Re: Until Dawn PS4

61
Ik vind het echt een leuk spel. Ik snap wel wat je bedoelt met dat ze weinig achtergrond hebben, maar dat vindt ik niet echt nodig bij een horrorgame. Ik vindt het tot nu toe echt een leuke game en ik denk dat ik bijna mijn eerste playthrough heb uitgespeeld
Image
Soms denk ik wel dat de keuzes anders gaan uitpakken, maar dan gaat het mis, met twee doden tot gevolg :(

Er zijn wel veel jump scares in de game zeg :o
Image

Re: Until Dawn PS4

62
minermb wrote:Er zijn wel veel jump scares in de game zeg :o
Oei, toch nog? Ik dacht dat het bij deze game best weinig was? Ik heb veel liever een gewoon constant enge sfeer, niet van de ene jump scare naar de andere.

Re: Until Dawn PS4

63
met0t0 wrote:
minermb wrote:Er zijn wel veel jump scares in de game zeg :o
Oei, toch nog? Ik dacht dat het bij deze game best weinig was? Ik heb veel liever een gewoon constant enge sfeer, niet van de ene jump scare naar de andere.
Der is constant een enge sfeer, maar de ergste schrikmomenten waren wel steeds jumpscares wanneer je ze niet verwacht.
Image

Re: Until Dawn PS4

64
The Wastelander wrote:
met0t0 wrote:
minermb wrote:Er zijn wel veel jump scares in de game zeg :o
Oei, toch nog? Ik dacht dat het bij deze game best weinig was? Ik heb veel liever een gewoon constant enge sfeer, niet van de ene jump scare naar de andere.
Der is constant een enge sfeer, maar de ergste schrikmomenten waren wel steeds jumpscares wanneer je ze niet verwacht.


ze sturen ons dus vaak met een kluitje in het riet :P

Re: Until Dawn PS4

65
Colossus wrote:Als iemand hem uit heeft en denkt, die speel ik niet meer, ik koop hem graag van je over voor een 10tje :smug: :saint:
Dit.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Until Dawn PS4

66
The Wastelander wrote:
met0t0 wrote:
minermb wrote:Er zijn wel veel jump scares in de game zeg :o
Oei, toch nog? Ik dacht dat het bij deze game best weinig was? Ik heb veel liever een gewoon constant enge sfeer, niet van de ene jump scare naar de andere.
Der is constant een enge sfeer, maar de ergste schrikmomenten waren wel steeds jumpscares wanneer je ze niet verwacht.
Heb ik gemerkt op Gameforce... Ik dacht: "Ik test dat hier rap ff." Deur vliegt open, er gebeurd ff niks en er vliegt iemand in m'n gezicht. Ik sprong ne halve meter in de lucht en ik heb iets geroepen volgens mij :p
Image

Re: Until Dawn PS4

67
Ik heb ondertussen mijn eerste playthrough voltooid en dit is wat er gebeurde:
[+] uitkomst
Jessica ging dood, omdat ik er met Mike één keer voor koos om rustig langs de berg te gaan en niet te springen :meh:
Matt ging dood door die haken
Josh ging dood door zo'n beest
Sam ging dood, omdat ik Mike wilde laten leven en dus niet naar het lichtknopje rende en dat beest afleidde, maar toen moest ik niet bewegen en toen bewoog ik wel ;(
De andere 4 waren er levend uitgekomen
Image

Re: Until Dawn PS4

70
RoyVdW wrote:Nu al uitgespeeld??? Snel! Korte game dan? Budget gerief zoals The Order of veel beter?
Waar is die platinum?
Image
Ik had hem de eerste keer binnen 10 uur uitgespeeld, maar deze game heeft veel replayabilty dus je kan zeker veel meer dan 10 uur spelen. Ik had het ook bijna aan een stuk door gespeeld omdat ik het gewoon zo'n leuk spel vond. Ik heb the order niet gespeeld, maar ik vindt deze zeker het geld waard door de replayabilty ;)

Als ik de platinum wil halen, moet ik de game nog wel een paar keer doorspelen.
Image

Re: Until Dawn PS4

71
minermb wrote:Ik heb ondertussen mijn eerste playthrough voltooid en dit is wat er gebeurde:
[+] uitkomst
Jessica ging dood, omdat ik er met Mike één keer voor koos om rustig langs de berg te gaan en niet te springen :meh:
Matt ging dood door die haken
Josh ging dood door zo'n beest
Sam ging dood, omdat ik Mike wilde laten leven en dus niet naar het lichtknopje rende en dat beest afleidde, maar toen moest ik niet bewegen en toen bewoog ik wel ;(
De andere 4 waren er levend uitgekomen
:O :O

