Re: No Man's Sky

531
Sora_Lizard wrote:Ik heb de game platinum maar herken het amper nog. :eek:
En ik ben nog niet met de game begonnen, dus eigenlijk ga ik bijna een andere game dan u spelen :idea:
Wel heel mooi hoeveel ondersteuning ze blijven bieden :)

Re: No Man's Sky

535
Een hele vette game. Een van de weinige die gebruik maakt van de dualsense controller funties. En compleet anders dan de meeste games die ik normaal speel.

Er zit wel een aardige leercurve in.
Ik vraag mij af wanneer de tutorial ophoud, wanneer ik een planeet tegen ga komen die mij niet wil doden en geschikt is om een basis op te bouwen. :D

Re: No Man's Sky

536
Ik ben er vandaag dan maar eindelijk terug mee aan de slag gegaan. Leuk dat de ps5 versie ondertussen beschikbaar was. Ik was bijvoorbeeld verrast dat ze de adaptieve triggers toepassen. Ook de vibraties zijn goed geïmplementeerd.


Ik ben helemaal opnieuw begonnen. Ik heb net alles hersteld aan het schip, maar ben wel nog maar op 1 en dezelfde planeet geweest.
Image

No Man's Sky

537
gamerke1992 wrote:Ik ben er vandaag dan maar eindelijk terug mee aan de slag gegaan. Leuk dat de ps5 versie ondertussen beschikbaar was. Ik was bijvoorbeeld verrast dat ze de adaptieve triggers toepassen. Ook de vibraties zijn goed geïmplementeerd.


Ik ben helemaal opnieuw begonnen. Ik heb net alles hersteld aan het schip, maar ben wel nog maar op 1 en dezelfde planeet geweest.
Vooral bij het launchen van je starship voel je die triggers goed!

Weet iemand trouwens hoe je screenshots van je PS5 naar je telefoon over zet? Ik heb nu echt een belachelijk mooie planeet ontdekt!

Edit: een screenshot naar iemand sturen en dan de screenshot vanuit de ps app downloaden. :)

Edit2:
Bij deze mijn (voor nu) basis planeet: Hooidijk.

Image


S’nachts waait er een mooie licht gloed door het hooi!

Image

Re: No Man's Sky

538
Inderdaad een mooie planeet! Ik vind die 'Paradise' planeten altijd heel leuk. Daar breng ik echt uren op door.

Ik heb ongeveer een 15 uur gespeeld nu en ben echt volledig geobsedeerd door het spel :lol:

Ik zit in mijn 3de galaxy ondertussen en heb wel alle soorten planeten gezien van verlaten, bevroren, vulkanisch tot paradijs.

Ik had eerst een gecrashed schip opgelapt en daar een tijdje mee gevlogen, maar om echt alles te herstellen had ik te veel recourses nodig. Dus nu heb ik deze omgeruild voor een A-klasse degelijk schip :D

Ook mijn exosuit is enorm ge upgrade op movement. Het is fijn om heel lang te kunnen vliegen.

Het heeft wel even geduurd voor ik mij herinnerde dat je grote afstanden kan afleggen door een melee attack te doen en dan meteen de jetpack te activeren. Hierdoor kan ik nu op korte tijd heel ver geraken.

Ik zoek nog een planeet wat ik eens een echte volledige basis wil uitbouwen. Ik heb wel een mini basis op een Paradise planeet, maar ik zoek toch nog iets anders :P

Hoe verdien jij/jullie geld? Ik heb gelezen over marktbeinvloeding met cobalt, maar heb besloten dat voorlopig niet te doen, omdat je dan echt meteen bakken geld hebt en dan is de fun er ook wel af.

Ik probeer zelf om artifacts te vinden of larval eggs (eng) te verzamelen. Ik heb gisteren nog een artifact verkocht voor 2,5 miljoen units. En die larval eggs brengen toch ook makkelijk 1,5 miljoen op per verlaten gebouw dat ik vind.

Verder ligt mijn focus op het upgraden van exosuit slots door pod drops te vinden en in elk space station een extra slot te kopen.

