Re: Dragon Ball XenoVerse

31
2 nieuwe personages: Bardock en Broly.

Interessant om te zien is dat de Broly pics iets lijken te maken hebben met de 2de film waarin die speelt, samen met Goten, Trunks en Gohan die het tegen hem opnemen. Bardock lijkt nu ook zijn eigen film na te spelen.
Image
Image
Image
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

32
Hmmm...

CE en alle pre-orders scoren lijken toch soms zeer moeilijk te zijn. Neem nu deze game. De eerste dag dat die werd aangekondigd heb ik die besteld, dus dat is naar de Game Mania gaan en het daar bestellen. Daardoor vervalt mijn oude pre-order (normale versie) en krijgt mijn order een nieuwe datum (de datum dat ik de CE bestel). 2 dagen na die datum, is er al 1 van de 2 items voor pre-order uitverkocht. Dus sneller dan mijn bestelling kon haast niet want er zat een zondag tussen. Stilletjes aan werd de CE uitverkocht. De Game Mania site update dit. Gisteren zag ik dat item nr 2 voor de pre-order al sinds 10/12 van 2014 is uitverkocht, maar dat dit nu nog maar duidelijk is gemaakt via de site. Dat is wel laat om dat te weten. Ik bedoel dus dat de update omtrent voorraad en de datum van je bestelling soms heel belangrijk kunnen zijn. Mensen die bestelt hebben na 10/12 met de de gedachte om nog pre-order DLC te hebben zijn eraan voor de moeite geloof ik.
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

33
Geen idee wat dit allemaal is. Lijkt alsof het te maken zou hebben met de hub Toki Toki City en of je kan trainen onder Frieza.



" Dragon Ball XenoVerse Frieza character PV recently released; adventure starts in Toki Toki City
All of humanity turns into Saiyans! Save the Dragon Ball universe with your own hands! In the PlayStation 4 / PlayStation 3 / Xbox One / Xbox 360 game Dragon Ball XenoVerse, all of humanity is Frieza’s army!? Frieza introduces Toki Toki City, the place where the adventure starts!!
Notification of the Release of Frieza’s Character PV

We proudly announce that the character PV of Frieza for Bandai Namco Games’ latest Dragon Ball game on the PlayStation 4 / PlayStation 3 / Xbox One / Xbox 360, Dragon Ball XenoVerse (currently selling with favorable reviews), has been released on the official site!
Frieza introduces Toki Toki City, the starting point of your adventures!! Frieza character PV released!!
Someone has altered the famous scenes in Dragon Ball history. Players become warriors and fights side-by-side with Son Goku and Vegeta to restore the world of Dragon Ball as we know it. These character PVs introduce the main points of the game in three parts, all narrated by characters in the game. The second PV features Frieza’s introduction on Toki Toki City, the point where the adventure starts. We can’t wait to see who the next PV will feature. The video is available on the official site, so be sure to check it out!"


via https://otakumode.com/news/54e6dd265554 ... cebook#_=_
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

37
dividedx11 wrote:Hopelijk komt alles in orde met je steelbook Capt'n
Ik denk van niet.
Gisteren nog eens gebeld naar de Game Mania en zoals je lezen in het +/- topic, ben ik niet de enige, zijn er problemen met de voorraad en moet ik Game Mania HQ zien te bereiken. 1 gelukkige persoon per winkel kreeg een metal case. Ik ben zeer ontevreden op dit moment. Zo'n metal case betekent niet enkel een metal case voor mij. ;(

Normaal gezien zou ik wel alle DLC hebben, volgens de laatste tweet richting mij van Game Mania. Dat is al iets, dus met dat heb ik ook normaal gezien 100% mijn game wat uiteindelijk prioriteit nummer 1 is. Vanmiddag ga ik eens de code ingeven en zien of ze gelijk hebben (gisteren was de officiële release en dan werkt soms die code nog niet).

Hier is alvast de launch trailer:

Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

39
coolgamer wrote:Als iemand wil helpen of hulp nodig heeft met online trophies laat het me weten

Psn coolgamer
Als ik ooit een PS4 heb zal ik het zeker eens vragen :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

40
De content van de eerste DLC is:

Dragon Ball GT Pack 1 (DLC) for Dragon Ball Xenoverse is going to be released on March 17th for Xbox One, Xbox 360 and PC Steam and on March 18th for PlayStation 4 and PlayStation 3.
This DLC Pack includes:
- 3 new playables characters (Kid Goku GT, Trunks GT and Pan)
- 1 new stage (Planet Tuffle)
- 5 new costumes, 3 new accessories, 9 new Z-souls
- 2 new Masters (Tien and Yamcha)
- 15 new special moves to be learned from Tien and Yamcha
- 4 Time Patrol Quests and 3 Parallel Quests

Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

42
Captain Witwicky wrote:Er zouden al 1.5 miljoen verscheepte (!) exemplaren zijn: https://www.4gamers.be/nieuws/43863/1/D ... 15-miljoen
Als de game binnen een paar maand overal in de uitverkoop ligt is het wel duidelijk dat dat dus niet 1.5 miljoen verkochte games zijn. :p Maar gezien de game op 4 (5 als je steam meetelt) consoles verschijnt en het de eerste (nieuwe) fighting game voor PS4 in Europa is zal de verkoop wel hoger uitvallen dan de vorige games.

Re: Dragon Ball XenoVerse

43
BozeGozerXrd wrote:Als de game binnen een paar maand overal in de uitverkoop ligt is het wel duidelijk dat dat dus niet 1.5 miljoen verkochte games zijn. Maar gezien de game op 4 (5 als je steam meetelt) consoles verschijnt en het de eerste (nieuwe) fighting game voor PS4 in Europa is zal de verkoop wel hoger uitvallen dan de vorige games.
Ligt elke game niet in een paar maand in uitverkoop?

Ik hoop dat de verkoop toch ook iets heeft te maken met hoe goed de game is. Ik hoor velen er van goed spreken, meer dan degenen die er slecht van spreken.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse

44
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Als de game binnen een paar maand overal in de uitverkoop ligt is het wel duidelijk dat dat dus niet 1.5 miljoen verkochte games zijn. Maar gezien de game op 4 (5 als je steam meetelt) consoles verschijnt en het de eerste (nieuwe) fighting game voor PS4 in Europa is zal de verkoop wel hoger uitvallen dan de vorige games.
Ligt elke game niet in een paar maand in uitverkoop?

Ik hoop dat de verkoop toch ook iets heeft te maken met hoe goed de game is. Ik hoor velen er van goed spreken, meer dan degenen die er slecht van spreken.
Ik lees juist vrij gematigde reacties. De gemiddelde score van de game is zo'n 7 en bijna alle reviews hebben kritiek op de gameplay. Die 7 is natuurlijk wel 2 punten meer dan Battle Of Z en de andere PS3 DBZ op Burst Limit na(die nog een iets hogere score heeft dan XV) dus relatief gezien is de game een stuk beter als je die games ook hebt gespeeld. :D

Re: Dragon Ball XenoVerse

45
BozeGozerXrd wrote:Ik lees juist vrij gematigde reacties. De gemiddelde score van de game is zo'n 7 en bijna alle reviews hebben kritiek op de gameplay. Die 7 is natuurlijk wel 2 punten meer dan Battle Of Z en de andere PS3 DBZ op Burst Limit na(die nog een iets hogere score heeft dan XV) dus relatief gezien is de game een stuk beter als je die games ook hebt gespeeld.
Dus,....beter. ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2