Re: Until Dawn PS4

72
minermb wrote:Ik heb ondertussen mijn eerste playthrough voltooid en dit is wat er gebeurde:
[+] uitkomst
Jessica ging dood, omdat ik er met Mike één keer voor koos om rustig langs de berg te gaan en niet te springen :meh:
Matt ging dood door die haken
Josh ging dood door zo'n beest
Sam ging dood, omdat ik Mike wilde laten leven en dus niet naar het lichtknopje rende en dat beest afleidde, maar toen moest ik niet bewegen en toen bewoog ik wel ;(
De andere 4 waren er levend uitgekomen
[+] eindevanmij
Ah, ik heb ook die Jessica en Matt deaths. Buiten die 2 heb ik wel verder niemand verloren. Vond wel kut dat die 2 dood gingen want had niet meteen verwacht dat dat het gevolg ging zijn van een opzich zeer kleine keuze. Ik ben wel eens benieuwd hoe het spel gaat als je iedereen dood of leven laat zijn.
Nu ik de game uit heb gespeeld vind ik nog steeds ergens jammer dat je geen emotionele band kan vormen met de personages waardoor het uiteindelijk boeit of iemand sterft of niet. Het verhaal is zeer nice tot de ontknoping / oplossen mysterie, daarna is er niet echt meer veel verhaalspanning/mysterie over. Als je bepaalde keuzes maakt kan je ook snel raden wie of wat het mysterie is. Deze keuzes vond ik persoonlijk het gevoel geven dat er eigenlijk best weinig keuzevrijheid was. Moest ik het een cijfer geven zou ik zeker neigen naar een 7,5-8/10. Moest er meer diepgang hebben gestoken in de personages zou ik zeker eerder naar een 8,5/10 gaan. Maar het is zeker een van de beste games die ik dit jaar al speelde.
Image

Re: Until Dawn PS4

73
The Wastelander wrote:
minermb wrote:Ik heb ondertussen mijn eerste playthrough voltooid en dit is wat er gebeurde:
[+] uitkomst
Jessica ging dood, omdat ik er met Mike één keer voor koos om rustig langs de berg te gaan en niet te springen :meh:
Matt ging dood door die haken
Josh ging dood door zo'n beest
Sam ging dood, omdat ik Mike wilde laten leven en dus niet naar het lichtknopje rende en dat beest afleidde, maar toen moest ik niet bewegen en toen bewoog ik wel ;(
De andere 4 waren er levend uitgekomen
[+] eindevanmij
Ah, ik heb ook die Jessica en Matt deaths. Buiten die 2 heb ik wel verder niemand verloren. Vond wel kut dat die 2 dood gingen want had niet meteen verwacht dat dat het gevolg ging zijn van een opzich zeer kleine keuze. Ik ben wel eens benieuwd hoe het spel gaat als je iedereen dood of leven laat zijn.
Nu ik de game uit heb gespeeld vind ik nog steeds ergens jammer dat je geen emotionele band kan vormen met de personages waardoor het uiteindelijk boeit of iemand sterft of niet. Het verhaal is zeer nice tot de ontknoping / oplossen mysterie, daarna is er niet echt meer veel verhaalspanning/mysterie over. Als je bepaalde keuzes maakt kan je ook snel raden wie of wat het mysterie is. Deze keuzes vond ik persoonlijk het gevoel geven dat er eigenlijk best weinig keuzevrijheid was. Moest ik het een cijfer geven zou ik zeker neigen naar een 7,5-8/10. Moest er meer diepgang hebben gestoken in de personages zou ik zeker eerder naar een 8,5/10 gaan. Maar het is zeker een van de beste games die ik dit jaar al speelde.
[+] spoiler
Ik ben het ook wel grotendeels met je eens, hoewel ik het wel jammer vond toen Sam dood ging, maar dat komt ook doordat je met haar en Mike het meest speelt. Eigenlijk hetgene waar ik het meest om gaf, was eigenlijk wel die wolf :P Ik zou het ook zo'n cijfer en vindt het naast Life Is Strange ook een van de beste games van dit jaar ;)
Image
cron