Re: Dreams

49
FGras wrote:Ah top! Goed nieuws
Image

Dan is er geen reden om m niet binnen te halen!
toch wel, want hij komt naar de ps5. Maarrrr... ik heb hem zelf gekocht al, ik vond hem eergisteren in de Carrefour in Hasselt voor 40 euro en heb hem maar meegeritst !!

Re: Dreams

51
Zoals verwacht dat het verhaal redelijk kort zou zijn, maar toch leuk dat het erin zit. Ik vind het straf wat er nu al allemaal gemaakt is, amai :O
Ik koop hem zeker ooit wel eens, tegen dan zullen er al heel veel mooie creaties zijn. Die speel ik liever dan zelf dingen in elkaar te steken. In LBP heb ik wel een aantal levels gemaakt, maar ge moet er zo veel tijd in steken om echt iets moois te hebben... :dizzy:

Re: Dreams

52
Ik heb vandaag het hoofdverhaal uitgespeeld, zo’n mooi volwassen verhaal en het geluid/muziek is ook geweldig! Ik kwam ook nog een easter egg tegen die verwees naar een van hun eerste games!

Morgen of volgende week maar ff de creator starten! 8)

Als de game mij straks helemaal hooked maakt wil ik er nog wel een playstation camera bij kopen gezien ik de move controllers toch al heb van de PS3!

Re: Dreams

54
De platinum is binnen! Om van level 20 naar level 30 te gaan had ik zo'n 35u actief in create nodig. Dat heb ik niet zelf gedaan, zo creatief ben ik niet, dus bij deze dank ik de uitvinding genaamd CronusMax! :saint:

Nog een weetje: De savefile is 1,08GB groot, zelfs als je nog niks gemaakt hebt en alleen wat singleplayer levels hebt gespeeld :O
Image

Re: Dreams

55
Sora_Lizard wrote:Succes FGras. :cool:
Thank you!
Kolm wrote:De platinum is binnen! Om van level 20 naar level 30 te gaan had ik zo'n 35u actief in create nodig. Dat heb ik niet zelf gedaan, zo creatief ben ik niet, dus bij deze dank ik de uitvinding genaamd CronusMax! :saint:

Nog een weetje: De savefile is 1,08GB groot, zelfs als je nog niks gemaakt hebt en alleen wat singleplayer levels hebt gespeeld :O
Holy shit, jij hebt die zo wel heel snel binnen geharkt! :0 Geen moeilijke plat als bij LBP1 dus?

Re: Dreams

56
FGras wrote:Holy shit, jij hebt die zo wel heel snel binnen geharkt! :0 Geen moeilijke plat als bij LBP1 dus?
Hij is zeker niet moeilijk. Het is alleen een enorme grind om level 30 te halen. Ik was level 12 ofzo toen ik al de andere trophies had gehaald en mijn PS4 heeft heel veel aangestaan met een CronusMax (programeerbare turbocontroller USB-stick) om in create mode actief te blijven. Deze grind was wel langer dan de 24u create in LBP, level 20 naar 30 was ongeveer 35u.
Image

Re: Dreams

58
ik zag op het internet één of andere koorknaap die een gehele Crash Bandicoot van toch wel 7 levels gemaakt had. De mogelijkheden lijken eindeloos en de game is nog maar 2 weken uit...

Re: Dreams

59
Gamefreak wrote:ik zag op het internet één of andere koorknaap die een gehele Crash Bandicoot van toch wel 7 levels gemaakt had. De mogelijkheden lijken eindeloos en de game is nog maar 2 weken uit...






Dit is ongelofeloos! :cool: :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Dreams

60
Inderdaad prachtige levels! :D Hoe doen mensen het toch om zoiets te maken... Moet enorm veel tijd in kruipen :O

Is er een snellere manier om tot level 30 te geraken? Of is create mode het beste? Kunt ge ook niet gewoon levels spelen?
cron