Re: Ark: Survival Evolved

17
Sanity penguin wrote:Doet me wat denken aan Far Cry, maar dan met dino's.
Ziet er mijn inziens wel leuk uit. Ik vraag me wel af in welke mate het "realistisch" is wanneer ze neergaan.
Een T-Rex neerhalen met pijl en boog lijkt mij een werk van lange adem :p
tenminste als de makers je ook hier een knoert van een wapen onder de vingers duwen :smug:

Re: Ark: Survival Evolved

18
Sanity penguin wrote:Ziet er mijn inziens wel leuk uit. Ik vraag me wel af in welke mate het "realistisch" is wanneer ze neergaan.
Een T-Rex neerhalen met pijl en boog lijkt mij een werk van lange adem :p
Raken in zijn hiel, gaat die zo neer!
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:
Idd, eens een echt goed dinospel. Dat mag er wel eens aankomen. :)

Zeker op console zijn er sowieso al niet veel dinospellen. Misschien enkel Turok en die Jurassic World/Park game?
Vergeet iedereen hier Dino Crisis?

Jurassic Park game van PS1 was niet geweldig maar was wel aangenaam (voor mij althans).
De LEGO game kan dat misschien veranderen.
Eerlijk gezegd nog nooit gehoord van Dino Crisis. :p Ik ga het eens opzoeken!
Een van de games die ik nu wel zou gewild hebben in die tijd, maar kwas te jong om het volledig te begrijpen denk ik...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ark: Survival Evolved

20
Had ik idd al gezien, wel grappig maar geen idee of ik het ga gebruiken. Realistisch is het niet alleszins. :p

Staat volgens mij ook een fout in dat artikel want zover ik weet krijgen de Stomping Land owners geen gratis Early Access. Of de Kickstarter backers dit wel krijgen is ook geen info over en zou me straf lijken.

Ook even de nieuwe screens:
Image
Image
Image
Ziet er toch allemaal zeer ferm uit!
Image

Re: Ark: Survival Evolved

21
Elexus wrote:
Had ik idd al gezien, wel grappig maar geen idee of ik het ga gebruiken. Realistisch is het niet alleszins. :p

Staat volgens mij ook een fout in dat artikel want zover ik weet krijgen de Stomping Land owners geen gratis Early Access. Of de Kickstarter backers dit wel krijgen is ook geen info over en zou me straf lijken.
Hoe kreeg jij nu ook al weer early access?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ark: Survival Evolved

22
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:
Had ik idd al gezien, wel grappig maar geen idee of ik het ga gebruiken. Realistisch is het niet alleszins. :p

Staat volgens mij ook een fout in dat artikel want zover ik weet krijgen de Stomping Land owners geen gratis Early Access. Of de Kickstarter backers dit wel krijgen is ook geen info over en zou me straf lijken.
Hoe kreeg jij nu ook al weer early access?
PC krijgt Early Access (moet je wel kopen natuurlijk) op Steam. Console owners moeten wachten tot 2016. :O
Image

Re: Ark: Survival Evolved

23
Elexus wrote:Hoe kreeg jij nu ook al weer early access?

PC krijgt Early Access (moet je wel kopen natuurlijk) op Steam. Console owners moeten wachten tot 2016.
Juist, zo simpel kan het soms zijn :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ark: Survival Evolved

24
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Hoe kreeg jij nu ook al weer early access?

PC krijgt Early Access (moet je wel kopen natuurlijk) op Steam. Console owners moeten wachten tot 2016.
Juist, zo simpel kan het soms zijn :cool:
Buiten het wachten wel best goed voor de console mensen. Als de game uitermate blijkt te sucken, dan besparen zij weer wat geld. :D

Maar ik hooooop dat het echt eens een goed spel wordt. Dan koop ik het in 2016 ook voor console.
Image

Re: Ark: Survival Evolved

27
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Hoe kreeg jij nu ook al weer early access?

PC krijgt Early Access (moet je wel kopen natuurlijk) op Steam. Console owners moeten wachten tot 2016.
Juist, zo simpel kan het soms zijn :cool:
Buiten het wachten wel best goed voor de console mensen. Als de game uitermate blijkt te sucken, dan besparen zij weer wat geld. :D

Maar ik hooooop dat het echt eens een goed spel wordt. Dan koop ik het in 2016 ook voor console.
Aan jouw reacties kunnen we inderdaad zien of het een goed ding is dat console moet wachten, zoniet, wordt wachten een probleem :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ark: Survival Evolved

29
Ligeiro wrote:ik blijf er bij Lexi, ik vind de dino's zeer slecht geanimeerd! zéker als ze dienen als mount
Wel, ik vind het meevallen. :p

Maar kijk, ik ga het ook niet roekeloos kopen maar eerst wat first impressions afwachten hoor. Maar ik vind het er echt niet slecht uit zien. xD
Image