Life Is Strange

1
Life Is Strange is een episodische game, ditmaal niet gemaakt door Telltale, maar door Dontnod Entertainment en gepubliceerd door Square Enix. Het verhaal gaat over het meisje, Max(ine), die ontdekt dat ze de tijd kan terugdraaien. Samen met Chloe, haar hartsvriendin van vroeger, gaat ze op onderzoek uit, wat er allemaal gebeurt in het stadje en waar Rachel Amber is gebleven. Gaandeweg ontdekt Max nieuwe krachten en moet daar de gevolgen van onder zien. In de game wordt van alles besproken, van vriendschap tot mishandeling en meer. Er zijn al vier episode uit en de laatste moet nog komen.

Ik vind Life Is Strange echt zo'n mooie game. Elke episode sluit wel af met een cliffhanger en stukje bij stukje kom je steeds dichter bij de waarheid. Ik heb bij deze game veel meer het idee dat de keuzes echt iets uitmaken, dan bij de Telltale games. Soms heb ik echt van: had ik niet beter die keuze kunnen maken in de vorige episode? Ik ben echt benieuwd naar episode 5, na wat er in het einde van episode 4 is gebeurd :O
Image

Re: Life Is Strange

3
Colossus wrote:Heb de demo gespeeld en vond de game wel wat hebben,
als alle episodes uit zijn en de game komt in geheel in de aanbieding in de store, zeker ga ik hem halen :cool:
idem hier, staat hoog op men verlangllijst :nerd:

Re: Life Is Strange

5
Colossus wrote:Heb de demo gespeeld en vond de game wel wat hebben,
als alle episodes uit zijn en de game komt in geheel in de aanbieding in de store, zeker ga ik hem halen :cool:
Zo was ik er ook op gekomen. Toen de summer sale van steam er was, was deze in de aanbieding en had ik hem gelijk gekocht. Ik koop dit soort spellen liever zo vroeg mogelijk, omdat ik anders meestal op internet een beetje ga kijken wat er zou kunnen gebeuren als ik dat doe ofzo :silly:

Ik denk dat als episode 5 uitkomt en ik hem uitgespeeld heb, dat ik hem dan nog een keer ga spelen om te kijken wat er allemaal gebeurt bij verschillende keuzes :-"
Image

Re: Life Is Strange

6
Staat op mijn lijstje. Maar gewoon vooral omdat ik de setting leuk vond, typisch amerikaans-looking stadje met typische studentjes. Kvoel net gelijk of ik in een amerikaanse serie zit als ik het bekijk.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Life Is Strange

7
Moet wel zeggen dat ik de besturing flink wennen vind, Maar hoop dat snel dat er een alle episodes collectie komt, want ben wel nieuwsgierig geworden naar het verhaal omdat het begin zo vaag was van episode 1 :dizzy: maar me dus wel aansprak
Image

Re: Life Is Strange

8
Colossus wrote:Moet wel zeggen dat ik de besturing flink wennen vind, Maar hoop dat snel dat er een alle episodes collectie komt, want ben wel nieuwsgierig geworden naar het verhaal omdat het begin zo vaag was van episode 1 :dizzy: maar me dus wel aansprak
Je kunt nu al alle episodes in een keer kopen, hoewel je dan nog wel op de laatste episode moet wachten ;)

Ik heb ook gehoord dat er waarschijnlijk iets van 4 eindes zullen zijn en geen van allen helemaal goed, dus ook een beetje slecht. Ik ben benieuwd :-"
Image

Re: Life Is Strange

9
Wanneer deze in de aanbieding is, laat het even hier weten,
aangezien ik niet zoveel meer game wil ik hem in een keer halen compleet voor een aanbiedingsprijsje.
en omdat ik hier meer rondhang, hoor ik het hier graag :smug:
Image

Re: Life Is Strange

10
Colossus wrote:Wanneer deze in de aanbieding is, laat het even hier weten,
aangezien ik niet zoveel meer game wil ik hem in een keer halen compleet voor een aanbiedingsprijsje.
en omdat ik hier meer rondhang, hoor ik het hier graag :smug:
aye aye captain :smug:

Re: Life Is Strange

11
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:Wanneer deze in de aanbieding is, laat het even hier weten,
aangezien ik niet zoveel meer game wil ik hem in een keer halen compleet voor een aanbiedingsprijsje.
en omdat ik hier meer rondhang, hoor ik het hier graag :smug:
aye aye captain :smug:
Als ik jou toch niet had ej <3 :cool:
Image

Re: Life Is Strange

14
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:Wanneer deze in de aanbieding is, laat het even hier weten,
aangezien ik niet zoveel meer game wil ik hem in een keer halen compleet voor een aanbiedingsprijsje.
en omdat ik hier meer rondhang, hoor ik het hier graag :smug:
aye aye captain :smug:
Als ik jou toch niet had ej <3 :cool:
:O