Abzû

1
Abzû

Platform: PS4 en PC
Ontwikkelaar: Giant Squid Studios
Uitgever: 505 Games
Genre: Simulatie
Release: 2 augustus 2016
Multiplayer: nee

Abzû is een game waar je de dieptes van de oceaan gaat verkennen. De game doet qua stijl ontzettend denken aan het goed onthaalde Journey. Aan de game heeft dan ook één van de ontwikkelaars van Journey meegewerkt. De game laat je de dieptes verkennen en je zult vele prachtige omgevingen gaan verkennen richting je einddoel.

Image

Re: Abzû

7
Als het aan een zachter prijsje komt dan haal ik hem misschien binnen maar niet op de release.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Abzû

8
Captain Witwicky wrote:Als het aan een zachter prijsje komt dan haal ik hem misschien binnen maar niet op de release.
Same here. Het lijkt me wel intrigerend en net zoals Journey ga ik wachten tot deze mooi afgeprijsd staat en hem dan pas kopen. :P
Image

Re: Abzû

9
Heb hem vandaag uitgespeeld.
Stel uw verwachtingen iets lager dan Journey, vooral bij het einde.
De controls zijn wat stroef (vooral bepaalde stukken). Qua graphics en soundtrack wel schitterend.
Waarschijnlijk geen 20 euro waard, ik heb er nog geen 4 uur over gedaan, met de collectibles er straks bij misschien 5.

Re: Abzû

10
Tjeefkeuh wrote:Heb hem vandaag uitgespeeld.
Stel uw verwachtingen iets lager dan Journey, vooral bij het einde.
De controls zijn wat stroef (vooral bepaalde stukken). Qua graphics en soundtrack wel schitterend.
Waarschijnlijk geen 20 euro waard, ik heb er nog geen 4 uur over gedaan, met de collectibles er straks bij misschien 5.
Misschien kun je een review van de game maken? :cool:
Image

Re: Abzû

11
billie91 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Heb hem vandaag uitgespeeld.
Stel uw verwachtingen iets lager dan Journey, vooral bij het einde.
De controls zijn wat stroef (vooral bepaalde stukken). Qua graphics en soundtrack wel schitterend.
Waarschijnlijk geen 20 euro waard, ik heb er nog geen 4 uur over gedaan, met de collectibles er straks bij misschien 5.
Misschien kun je een review van de game maken? :cool:
Er is eerlijk gezegd niet zoveel over de game te zeggen zonder rond de pot te draaien.
Het is Journey onderwater met iets meer gestyleerde graphics. Journey zou ik 8/10 geven en dit 7.

Re: Abzû

12
Tjeefkeuh wrote:
billie91 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Heb hem vandaag uitgespeeld.
Stel uw verwachtingen iets lager dan Journey, vooral bij het einde.
De controls zijn wat stroef (vooral bepaalde stukken). Qua graphics en soundtrack wel schitterend.
Waarschijnlijk geen 20 euro waard, ik heb er nog geen 4 uur over gedaan, met de collectibles er straks bij misschien 5.
Misschien kun je een review van de game maken? :cool:
Er is eerlijk gezegd niet zoveel over de game te zeggen zonder rond de pot te draaien.
Het is Journey onderwater met iets meer gestyleerde graphics. Journey zou ik 8/10 geven en dit 7.
Er vast wel wat meer over de game te vertellen dacht ik zo. Wat vond je van de gameplay, wat werkte erg goed en wat niet? Hoe was het verhaal in het algemeen? Waren er stukken die om één of andere reden saai waren of juist niet? Er valt uit een kleine game nog echt wel een leuke review te halen. Ik zou zeggen, ga de uitdaging aan. :cool:
Image

Re: Abzû

13
billie91 wrote: Er vast wel wat meer over de game te vertellen dacht ik zo. Wat vond je van de gameplay, wat werkte erg goed en wat niet? Hoe was het verhaal in het algemeen? Waren er stukken die om één of andere reden saai waren of juist niet? Er valt uit een kleine game nog echt wel een leuke review te halen. Ik zou zeggen, ga de uitdaging aan. :cool:
Ik ben ze eens aangegaan