Re: Dreams

32
Jep, enige wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is: Is er ook een verhaal dat door hen gemaakt is of zijn het enkel de verhalen die door andere gemaakt zijn en misschien nog een tutorial die door hen gemaakt is.
Image

Re: Dreams

33
Ik had een tijdje terug de tijdelijke beta geprobeerd. Er waren meerdere levels die door hun waren gemaakt en als ik het me goed kan herinneren was er ook een tutorial. Het waren ook best leuke levels.
Image

Re: Dreams

34
Kolm wrote:Jep, enige wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is: Is er ook een verhaal dat door hen gemaakt is of zijn het enkel de verhalen die door andere gemaakt zijn en misschien nog een tutorial die door hen gemaakt is.
Ik vroeg mij dat ook af. Ze hebben zeker zelfgemaakte levels, al weet ik niet of er ook een 'verhaal' in zit zoals bij LBP. Ik kijk er nog steeds naar uit, maar hoop vooral dat de levels goed speelbaar zouden zijn. Want het is leuk om veel genres te proberen namaken, het moet nog vlot spelen ook.

Re: Dreams

36
Er zal sowieso genoeg te doen zijn, dat was in LBP ook zo. De vraag is alleen of alles even goed zal werken, daarover blijf ik twijfelen. LBP was altijd een platformer, al konden zeker in LBP3 andere genres gemaakt worden. Die werkten alleen niet altijd even vlot en dan is de fun er snel van (buiten dan het bewonderen van de creatie, dat het toch straf is wat mensen kunnen maken).
Ik heb toch geen tijd om te gamen, al koop ik hem sowieso later nog. Tegen dan zullen er ongetwijfeld al heel veel prachtige levels gemaakt zijn :)

Re: Dreams

37
met0t0 wrote:Er zal sowieso genoeg te doen zijn, dat was in LBP ook zo. De vraag is alleen of alles even goed zal werken, daarover blijf ik twijfelen. LBP was altijd een platformer, al konden zeker in LBP3 andere genres gemaakt worden. Die werkten alleen niet altijd even vlot en dan is de fun er snel van (buiten dan het bewonderen van de creatie, dat het toch straf is wat mensen kunnen maken).
Ik heb toch geen tijd om te gamen, al koop ik hem sowieso later nog. Tegen dan zullen er ongetwijfeld al heel veel prachtige levels gemaakt zijn :)




het zijn dus de gamers zelf die de game levend moeten houden :idea:

Re: Dreams

39
Er zitten sowieso voorgemaakte levels in, alleen niet zo veel normaal gezien en ook niet bedoeld als één verhaal zoals in LBP.
Ik heb jammer genoeg geen tijd om hem onmiddellijk te kopen, zal ook nog even de reviews afwachten maar heel grote kans dat ik hem later in huis haal :)

Re: Dreams

40
Ik heb de game uiteindelijk toch gekocht en om mijn eigen vraag te beantwoorden: Er zijn levels die door MediaMolecule zijn gemaakt en die vormen ook een verhaal: Art's dream.
Het is wel redelijk kort en makkelijk, ik denk dat je er in 4-5u wel door bent. Zelf was ik zondagmiddag begonnen en zondagavond laat klaar maar dat was met veel pauzes tussendoor.

Daarna ben ik wat begonnen met de create modus en ik merk dat die wel iets moeilijker is dan in LBP. In eerste plaats komt dat vooral omdat je een volledige 3D-omgeving hebt ipv 2.5D. Tegelijk zijn er ook heel veel opties, zeker als het gaat om poppetjes aanpassen. Het menu van de poppetjes heeft wel erg kleine knopjes en zelfs op een grote tv zie je de icons niet die erop staan. Je moet er even op blijven staan tot de tekst verschijnt om te weten wat het is. De gewone menu's hebben dat probleem niet.

Ik heb ook al wat levels online gedaan en dat is vergelijkbaar met LBP: Je hebt pareltjes, je hebt rommel en je hebt alles daar tussenin :p
Image