Re: No Man's Sky

437
Op reddit lees ik dat het gebeuren met de cassettes nog wat dieper gaat. Er lijkt te worden verwezen naar de volgende coördinaten in de game: 013D:0078:0724:0056. Daar wordt dan het volgende gevonden:
Image
Image
De error die wordt weergegeven is de code: 97c-303n-5884-p, die gebruikt kan worden op wakingtitan.com om meer details te unlocken. Naar het schijnt is op 10 juni, morgen dus, een nieuwe hint komt. Allemaal erg vaag, maar op reddit vermaken ze zich er best mee.
Image

Re: No Man's Sky

438
Doet me denken aan dat raadsel van die inscripties op de muur bovenaan een kabellift op mount chiliad in GTAV. Op basis van die inscripties vonden ze ook vanalles en nog wat, maar geen idee of dat raadsel toen ook echt volledig opgelost werd... :think:
Image

Re: No Man's Sky

439
Deze week komt de Atlas Rises update (update 1.3) uit en zal o.a. portals gaan toevoegen. Hieronder de twee screenshots die zijn vrijgegeven van de nieuwe update.
Image
Hier zien we een nieuw schip. Wat deze precies doet en wat de verdere veranderingen zijn is onbekend.
Image
Hier zien we een werkende portal. Portals hebben we al eerder gezien in vroege trailers van de game, maar werkende portals hebben de uiteindelijke versie niet bereikt. In de Atlas Rises update kunnen we eindelijk aan de slag met het snel reizen via portals.
Image

Re: No Man's Sky

441
Sora_Lizard wrote:Ha! Wellicht toch weer wat aandacht aan gaan schenken. :D
Ik ga de game zeker weer heel wat uurtjes spelen wanneer de update binnen is. Ik blijf het tof vinden dat ze ondanks de bergen kritiek de game blijven ondersteunen.
Image

Re: No Man's Sky

444
Het ziet er echt goed uit allemaal maar om helemaal overnieuw te beginnen? Daar zal ik toch wel een paar nachten over moeten slapen. :snore:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: No Man's Sky

445
Sora_Lizard wrote:Het ziet er echt goed uit allemaal maar om helemaal overnieuw te beginnen? Daar zal ik toch wel een paar nachten over moeten slapen. :snore:
Nah, gewoon doen. :D Ik ben inmiddels alweer een tijdje bezig en heb mijn eerste grote gecrashte freighter gevonden. De hele game voelt door deze update gewoon weer een stuk frisser aan. Misschien wel de beste update tot nu toe.
Image

Re: No Man's Sky

447
gamerke1992 wrote:Misschien ook nog maar eens opnieuw uit de kast halen :) Ik vond het een leuke game, waar ik zeker mijn 15 euro had uit gehaald. Maar ik denk ik dat ik er maar een kleine 20 uur op had gespeeld tot ik het beu was.
Zeker met deze update kom je veel nieuwe zaken tegen. De game heeft een duidelijker doel gekregen, iets wat ik wel kan waarderen. En voor €15 was je nooit bekocht.
Image

Re: No Man's Sky

448
Na deze update ben ik nog blijer dat ik hem voor €10 snel eens gekocht heb. Ik had er sowieso al interesse in, maar eigenlijk is de game nu echt al heel veel veranderd tegenover de versie die er op de release was. Mooi dat ze hem gratis blijven ondersteunen :)

Re: No Man's Sky

449
Ben nu alweer een tijdje bezig met update 1.3 en moet zeggen dat er toch enkele bugs in zitten die de boel wat ophouden. De Atlas Story line is deels gebroken wanneer je de tweede Atlas interverence tegenkomt. Ook zijn er wat gare bugs dat je plotseling met een ander schip meevliegt, maar niet terug kunt naar je eigen personage. Voor de rest loopt de zaak wel goed en is het vinden van gecrashte freighters echt tof.
Image
cron