Re: Resident Evil 7

91
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:De trophies zijn ook al gelekt. Er zit er 1 tussen die zegt: speel het spel uit in minder dan 4 uur. Is dit niet zeer kort, als het mogelijk is om in 4 uur uit te spelen? :think:
Uncharted 4 duurt een uur of 20 om het de eerste keer volledig uit te spelen, maar in een speedrun is 4-5 uur mogelijk.
Trophy vereiste 6 uur maar ik weet dat îer zo'n 5 over gedaan heb.
Hangt er allemaal vanaf hoe goed je het spel kent en ook nog of cutscenes meetellen in die tijd e.d.
Image

Re: Resident Evil 7

93
Mr.Wolf wrote:De trophies zijn ook al gelekt. Er zit er 1 tussen die zegt: speel het spel uit in minder dan 4 uur. Is dit niet zeer kort, als het mogelijk is om in 4 uur uit te spelen?
Elke RE game is in een paar uren uit te spelen. Voor zover ik me kan herinneren was enkel nummer 4 zonder dergelijke speedrun waar meestal een geheim wapen aan vasthangt. Je moet zeer goed de game kennen. En trucjes gebruiken, zoals voorbij zombies lopen om tijd te winnen. Klinkt nogal "duh" maar in de eerste trilogie was dat van levensbelang tijdens de speedruns. Revelations 2 is goed doenbaar, omdat mijn vader daar zelfs een speedrun heeft kunnen voltooien en Uncharted 4 ook, die heeft mijn zusje kunnen doen. Ze had eerst op alle moeilijkheidsgraden gegamed, dus ze kende de game haast vanbuiten.

RE7 voor de pc gamers wordt een play anywhere titel
https://www.4gamers.be/nieuws/57906/1/R ... where-game
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Resident Evil 7

98
met0t0 wrote:Ik wacht zoals meestal dus wel op de versie waar alle DLC bij zit
Bij deze RE is dat zeker niet slecht om te wachten, aangezien er DLC via Season Pass en pre orders zijn, en er nog gratis DLC op de planning staat.
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:Ik wacht zoals meestal dus wel op de versie waar alle DLC bij zit
6 had zo geen versie zeker?
Toch niet fysiek bij mijn weten.
RE6 heeft wél zo'n versie, de PS4 versie namelijk, dus degene die recent is uitgebracht, en jawel, fysiek!
RE5 had zo'n versie voor PS3, en nu dus ook voor PS4.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Resident Evil 7

99
Captain Witwicky wrote:RE6 heeft wél zo'n versie, de PS4 versie namelijk, dus degene die recent is uitgebracht, en jawel, fysiek!
RE5 had zo'n versie voor PS3, en nu dus ook voor PS4.
Ik had er geen idee van dat beide games ook zo op PS4 beschikbaar waren. Interessant om te weten :)

Re: Resident Evil 7

100
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:RE6 heeft wél zo'n versie, de PS4 versie namelijk, dus degene die recent is uitgebracht, en jawel, fysiek!
RE5 had zo'n versie voor PS3, en nu dus ook voor PS4.
Ik had er geen idee van dat beide games ook zo op PS4 beschikbaar waren. Interessant om te weten :)
Zeer begrijpelijk. Het zit 'em namelijk zo (qua datums weet ik het niet meer, maar...): de games werden simultaan in Amerika gereleased voor PS4 in digitaal en fysiek. Wij waren enkel digitaal aan de beurt. Pas maanden later, kwamen de fysieke releases hier heel stilletjes terecht.

Dus je kan het "gemist" hebben doordat Amerika eerst met de fysieke release ging lopen, en daarna kan je het hier ook gemist hebben omdat er maar weinig of geen reclame over werd gemaakt.

Een halve maand op voorhand ofzo, voor de release, begin december 2016 waren ze plots beschikbaar bij de Game Mania o.a. om te bestellen. Ze zijn trouwens niet gelokaliseerd, bijvoorbeeld geen nederlandse tekst op de achterkant van de cover.

En om te herhalen: fysiek kan je hier nu RE4, RE5 én RE6 krijgen, inclusief alle DLC (natuurlijk enkel maar DLC voor 5 en 6, want 4 heeft dat niet) en 5 en 6 hebben nog eens een extra aangepaste modus (een klein verschil, maar best ok voor dikke fans van mercenaries).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Resident Evil 7

101
Captain Witwicky wrote:
Zeer begrijpelijk. Het zit 'em namelijk zo (qua datums weet ik het niet meer, maar...): de games werden simultaan in Amerika gereleased voor PS4 in digitaal en fysiek. Wij waren enkel digitaal aan de beurt. Pas maanden later, kwamen de fysieke releases hier heel stilletjes terecht.

Dus je kan het "gemist" hebben doordat Amerika eerst met de fysieke release ging lopen, en daarna kan je het hier ook gemist hebben omdat er maar weinig of geen reclame over werd gemaakt.

Een halve maand op voorhand ofzo, voor de release, begin december 2016 waren ze plots beschikbaar bij de Game Mania o.a. om te bestellen. Ze zijn trouwens niet gelokaliseerd, bijvoorbeeld geen nederlandse tekst op de achterkant van de cover.

En om te herhalen: fysiek kan je hier nu RE4, RE5 én RE6 krijgen, inclusief alle DLC (natuurlijk enkel maar DLC voor 5 en 6, want 4 heeft dat niet) en 5 en 6 hebben nog eens een extra aangepaste modus (een klein verschil, maar best ok voor dikke fans van mercenaries).
Was elke game maar zo :q: