The Binding of Isaac

1
The Binding of Isaac, het spel waarbij je vlucht voor je moeder die je wilt vermoorden en in een grot terechtkomt en daar alle beesten moet verslaan met je tranen.

Er komt voor The Binding of Isaac binnenkort weer een uitbreiding, genaamd afterbirth. Er komen veel nieuwe dingen, zoals buttons, kleine kamers, L-vormige kamers, nieuwe transformations, characters, daily runs, enz. Meer informatie kun je vinden op: http://bindingofisaac.com/

Ik ben best benieuwd naar deze uitbreiding, want ik begin het spel nu wel een beetje saai te vinden :-"
Image

Re: The Binding of Isaac

3
Gamefreak wrote:deze wilde ik oorspronkelijk spelen maar nu weet ik het niet, het spreekt me niet zo aan :idea:
Je moet er van houden of je moet er niet van houden :P

Ik heb hem op de ps4 en op de pc, en ik vind het op de pc eigenlijk veel makkelijker. Ik heb het op mijn laptop pas 12 uur gespeeld en heb nu al de lamb verslagen :Want:
Image

Re: The Binding of Isaac

11
Nog twee dagen en dan komt The Binding of Isaac: Repentance uit. wel alleen voor de pc, maar consoles komen later dit jaar. De DLC begon toen er een best grote mod uit kwam en de maker van BOI was zo onder de indruk dat ze er een DLC van gingen maken. Uiteindelijk hebben ze nog veel meer toegevoegd en ben echt benieuwd. Er is heel veel aan de game balance gedaan wat ook best wel nodig was.

De DLC heeft (van de steam pagina gekopiëerd):
- 130+ new items (more than 700 items in total)
- A full alternate path with brand new chapters and a new final boss and ending
- 100+ new enemies
- 25+ new bosses
- 2 new playable characters
- 5 new challenges
- 100+ new achievements
- 5,000+ new room designs

BOI is mijn meest gespeelde spel op steam en heb echt zin om weer nieuwe dingen te ontdekken en mijn tanden erin te steken. https://store.steampowered.com/app/1426 ... epentance/
Image

Re: The Binding of Isaac

13
Kolm wrote:Ik las je allereerste post opnieuw en ik moest meteen lachen! :lol:
Klinkt als een heel aparte game :P
Het speelt ook echt als een aparte game :lol: Maar dit is naar mijn mening een fantastische rogue-like game. Je kan dit blijven spelen en elke sessie zal helemaal anders verlopen. Voor dit soort games vond ik de PS Vita ideaal.
Image