Re: Dreams

16
Akkoord dat ze er al lang mee bezig zijn, ik had wat het gevoel dat ze in het begin niet goed wisten welke richting ze zouden kiezen.
Ik ben wel heel blij met de richting die ze uiteindelijk gekozen hebben. LittleBigPlanet heeft prachtige levels afgeleverd, maar hier lijkt nog zo gigantisch veel meer in mogelijk :O
Zoals in LittleBigPlanet vind ik het creëren van eigen levels er nog altijd redelijk ingewikkeld uitzien, maar ik zie ook dat de basis snel te leren is :)

Re: Dreams

18
minermb wrote:Iemand geïnteresseerd in een code voor de beta? Ik heb een code gekregen, maar ik denk niet dat ik het veel ga spelen.
gezien de vreeeeeeeselijke belangstelling in dit topic....

....vrees ik ervoor.

Re: Dreams

20
Ik heb wel belangstelling in de game, maar ik moet ook zeggen dat ik er gewoon heel weinig van zie/hoor/lees... Misschien dat de PR machine nu pas op gang begint te komen met onderandere deze codes. Voor mij is het wel een game die ik misschien pas iets later ga kopen.
Image

Re: Dreams

21
minermb wrote:Ik heb toch de code gebruikt en het is best leuk. Er zijn verschillende soorten levels en sommigen zijn echt goed gemaakt
uit pure wanhoop omdat niemand reageerde heb je het maar zelf opgesoupeerd ?? :lol:

Re: Dreams

22
Ik zou de beta wel interessant vinden, maar heb jammer genoeg alleen (soms) de zaterdagavond tijd om wat te gamen :(

Ergens is het wel logisch dat er nog niet zo veel aandacht voor de game geweest is. Hij is al heel lang geleden aangekondigd en daarbij bleef het enorm vaag. Pas recent werden er uitgebreidere demo's getoond, waarbij het duidelijk een level-maker blijft. Er lijkt geen nadruk te zijn op de voorgemaakte levels of enige vorm van verhaal of leuke personages zoals bij LittleBigPlanet.
Langs de andere kant kunnen ze nu de aandacht opdrijven voor een release hopelijk later dit jaar :)

Re: Dreams

23
Ik heb de beta gespeeld en ik heb echt goede levels gespeeld. Van een level waar je een bal bestuurt tot een level dat een waar van gogh kunstwerk is. Ik heb paar stukjes opgenomen, dus als ik tijd heb kan ik best eens er een mooi filmpje van maken.
Image

Re: Dreams

24
minermb wrote:Ik heb de beta gespeeld en ik heb echt goede levels gespeeld. Van een level waar je een bal bestuurt tot een level dat een waar van gogh kunstwerk is. Ik heb paar stukjes opgenomen, dus als ik tijd heb kan ik best eens er een mooi filmpje van maken.
Ik ben wel benieuwd, heb je een youtube kanaal?

Re: Dreams

25
minermb wrote:Ik heb de beta gespeeld en ik heb echt goede levels gespeeld. Van een level waar je een bal bestuurt tot een level dat een waar van gogh kunstwerk is. Ik heb paar stukjes opgenomen, dus als ik tijd heb kan ik best eens er een mooi filmpje van maken.
Goed idee! :cool:
Ook leuk om te horen dat de beta al degelijke levels heeft opgeleverd. Al zijn dat natuurlijk meestal de mensen die er echt hun werk van maken en er goed mee weg kunnen.

Re: Dreams

29
Ik heb ook al veel spectaculaire dingen gezien, maar niks zo sfeervol en al door de ontwikkelaars gemaakt zoals in LittleBigPlanet. Daarom vrees ik dat het echt weinigen zal aantrekken, het wordt puur als een gamemaker getoond, wat velen volgens mij zal afschrikken.
Als er zoveel goede levels zijn, zal het ook wel leuk zijn om te spelen. Maar dan gaan de goede levels er echt goed uitgehaald moeten worden zoals bij LBP, anders wordt het moeilijk om door de bagger te filteren :q: