Re: Dragon Ball XenoVerse 2

18
ShAmPi wrote:Werkt naar geen zak.
Kan niet connecten op xenoverse server...
Het werkte...
Ik heb nog geen probleem gehad maar op hun Twitter weten ze wel van het probleem.
Momenteel zou het moeten werken.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse 2

20
ShAmPi wrote:Erm ik probeer al van vrijdag verschillende keren.
En 1 x is het gelukt maar moest ik juist vertrekken.
Nu ook aan het proberen en het lukt totaal niet.
Wel, tis vree raar. Ik zeg tegen u dat het ok zou moeten zijn, ik check de twitter van Bandai Namco waar ze zeggen dat het probleem zou moeten zijn opgelost, ik start de beta op, ik geraak binnen zonder problemen, en dan zie ik een bericht dat de server niet beschikbaar is terwijl ik speel. Sindsdien heb ik nooit meer een verbinding kunnen maken met de xenoverse server. Als de server weg viel tijdens mijn game kon ik blijven gamen, maar wil je de beta starten en je kan geen verbinding maken met de server dan geraak je niet binnen.

Ik denk dat op dit moment de beta al gedaan is.

EDIT

Volgens hun twitter zou de beta 1 extra dag langer speelbaar zijn
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse 2

23
ShAmPi wrote:Och
De beta was een zware faal

Ik zal de game uiteindelijk wel kopen (tenminste als ik eerst eens de 1ste verder speel dan 30min)
Maar zo'n soort beta om mensen te overtuigen zal het hun niet lukken
Ik denk dat er weinig overtuiging bij komt eigenlijk, er is zo'n grote fanbase dat ze wel goed zitten ;)
Ik speelde de beta trouwens ook niet om overtuigd te worden, je zou iets extra krijgen bij de game z'n release dan, enkel daarom speelde ik het.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Dragon Ball XenoVerse 2

24
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Och
De beta was een zware faal

Ik zal de game uiteindelijk wel kopen (tenminste als ik eerst eens de 1ste verder speel dan 30min)
Maar zo'n soort beta om mensen te overtuigen zal het hun niet lukken
Ik denk dat er weinig overtuiging bij komt eigenlijk, er is zo'n grote fanbase dat ze wel goed zitten ;)
Ik speelde de beta trouwens ook niet om overtuigd te worden, je zou iets extra krijgen bij de game z'n release dan, enkel daarom speelde ik het.
Jij mss niet maar anderen wel
Image
cron