Re: Until Dawn PS4

106
Elexus wrote:Ik ben deze ook aan't downen. Een paar GB's per dag aangezien m'n downloadlimiet niet zo content is met de grootte van het spel. :p
Oei en das wel een redelijk grote file. Ik verschoot er zelf van. Ik heb vandaag deze gedownload en ook Just Cause 3.
Image

Re: Until Dawn PS4

111
Sanity penguin wrote:Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op :lol:
Lol herkenbaar :lol: Ben je gewoon door de game aant gaan of specifiek voor iedereen in leven te houden of iedereen te laten sterven?
Image

Re: Until Dawn PS4

112
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op :lol:
Lol herkenbaar :lol: Ben je gewoon door de game aant gaan of specifiek voor iedereen in leven te houden of iedereen te laten sterven?
Heb getwijfeld om eerst gewoon te spelen, maar uiteindelijk toch gekozen om met guide te spelen en nu bezig met iedereen in leven te houden.
Het mag dan een korte game zijn, met werk en gezin zou het allemaal wat te lang duren als ik het drie keer zou moeten doen :D
Image

Re: Until Dawn PS4

113
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op :lol:
Lol herkenbaar :lol: Ben je gewoon door de game aant gaan of specifiek voor iedereen in leven te houden of iedereen te laten sterven?
Heb getwijfeld om eerst gewoon te spelen, maar uiteindelijk toch gekozen om met guide te spelen en nu bezig met iedereen in leven te houden.
Het mag dan een korte game zijn, met werk en gezin zou het allemaal wat te lang duren als ik het drie keer zou moeten doen :D
Snap ik volledig!! Benieuwd als het makkelijk te volgen is.
Image

Re: Until Dawn PS4

120
Sanity penguin wrote:Yup, walkthrough van ign. Onmogelijk om uit jezelf te doen.
Ik denk dat ik ze ook allemaal in leven had zonder guide in 1e playtrough
Heb dan 2e gedaan om ze allemaal dood te hebben maar dat is mislukt :D
En sindsdien niet meer aangeraakt.

Maar was wel zeer leuke game.
Al zag je bij de 2e pltrgh wel dat sommige keuzes best lame zijn ;(
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.