Re: Until Dawn PS4

2
dividedx11 wrote:OT: Is er een functie om filmpjes toe te voegen?
Dat heb ik zelf nog niet gevonden. Het is op het OPM-forum inderdaad wel handig om rechtstreeks filmpjes in posts te zetten, maar hier zal het eventjes gewoon de link moeten zijn, vrees ik.

Re: Until Dawn PS4

4
ShAmPi wrote:Hmm
We kunnen die bcode er wel inzetten hoor.

edit:
En al in orde ;)

Code: Select all

[youtube]7fJGbTfFPkM[/youtube]
Geen volle youtubelink plaatsen dus
Enkel wat achter watch?v= komt
Bedankt! Is altijd handig :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Until Dawn PS4

9
RoyVdW wrote:Hmm, wordt zoiets als Heavy Rain. Kijk ernaar uit. Alle eindes ontdekken zal wel een trofee zijn dus verwacht ik een gelijkaardige lijst net zoals Beyond Two Souls.
een gouden jaap voor als je erin slaagt iedereen binnen de minuut het hoekje om te helpen :idea:

Re: Until Dawn PS4

11
Wat ik van deze game al gezien heb, ziet er leuk uit. Ik vrees echter dat dit iets is dat ik uitspeel en dan nooit meer naar kijk. Het beste zou zijn om dit met één of twee vrienden te kopen en eens samen te zitten om elk om beurt de game te spelen. In plaats van een horroravond waar je naar horrorfilms kijkt, speel je nu het horrorverhaal op de PlayStation. :P
Image

Re: Until Dawn PS4

12
Maxidomino wrote:Wat ik van deze game al gezien heb, ziet er leuk uit. Ik vrees echter dat dit iets is dat ik uitspeel en dan nooit meer naar kijk. Het beste zou zijn om dit met één of twee vrienden te kopen en eens samen te zitten om elk om beurt de game te spelen. In plaats van een horroravond waar je naar horrorfilms kijkt, speel je nu het horrorverhaal op de PlayStation. :P
Dat kan inderdaad wel eens leuk zijn, al zal de game hopelijk een stuk langer zijn dan een paar horrorfilms :p

Re: Until Dawn PS4

14
Ik ben wel benieuwd hoe lang het spel duurt om een keer te spelen, maar je kunt het wel vaak herspelen, dus dat maakt waarschijnlijk niet veel uit.

Ik ben benieuwd naar alle keuzes die je kunt maken en wat er dan gebeurt. Van wat je in dat filmpje zag, kon je zien dat keuzes soms veel invloed hebben op wat er later gebeurd. Wat zou er eigenlijk gebeuren als je bij alle keuzes niks doet in het spel :P
Image

Re: Until Dawn PS4

15
minermb wrote:Ik ben wel benieuwd hoe lang het spel duurt om een keer te spelen, maar je kunt het wel vaak herspelen, dus dat maakt waarschijnlijk niet veel uit.

Ik ben benieuwd naar alle keuzes die je kunt maken en wat er dan gebeurt. Van wat je in dat filmpje zag, kon je zien dat keuzes soms veel invloed hebben op wat er later gebeurd. Wat zou er eigenlijk gebeuren als je bij alle keuzes niks doet in het spel :P
Wellicht kiest het dan gewoon een random optie dus lijkt mij niet echt een aanrader. :p
Image