Dreams

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Media Molecule
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Genre: ???
Release: ???



Mooie trailer, maar het geeft geen enkel idee qua gameplay, behalve dan dat het waarschijnlijk heel gevarieerd wordt. Ik vind Media Molecule een heel goede ontwikkelaar in, dus ik heb er wel vertrouwen in dat deze game de moeite zal zijn :)

Dit is zowat de uitleg die ze over de game geven:
Dreams is the space you go to where you go to play and experience the dreams of Media Molecule and our community. It’s also a space in which to create your own dreams, whether they’re games, art, films, music or anything in-between and beyond. Quite frankly, it’s a lovely place and we’d very much like you to visit as soon as we’re ready to accept guests.
- David Smith
http://blog.us.playstation.com/2015/06/ ... ced-at-e3/

Re: Dreams

5
BozeGozerXrd wrote:Ik hoop dat het net zo gaaf gaat worden als de tech demo die ze bij de onthulling van de PS4 lieten zien.
Ik vermoed van wel, want de game zou iets te maken hebben met dingen tekenen/ontwerpen met de Dualshock 4, dus met de Move zou het dan waarschijnlijk nog vlotter zijn.

Re: Dreams

6
Heel jammer dat er bijna geen aandacht is gekomen voor deze game op E3 :(
Dan maar hier nog een uitgebreide video over de game:



Het ziet er allemaal heel erg leuk uit, maar ik blijf mij afvragen hoelang hij speelbaar zal blijven, of er genoeg mensen zullen zijn die zulke fantastische levels kunnen maken. In een 2,5D-wereld van LBP lukte het createn vlot, maar dit lijkt mij een heel stuk moeilijker.

Re: Dreams

8
Ligeiro wrote:looks so boring..
Voor een keer ga ik deels met je akkoord. Het is allemaal wel mooi gedaan en zot wat je allemaal kan doen, maar voor zelf iets te maken lijkt het me echt saai...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Dreams

9
Ik vind het er niet saai uitzien, maar ik vind dat ze wel eens echt mooie volledige levels zouden mogen beginnen tonen. Dat er duidelijkheid is over waar het allemaal toe kan leiden.

Re: Dreams

12
Ik heb LBP nooit gespeeld maar wat ik mij vooral afvraag is hoe ze bij dit soort game ervoor zorgen dat alles overzichtelijk blijft. Er zijn zodanig veel mogelijkheden en waarschijnlijk evenveel files beschikbaar.

Re: Dreams

13
Tjeefkeuh wrote:Ik heb LBP nooit gespeeld maar wat ik mij vooral afvraag is hoe ze bij dit soort game ervoor zorgen dat alles overzichtelijk blijft. Er zijn zodanig veel mogelijkheden en waarschijnlijk evenveel files beschikbaar.
In LittleBigPlanet is alles wel heel duidelijk gesorteerd en ge kunt altijd een goed overzicht hebben van wat ge aan 't maken zijt, dat was nooit een probleem. Maar in deze game heb ik ook wel het gevoel op den duur het bos niet meer door de bomen te zien, want er lijkt nog veel meer mogelijk doordat het 3D-omgevingen zijn :O

Re: Dreams

15
Ze zijn wel erg lang bezig met deze game bij MediaMolecule, naast wat samenwerkingen met wat andere studio's zijn ze hier alweer sinds 2013 (launch Tearaway) mee bezig. Ik weet niet hoe groot het team is maar 5 jaar is een heel eind.

Aan de andere kant, damn die levels in de derde video van metoto zien er zeer nice uit!