen. Bv in het space station of een grotere trading post op een planeet.

Je kan dan kiezen om je huidige schip in te leveren voor een korting of gewoon de volle pot te betalen en je schip te behouden.

Moest je dit doen vergeet dan zeker niet om eerst al je recourses over te zetten en technology modules uit mekaar te halen (in onderdelen zoals wiring loom enzo).

Probeer zeker larval eggs te verzamelen. Ik heb nu zonder veel moeite 6 miljoen en heb al veel uitgegeven. Die cubee waar jij over spreekt zijn ok, maar zeker niet veel waard. Vooral om dat er maar 5 per slot kan bijhouden.

Gravitino Balls zijn bv meer waard.


@Sora: ik ga het eens opzoeken. Maar ben vrij zeker dat dit niet meer gaat.
Image

Re: No Man's Sky

542
Ik heb een nieuwe multitool en kon de modules niet overzetten. Maar dat is niet erg, want uiteindelijk verdien je zo makkelijk units en nanites dat je alles gewoon weer opnieuw koopt.

Ik zit er nu een kleine 30 uur in en begrijp denk ik wel basis elementen.

Ik kan nu naar alle kleuren van sterrenstelsels reizen, heb een freighter, A klasse schip en A klasse multitool.

Er is dus zeker nog ruimte voor verbetering, maar ik kan wel makkelijk verder met wat ik heb.
Image

No Man's Sky

543
gamerke1992 wrote:@Fgras: Zo een schip kan je kopen op een plaats waar veel schepen landen. Bv in het space station of een grotere trading post op een planeet.

Je kan dan kiezen om je huidige schip in te leveren voor een korting of gewoon de volle pot te betalen en je schip te behouden.

Moest je dit doen vergeet dan zeker niet om eerst al je recourses over te zetten en technology modules uit mekaar te halen (in onderdelen zoals wiring loom enzo).

Probeer zeker larval eggs te verzamelen. Ik heb nu zonder veel moeite 6 miljoen en heb al veel uitgegeven. Die cubee waar jij over spreekt zijn ok, maar zeker niet veel waard. Vooral om dat er maar 5 per slot kan bijhouden.

Gravitino Balls zijn bv meer waard.


@Sora: ik ga het eens opzoeken. Maar ben vrij zeker dat dit niet meer gaat.
Thanks voor de tips! Ik heb al geen idee waar ik op moet letten als ik een nieuw schip wil behalve dat het bij voorkeur een A klasse is. Larval eggs en gravitono balls heb ik gezien, maar nog niet zo veel helaas. De laatste week ook vooral veel tijd aan Control besteed :p

Maar ik zag dat er een nieuwe update binnen kwam en die is wel nice: We kunnen beesten temmen en wapens of transport elementen er aan knopen!

Image



Re: No Man's Sky

546
Echt heel veel developers kunnen nog wat leren van Hello Games. De game blijft elke keer verbazen. Elke keer gratis updates en steeds meer te doen. Waar het origineel in die zin nogal simpel was, is er nu echt bizar veel te doen. Steeds meer mogelijkheden, en dat zonder verdere kosten. De game is bijna 5 jaar oud en voelt nog steeds aan als een nieuwe game. Ik zit er nu toch echt over na te denken om de game in augustus een nieuwe review te geven.
Image

Re: No Man's Sky

548
Als je de PS5 versie speelt via de PS4 disc upgrade, dan ga je altijd dat icoontje van de PS4 disc versie met daaronder 'copy' zien als de disc erin zit. Ik dacht dat dat icoontje wel wegging als je de disc eruit haalde.

In sommige gevallen gaat hij ook elke keer de PS4 versie opnieuw blijven installeren als je de disc erin steekt en heb je die copy optie niet. Erg vervelend!
Image

Re: No Man's Sky

549
Kolm wrote: 12 Feb 2023 18:10 Als je de PS5 versie speelt via de PS4 disc upgrade, dan ga je altijd dat icoontje van de PS4 disc versie met daaronder 'copy' zien als de disc erin zit. Ik dacht dat dat icoontje wel wegging als je de disc eruit haalde.

In sommige gevallen gaat hij ook elke keer de PS4 versie opnieuw blijven installeren als je de disc erin steekt en heb je die copy optie niet. Erg vervelend!
Wow super snel antwoord. Thanks.
Wel lelijk dat de game er nu 2 keer in staat als de disc er in zit. Verwarrend slechte UX. Zal in de toekomst misschien wel weer wat op bedacht worden. :lol:

Re: No Man's Sky

550
FGras wrote: 12 Feb 2023 18:14
Kolm wrote: 12 Feb 2023 18:10 Als je de PS5 versie speelt via de PS4 disc upgrade, dan ga je altijd dat icoontje van de PS4 disc versie met daaronder 'copy' zien als de disc erin zit. Ik dacht dat dat icoontje wel wegging als je de disc eruit haalde.

In sommige gevallen gaat hij ook elke keer de PS4 versie opnieuw blijven installeren als je de disc erin steekt en heb je die copy optie niet. Erg vervelend!
Wow super snel antwoord. Thanks.
Wel lelijk dat de game er nu 2 keer in staat als de disc er in zit. Verwarrend slechte UX. Zal in de toekomst misschien wel weer wat op bedacht worden. :lol:
Dat snelle antwoord was eerder toevallig :P

Het probleem is dat sommige mensen alsnog de PS4 versie van disc willen installeren nadat ze de PS5 versie via disc upgrade hebben gedownload. Zeker als de mogelijkheid van save transfer eentje is waarbij je je PS4 save ingame in de PS4 versie moet uploaden.

En dat wordt hoe dan ook lastig om dat op een manier voor elkaar te krijgen dat mensen het nog snappen maar dat het PS4 icoontje niet verschijnt als de disc erin zit en de PS5 upgrade al geïnstalleerd is....

Ik ben al blij dat je nu bij het icoontje kan zien welke versie het is. In het begin had je dat ene icoontje en dan moest je op options duwen en dan daar een versie selecteren om te wisselen. Niemand snapte er wat van en zelf was ik toch ook nooit helemaal zeker of ik de goeie versie op 'actief' stond en zou starten als ik op het icoontje klikte.
Image

Re: No Man's Sky

551
Heb de game dit jaar weer platinum gehaald op de PS5. Voor de mensen die nog twijfelen aan de game, doe dat niet. Er is nu zoveel content dat je echt zat te doen hebt. Het enige, maar dan ook het enige wat ze nog moeten aanpakken is het vinden van dieren. Op sommige plantenen kun je uren rondlopen zonder dat je die ene diersoort vind die je nodig hebt om 100% alles te hebben gevonden qua dieren. Als ze dat nog fixen, dan is voor mij de game tot zover compleet.
Image