Re: No Man's Sky

496
billie91 wrote:
fsterchele23 wrote:Ze hadden mss beter wat bugs uitgewerkt ipv de ene na de andere bugcontent bij te gooien xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Is inderdaad wel een dingetje. Ook deze update zal waarschijnlijk nog een berg patches nodig hebben om echt goed te werken. Nou weet ik dat op reddit mensen goed bugs doorgeven en dat deze ook worden opgepakt door Hello Games. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.
Ik ergerde mij veel wnr ik coop speelde met nen maat en dat de game echr niet coopvriendelijk is gemaakt. Op stations maar 1 landingspot of computers die maar 1 van de 2 reward van krijgt enzo

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: No Man's Sky

497
fsterchele23 wrote:
billie91 wrote:
fsterchele23 wrote:Ze hadden mss beter wat bugs uitgewerkt ipv de ene na de andere bugcontent bij te gooien xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Is inderdaad wel een dingetje. Ook deze update zal waarschijnlijk nog een berg patches nodig hebben om echt goed te werken. Nou weet ik dat op reddit mensen goed bugs doorgeven en dat deze ook worden opgepakt door Hello Games. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.
Ik ergerde mij veel wnr ik coop speelde met nen maat en dat de game echr niet coopvriendelijk is gemaakt. Op stations maar 1 landingspot of computers die maar 1 van de 2 reward van krijgt enzo

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Klopt, dat is nog niet helemaal geweldig uitgewerkt. Als ik een ergernis moet noemen is dat de NEXT update bijvoorbeeld wat brak in elkaar stak en dat mijn PS4 er hard tegen moest draaien om hem te spelen. Ik hoorde mijn PS4 dan zo hard draaien dat ik dacht dat zou gaan vliegen. Maar toch, de updates die Hello Games ons heeft gegeven zijn een absolute verrijking geweest.
Image

Re: No Man's Sky

500
Waarschijnlijk zijn vele guides ook al lang niet meer van toepassing omdat er zoveel extra manieren zijn om trophies te halen?
Het zal hoe dan ook een boeiende ontdekkingstocht zijn als ik eenmaal aan de game begin :O

Re: No Man's Sky

501
billie91 wrote:
paveman wrote:Ik denk dat een nieuwe review zeker wel zinvol zou kunnen zijn, billie!
Dan zal ik ergens in de toekomst eentje gaan maken. Wellicht volgend jaar wanneer de game 3 jaar uit is?
Ik ben voor! :)
Image

Re: No Man's Sky

502
paveman wrote:
billie91 wrote:
paveman wrote:Ik denk dat een nieuwe review zeker wel zinvol zou kunnen zijn, billie!
Dan zal ik ergens in de toekomst eentje gaan maken. Wellicht volgend jaar wanneer de game 3 jaar uit is?
Ik ben voor! :)
Dan is dat iets wat ik volgend jaar ga doen.
Image

Re: No Man's Sky

503
Ik ben weer ff bezig geweest met de game, en er zijn een paar dingen die mij opvallen sinds de laatste updates. Wanneer je een planeet nadert, veranderd niet zomaar de hele omgeving als je de atmosfeer binnen komt. Wat je van veraf ziet is dus ook grotendeels van hoe de planeet is als je daadwerkelijk landt. In het verleden was het wel eens zo dat als je een planeet naderde en deze er bijvoorbeeld rood uit zag, het plotseling van kleur en omgeving kon veranderen als je wou landen. Wat ook opvalt is dat elk stelsel wat je binnen komt een planeet met ringen heeft. Opzich is de toevoeging van ringen aan planeten erg mooi, maar het komt nu wat te vaak voor.

Wat ook nu erg opvalt is dat het zoeken van alle dieren op een planeet nog moeilijker en omslachtiger is geworden. Voorheen kreeg je nog een indicatie van wat voor type dier je moest zoeken, maar dat is nu niet meer aan de orde. Land je op een planeet met veel water en met continenten, dan is het maar gokken waar dat laatste diertje leeft. Je kunt letterlijk uren ronddolen zonder de volle 100% van alle dieren te vinden op een planeet. Ik moet zeggen dat No Man's Sky op dit vlak nog steeds ernstig tekort schiet. Het zoeken en ontdekken van nieuwe diersoorten is erg leuk in de game, maar het uren zoeken om dat laatste beest van de lijst te kunnen afvinken is ronduit kansloos. Ik ben zo'n persoon die perse alle dieren op elke planeet moet vinden. Ik commiteer mijzelf aan zoiets en dan werkt de game op alle mogelijke manieren dit tegen. Op het internet is ook gewoon geen eenduidig verhaal van hoe je dit anders kunt doen. Ik hoop echt dat Hello Games dit probleem nog even goed aanpakt.


Het exploreren van de zee is sinds de Abyss update echt stukken leuker geworden. Er is meer te zien en te doen en het loont om een duik te nemen in de oceaan. Vooral het gegeven dat je nu lang onder water kan blijven is echt een verademing ( :D ) te noemen. Wat dan weer wat minder is, is het feit dat de PS4 bij het inladen van alle vissen vaak niet lekker loopt. Je framerate duikt bij momenten naar beneden, ook bij vele andere momenten. De 60 FPS die de game eerst makelijk liep tot de NEXT update is totaal verdwenen. Zet de FPS lock aan en de game loopt beduidend beter.
Image

Re: No Man's Sky

505
Blijft het dan nog wel leuk voor degenen die hem al sinds de release spelen? Verandert dat niet telkens helemaal de manier van spelen?
Ik kan mij wel inbeelden dat het leuke variatie is, maar soms ook frustrerend dat iets plots zoveel makkelijker kan.

Re: No Man's Sky

506
met0t0 wrote:Blijft het dan nog wel leuk voor degenen die hem al sinds de release spelen? Verandert dat niet telkens helemaal de manier van spelen?
Ik kan mij wel inbeelden dat het leuke variatie is, maar soms ook frustrerend dat iets plots zoveel makkelijker kan.
Dat wel, zeker als een reset van de gamewereld is geweest. Ik heb al meegemaakt dat ik een prachtige basis had op een zeer kalme wereld. nadat er een update was geweest was mijn planeet plots een toxic hell.
Image
cron