En ik zoek een A of S klasse multitool, want voorlopig zit ik nog met een C klasse van bij het begin van de game. Ik vind het gewoon ze vreemd dat die allemaal zo weinig slots hebben. Mijn c klasse heeft 9 slots en de A klasses die ik al heb gevonden maar maximum 7. Het probleem bij het omruilen is dat je al je upgrade modules kwijt bent, waardoor die nieuwe tool veel slechter is.
Image

Re: No Man's Sky

539
De laatste keer dat ik de game opgestart heb is inmiddels ook al weer minstens anderhalf jaar geleden en ik moest vaststellen dat alles zodanig veranderd is dat ik vrijwel niets meer herkende. Zie ook: https://psnprofiles.com/guide/4823-no-m ... ophy-guide.
Ik heb toen besloten er niet mee verder te gaan temeer ik de platinum al had en zelfs nog een paar extra trophy's van DLC.

Wat ik me wel kan herinneren is dat in de 'oude' versie van 2017 bij het verkrijgen van een nieuwe en betere tool het mogelijk was om eerst de upgrades te verwijderen zodat je daar zelf weer over kunt beschikken. Daarna omruilen en of verkopen. Zo te lezen is dit nu niet meer mogelijk?
Op dezelfde wijze kon je upgrades uit je oude ruimteschip overzetten naar een nieuw ruimteschip, bijvoorbeeld als je er een vond en moest repareren voordat je hem kon gebruiken.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

No Man's Sky

540
gamerke1992 wrote:Inderdaad een mooie planeet! Ik vind die 'Paradise' planeten altijd heel leuk. Daar breng ik echt uren op door.

Ik heb ongeveer een 15 uur gespeeld nu en ben echt volledig geobsedeerd door het spel :lol:

Ik zit in mijn 3de galaxy ondertussen en heb wel alle soorten planeten gezien van verlaten, bevroren, vulkanisch tot paradijs.

Ik had eerst een gecrashed schip opgelapt en daar een tijdje mee gevlogen, maar om echt alles te herstellen had ik te veel recourses nodig. Dus nu heb ik deze omgeruild voor een A-klasse degelijk schip :D

Ook mijn exosuit is enorm ge upgrade op movement. Het is fijn om heel lang te kunnen vliegen.

Het heeft wel even geduurd voor ik mij herinnerde dat je grote afstanden kan afleggen door een melee attack te doen en dan meteen de jetpack te activeren. Hierdoor kan ik nu op korte tijd heel ver geraken.

Ik zoek nog een planeet wat ik eens een echte volledige basis wil uitbouwen. Ik heb wel een mini basis op een Paradise planeet, maar ik zoek toch nog iets anders :P

Hoe verdien jij/jullie geld? Ik heb gelezen over marktbeinvloeding met cobalt, maar heb besloten dat voorlopig niet te doen, omdat je dan echt meteen bakken geld hebt en dan is de fun er ook wel af.

Ik probeer zelf om artifacts te vinden of larval eggs (eng) te verzamelen. Ik heb gisteren nog een artifact verkocht voor 2,5 miljoen units. En die larval eggs brengen toch ook makkelijk 1,5 miljoen op per verlaten gebouw dat ik vind.

Verder ligt mijn focus op het upgraden van exosuit slots door pod drops te vinden en in elk space station een extra slot te kopen.

En ik zoek een A of S klasse multitool, want voorlopig zit ik nog met een C klasse van bij het begin van de game. Ik vind het gewoon ze vreemd dat die allemaal zo weinig slots hebben. Mijn c klasse heeft 9 slots en de A klasses die ik al heb gevonden maar maximum 7. Het probleem bij het omruilen is dat je al je upgrade modules kwijt bent, waardoor die nieuwe tool veel slechter is.
Volgens mij ben je wat verder dan ik. Waar vind je zo’n A klasse schip?
De suit upgraden kan geloof ik op een ruimtestation, daar moet ik ook nog even naar kijken!
Ook met geld ben ik nog niet echt bezig. Ik verzamel wel aardig wat van die zwarte ondergrondse dozen die je enkel kan verkopen. En ik zat laatst in een online hub waar ik van random mensen waardevolle spullen kreeg! Toen was ik weer een paar ton verder.

Betreft de multitool, die kon ik laatst op een planeet ruilen met een andere gast. Had ik niet moeten doen want die ik nu heb is niks beter, lol. Nog steeds een C klasse.

Aan mij heb je niet veel nog. xD
cron