Re: Until Dawn PS4

77
Ik heb hem voor de 2e keer uitgespeeld, waarin iedereen blijft leven. Wat andere keuzes gemaakt en ik vond het leuk om te zien hoe die uitpakten :P

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd wat er zou gebeuren als je helemaal niks leest enzo. Want soms hebben ze het over dingen die ze gezien hebben. Ik denk dat ik dat maar eens uit moet vinden, door iedereen dood te laten gaan :P
Image

Re: Until Dawn PS4

78
minermb wrote:Ik heb hem voor de 2e keer uitgespeeld, waarin iedereen blijft leven. Wat andere keuzes gemaakt en ik vond het leuk om te zien hoe die uitpakten :P

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd wat er zou gebeuren als je helemaal niks leest enzo. Want soms hebben ze het over dingen die ze gezien hebben. Ik denk dat ik dat maar eens uit moet vinden, door iedereen dood te laten gaan :P



leven en laten leven :idea:

Re: Until Dawn PS4

83
Colossus wrote:Ik wacht nog even 2 maandjes tot de dagen echt koud zijn en de avonden zeer snel nacht,
dan ga ik eens horrorren hoor!

btw horrorren is geen woord maar jullie snappen me mag ik hopen :L:
ik horror
jij horrorrt
hij horrorrt
.....

Re: Until Dawn PS4

84
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:Ik wacht nog even 2 maandjes tot de dagen echt koud zijn en de avonden zeer snel nacht,
dan ga ik eens horrorren hoor!

btw horrorren is geen woord maar jullie snappen me mag ik hopen :L:
ik horror
jij horrorrt
hij horrorrt
.....
Ach soms typ ik hoe ik denk,,,
En dan krijg je zulke rare fratsen.. :silly:
Je moet het er maar bijnemen :hug:
Image

Re: Until Dawn PS4

88
Kheb de game ook net uitgespeeld (op een uur of 10), en ik heb mij echt geamuseerd. Gisteren heb ik tot 5 uur door gedaan hoewel ik om half 8 op moest staan. :P Ergens wel jammer dat ik mij niet kon inhouden in de winkel want de prijs is momenteel nog te hoog voor de speelduur. De replayability zal voornamelijk ontstaan met een paar vrienden die de game nog niet gespeeld hebben. Zelf zie ik mij niet direct de game opnieuw uitspelen om de tegenovergestelde uitkomst te halen. Blijkbaar heb ik enorm veel geluk gehad met mijn beslissingen, iedereen heeft het overleefd.
[+] spoiler
Als ik kijk naar de onbenullige beslissingen die ik toevallig allemaal juist genomen heb ben ik echt wel opgelucht. Niets vervelender waarschijnlijk dan achteraf zien dat ge 1 personage kwijtgeraakt zijt door ergens een collectible te missen. Wel waren die "don't move" stukken met Sam op het einde enorm lastig en was de impact bij het falen ervan te groot. Uit frustratie nadat de allerlaatste mislukt was heb ik de game uitgezet, en gelukkig bleek dat ik dat stuk opnieuw kon proberen vanaf het laatste checkpoint.

De 'turning point' halverwege deed mij wat denken aan Bloodborne, waarbij het thema onverwacht omslaat. Het hielp om de game boeiend te houden ondanks de nogal beperkte setting. De totems waren ook een zeer goede toevoeging.
De personages starten als wandelende clichés, maar worden gaandeweg meer uitgediept. Persoonlijk vind ik dat veel beter dan een of andere oninteressante backstory waardoor ik zou moeten meeleven met de personages. Het (vrij standaard horrorfilm-) verhaal zit goed in mekaar, er zijn genoeg momenten waarop ge denkt dat iets erg voor de hand ligt, en dat niet zo blijkt te zijn, maar andere keren dan net weer wel. Waarschijnlijk de beste "walking simulator" en "QTE-game" die ik al gespeeld heb.

7.5/10

Re: Until Dawn PS4

89
Tjeefkeuh wrote:Kheb de game ook net uitgespeeld (op een uur of 10), en ik heb mij echt geamuseerd. Gisteren heb ik tot 5 uur door gedaan hoewel ik om half 8 op moest staan. :P Ergens wel jammer dat ik mij niet kon inhouden in de winkel want de prijs is momenteel nog te hoog voor de speelduur. De replayability zal voornamelijk ontstaan met een paar vrienden die de game nog niet gespeeld hebben. Zelf zie ik mij niet direct de game opnieuw uitspelen om de tegenovergestelde uitkomst te halen. Blijkbaar heb ik enorm veel geluk gehad met mijn beslissingen, iedereen heeft het overleefd.
[+] spoiler
Als ik kijk naar de onbenullige beslissingen die ik toevallig allemaal juist genomen heb ben ik echt wel opgelucht. Niets vervelender waarschijnlijk dan achteraf zien dat ge 1 personage kwijtgeraakt zijt door ergens een collectible te missen. Wel waren die "don't move" stukken met Sam op het einde enorm lastig en was de impact bij het falen ervan te groot. Uit frustratie nadat de allerlaatste mislukt was heb ik de game uitgezet, en gelukkig bleek dat ik dat stuk opnieuw kon proberen vanaf het laatste checkpoint.

De 'turning point' halverwege deed mij wat denken aan Bloodborne, waarbij het thema onverwacht omslaat. Het hielp om de game boeiend te houden ondanks de nogal beperkte setting. De totems waren ook een zeer goede toevoeging.
De personages starten als wandelende clichés, maar worden gaandeweg meer uitgediept. Persoonlijk vind ik dat veel beter dan een of andere oninteressante backstory waardoor ik zou moeten meeleven met de personages. Het (vrij standaard horrorfilm-) verhaal zit goed in mekaar, er zijn genoeg momenten waarop ge denkt dat iets erg voor de hand ligt, en dat niet zo blijkt te zijn, maar andere keren dan net weer wel. Waarschijnlijk de beste "walking simulator" en "QTE-game" die ik al gespeeld heb.

7.5/10
dan heb je idd veel geluk gehad dat ze alle 8 Magere Hein zijn ontloopt, bij mij leefde, eens even denken.... Chris leefde nog, Sam, Matt.... dat was het.... gelukkig kan je de hoofdstukken herspelen om zo andere beslissingen te pakken en dus ook eventuele trophies die achterbleven de mond te snoeren.... mss herspeel ik hem nog wel es een van dees dagen.... :idea:

weet iemand van jullie koters dit? ik zet het in spoiler....
[+] spoiler
voor Josh te redden, moet je enkel het dagboek in het laatste hoofdstuk vinden of moet je meerdere dingen verzamelen ? op het net stonden tegenstrijdige berichten hierover