Re: Life Is Strange

152
Zie ook dat je tot nu toe alle trophies hebt meneer Pingwin. Liggen die foto's dan op het verhaalpad zo simpel of gebruik je een guide? Ga er next wk aan beginnen denk ik na R&C Deathlocked maar die is ook redelijk kort blijkbaar :)
Image

Re: Life Is Strange

153
Ik moet zeggen dat ik een guide gebruik. Het nemen van die foto's is eigenlijk niet verhaal gebonden en de guide die ik gebruik is dan ook zo goed als spoilerfree. Had op voorhand wat opgezocht erover, anders had ik het wel eerst zonder gedaan. Je kan achteraf ook gewoon chapter select doen :)
Image

Re: Life Is Strange

155
Sanity penguin wrote:Ik moet zeggen dat ik een guide gebruik. Het nemen van die foto's is eigenlijk niet verhaal gebonden en de guide die ik gebruik is dan ook zo goed als spoilerfree. Had op voorhand wat opgezocht erover, anders had ik het wel eerst zonder gedaan. Je kan achteraf ook gewoon chapter select doen :)
Ah ik wist niet dat er chapter select was goed. Welke gebruik je dan kan ik die ook raadplegen :saint:
Image

Re: Life Is Strange

156
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:Ik moet zeggen dat ik een guide gebruik. Het nemen van die foto's is eigenlijk niet verhaal gebonden en de guide die ik gebruik is dan ook zo goed als spoilerfree. Had op voorhand wat opgezocht erover, anders had ik het wel eerst zonder gedaan. Je kan achteraf ook gewoon chapter select doen :)
Ah ik wist niet dat er chapter select was goed. Welke gebruik je dan kan ik die ook raadplegen :saint:
http://www.playstationtrophies.org/foru ... admap.html

Als ik een guide gebruik, is het meestal van die site. Vaak heel uitgebreid en ondersteund met foto's/filmpjes.
Occasioneel staat er eentje in spoilertags, maar ik vond dat niet zozeer een spoiler.
Ik zit nu aan episode 4 (naar het einde toe denk ik).
Image

Re: Life Is Strange

162
Ja heb hem uit merci om mij deze toch te doen kopen. Prachtig stripstijl spelletje. Lees in 'uitgespeeld' topic.

Heb ook wel gedeeltelijk de mening van Colossus dat sommige dialogen saai werden. Ik keek bv ook na een tijdje al lang niet meer naar elk voorwerp waar 'look' stond. Wat wel zeer goed is is dat je reeds gerewinde dingen kan skippen en het zo toch tempo blijft behouden.

(en volgens mij is die platinum zonder guide toch niet zo zeer simpel want sommige pics zijn echt verdomd goed verstopt en (highly) missable omdat je soms alvorens bepaalde interacties moet doen denk niet of ik ze allemaal op mezelf had ontdekt)

Mooie ervaring deze :cool:
Image

Re: Life Is Strange

163
RoyVdW wrote:Ja heb hem uit merci om mij deze toch te doen kopen. Prachtig stripstijl spelletje. Lees in 'uitgespeeld' topic.

Heb ook wel gedeeltelijk de mening van Colossus dat sommige dialogen saai werden. Ik keek bv ook na een tijdje al lang niet meer naar elk voorwerp waar 'look' stond. Wat wel zeer goed is is dat je reeds gerewinde dingen kan skippen en het zo toch tempo blijft behouden.

(en volgens mij is die platinum zonder guide toch niet zo zeer simpel want sommige pics zijn echt verdomd goed verstopt en (highly) missable omdat je soms alvorens bepaalde interacties moet doen denk niet of ik ze allemaal op mezelf had ontdekt)

Mooie ervaring deze :cool:
zie je wel, mijn goeie raad :nerd: