Re: No Man's Sky

511
met0t0 wrote:Da's wel een mooie deal en deze game lijkt mij fantastisch voor in VR :O
Toch nog maar even afwachten tot VR nog breder verspreid is, want verder voor mij nog niet echt nodig in de games die ik speel.
De deal is mooi, maar voor een game zou ik het niet doen. Wellicht als de prijs nog wat zachter is. Toch, ik hoor veel positiefs over de PS VR. Allemaal keuzes...

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Image

Re: No Man's Sky

516
No man's sky vond ik een geweldige game in de wat ik noem, tweede uitvoering. Daar heb ik ook met veel plezier de platinum gehaald. Daarna zijn meerdere updates als dlc verschenen, de tel ben ik kwijt, en de game is zodanig veranderd dat ik het moeilijk vond om weer in de game mijn weg te vinden. Jammer eigenlijk want het is er op zich alleen maar mooier op geworden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: No Man's Sky

517
Toch wel lovenswaardig dat ze er nog steeds veel werk in steken en gratis updates brengen :)
Voor mij zal de ervaring net omgekeerd zijn: waar er in het begin te weinig beloofde features aanwezig waren, zal het nu allemaal nogal overweldigend zijn.

Re: No Man's Sky

520
gamerke1992 wrote:Heeft iemand de game al in VR gespeeld?
Ik heb de game gespeeld met de PS VR. Het is echt een bijzondere ervaring. Vooral het vliegen is verbluffend. Ik word echter snel misselijk met de PS VR (je moet er aan gewend raken) maar het is absoluut de moeite waard. Een tegenvaller is wel dat met de PS Vr de game meer pop-ups heeft, maar dat is eigenlijk het enige wat echt opviel. De resolutie is ook wat lager, maar niet storend.
Image

Re: No Man's Sky

521
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft iemand de game al in VR gespeeld?
Ik heb de game gespeeld met de PS VR. Het is echt een bijzondere ervaring. Vooral het vliegen is verbluffend. Ik word echter snel misselijk met de PS VR (je moet er aan gewend raken) maar het is absoluut de moeite waard. Een tegenvaller is wel dat met de PS Vr de game meer pop-ups heeft, maar dat is eigenlijk het enige wat echt opviel. De resolutie is ook wat lager, maar niet storend.
Top bedankt. Dat moet ik dan toch eens uittesten :)
Image

Re: No Man's Sky

522
Ben zelf elke keer na een halfuur misselijk. Het is echt wennen met de VR. Toch is de beleving echt heel bijzonder. Ook tof dat Hello Games dit gratis beschikbaar heeft gesteld, in tegenstelling tot veel andere ontwikkelaars die gewoon keihard geld vragen *kuch* The Elder Scrolls V: Skyrim *kuch*.
Image
cron