Re: No Man's Sky

485
gamerke1992 wrote:En is het de moeite? Vinden jullie het een grote upgrade? Ik heb wel zin om het nog eens op te starten, maar vorige keer was ik het na 2 uur weer beu. Hopelijk is deze update een reden om het langer te spelen.
Persoonlijk vind ik het zeker de moeite.
Het is nu meer de game die ze hadden aangekondigd.

Basis blijft hetzelfde: je bent gecrasht op een planeet, moet paar zaken herstellen om er weg te geraken. Eens dat gelukt is begin je je naar het centrum te begeven of ga je op zoek naar de ALTAS.
Wat veranderd is dat je onderweg missions kan voltooien voor bepaalde NPCs. Je kan een base uitbouwen (met portals om er telkens weer naartoe te gaan).

Ook in space is er meer te doen dan enkel naar een planeet gaan. Je kan "pirates" afmaken, maar ook Freighters verdedigen en die dan overnemen (grote spaceships) die je dan op missie kan sturen.

En alles is nu ook online. Alles kan je met 4 man samenspelen.
PSN tichke
Image

Re: No Man's Sky

493
met0t0 wrote:Ik ben al lang niet meer mee met wat er allemaal al veranderd is sinds de release :dizzy:
Toch wel fantastisch dat ze er nog zo veel werk in steken en dat allemaal gratis via updates lanceren :cool:
Hello Games heeft sinds de release zoveel gedaan aan de game, dat je eigenlijk kunt spreken van een nieuwe game. Wellicht moet ik de game een keer weer opnieuw reviewen?! :think:
Image

Re: No Man's Sky

495
fsterchele23 wrote:Ze hadden mss beter wat bugs uitgewerkt ipv de ene na de andere bugcontent bij te gooien xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Is inderdaad wel een dingetje. Ook deze update zal waarschijnlijk nog een berg patches nodig hebben om echt goed te werken. Nou weet ik dat op reddit mensen goed bugs doorgeven en dat deze ook worden opgepakt door Hello Games. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.
Image