Re: Dreams

61
Je kan ook gewoon levels spelen om xp te krijgen, maar dan gaat het wel een heel stuk trager. Ze willen je duidelijk naar het createn pushen, niet dat dat bij mij succesvol was :q:
Image

Re: Dreams

64
met0t0 wrote:Ik ben dan wel benieuwd om jullie creaties te spelen als ik de game zelf heb :love:
Ik zal al blij zijn als ik een start en een einde heb voor mijn level... :P
we zullen het voor jou extra pittig maken !!

Re: Dreams

65
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Ik ben dan wel benieuwd om jullie creaties te spelen als ik de game zelf heb :love:
Ik zal al blij zijn als ik een start en een einde heb voor mijn level... :P
we zullen het voor jou extra pittig maken !!
Als ik er men hand in krijg zal het een extra dosis creepy zijn muhahaha ladies and gents welcome to the highway to hell
Image



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Dreams

67
Het blijft mij verbazen wat voor prachtige dingen gemaakt worden in Dreams :O
Tegen dat ik de game zelf koop, zal ik mij lang genoeg kunnen bezighouden met het spelen van die levels :) Zal zelf ook wel eens proberen wat te maken, maar dat is mij in LBP ook nooit heel goed gelukt :-"

Re: Dreams

68
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Ik ben dan wel benieuwd om jullie creaties te spelen als ik de game zelf heb :love:
Ik zal al blij zijn als ik een start en een einde heb voor mijn level... :P
we zullen het voor jou extra pittig maken !!
Als ik er men hand in krijg zal het een extra dosis creepy zijn muhahaha ladies and gents welcome to the highway to hell
Image



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Swa heeft er alvast zin in !! :)

Re: Dreams

69
Op 22 juli krijgt Dreams een update die PlayStation VR ondersteuning toevoegt! :smug:
Zowel het maken van levels om met de VR te spelen als het maken zelf zou vanaf dan met de VR mogelijk zijn.

Image

Re: Dreams

70
Kolm wrote:Op 22 juli krijgt Dreams een update die PlayStation VR ondersteuning toevoegt! :smug:
Zowel het maken van levels om met de VR te spelen als het maken zelf zou vanaf dan met de VR mogelijk zijn.
Achtbanen bouwen :dizzy: :dizzy:
Image

Re: Dreams

72
Marty wrote:Achtbanen bouwen :dizzy:
Haha ja, dat zou nogal wat zijn :lol:
De mogelijkheden met deze game waren al eindeloos, nu is er nog een volledig nieuwe dimensie bijgekomen :O :dizzy:
Wel goed dat ze daar nog de tijd voor genomen hebben, super toevoeging :)

Re: Dreams

73
met0t0 wrote:
Marty wrote:Achtbanen bouwen :dizzy:
Haha ja, dat zou nogal wat zijn :lol:
De mogelijkheden met deze game waren al eindeloos, nu is er nog een volledig nieuwe dimensie bijgekomen :O :dizzy:
Wel goed dat ze daar nog de tijd voor genomen hebben, super toevoeging :)
hou het kotszakje al maar klaar...